AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #21 Skrevet 5. oktober 2022 Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå): Ingen av de nyskilte damene jeg kjenner ønsker å finne seg ny mann, men de er ute på byen og flørter med menn. Å flørte betyr ikke automatisk at man er desperat etter å få seg mann, det betyr at man morer seg. Men det er typisk mannfolk å oppfatte flørting som at damene prøver seg. Ey ey... no hard feelings no... men fakta er fakta Anonymkode: 1df8b...053
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 5. oktober 2022 #22 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ey ey... no hard feelings no... men fakta er fakta Anonymkode: 1df8b...053 No hard feelings no? Jeg har ikke sett at du har kommet med noe fakta.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #23 Skrevet 5. oktober 2022 Anonym Brukar0 skrev (26 minutter siden): No hard feelings no? Jeg har ikke sett at du har kommet med noe fakta. nysingle damer i 40-50 årene er desperate etter ny mann. Opp til deg om du vil erkjenne dette eller ikke Anonymkode: 1df8b...053
Juniper Skrevet 5. oktober 2022 #24 Skrevet 5. oktober 2022 TS, du må sette grenser! Det er ikke hun som skal vurdere om du har god nok grunn til å ikke dra på byen. Du må bare si rett ut at du ikke trives med det, og at du ikke er rette personen for henne om dette er et så viktig behov. For deg er mannen din nærmeste og du trives faktisk veldig godt med han hjemme på kveldstid. Inviter henne på skogsturer etter jobb i steden. Da får dere sett hverandre, trent, og skogen er bra mentalt om man er på et litt dumt sted. Som et eksempel. Ja, man skal gi og ta, men innen rimelighetens grenser. Vær også OBS på at du øker sjansen for at ditt eget ekteskap havarerer om du løper mye på byen med nyskilte venninner. Trender tyder sterkt på det! 4 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 5. oktober 2022 #25 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): nysingle damer i 40-50 årene er desperate etter ny mann. Opp til deg om du vil erkjenne dette eller ikke Anonymkode: 1df8b...053 Så lenge du ikke kan vise til dokumentasjon stoler jeg på egne erfaringer - nemlig at de har fått nok av mannfolk for en god stund.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #26 Skrevet 5. oktober 2022 Anonym Brukar0 skrev (34 minutter siden): Så lenge du ikke kan vise til dokumentasjon stoler jeg på egne erfaringer - nemlig at de har fått nok av mannfolk for en god stund. Det er fritt frem for å få seg kvinnfolk altså... Poenget er at det er desperasjon som rådet. Om du jakter mann eller kvinne er likegyldig... Anonymkode: 1df8b...053
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 5. oktober 2022 #27 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er fritt frem for å få seg kvinnfolk altså... Poenget er at det er desperasjon som rådet. Om du jakter mann eller kvinne er likegyldig... Anonymkode: 1df8b...053 Jeg ser fortsatt ikke at du underbygger påstanden med dokumentasjon. Det er desperasjon å jakte på noen? Ok, da har vi ulik definisjon av desperasjon.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #28 Skrevet 5. oktober 2022 Enten får du slutte å klage, eller så får du si nei. Du trenger ikke gi noen grunn for å takke nei. Det dummeste jeg vet er folk som ikke klarer å si nei til ting de ikke vil bli med på, for så å klage i lange tider. Det er ikke for sent å takke nei til lørdagens avtale heller. Bare send en melding om at du heller vil være hjemme. Anonymkode: 6a6e4...c63 4 1
Toyah Skrevet 5. oktober 2022 #29 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har ingen behov for, eller glede av å gå ut på byen. Det har jeg vokst i fra. Jeg har også venner som er singel. Men på det planet kan jeg ikke møte dem. Jeg blir gjerne med ut å spiser. Kan ta meg et glass eller to, men så reiser den gamle hjem. Ja, jeg er den kjedelige. Men det er mitt liv og mitt valg. Som venninne kan vi gjøre andre hyggelige ting sammen. Noe som gir oss felles glede. 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #30 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Å, en klassisk smådesperat, nysingel dame på godt over 40 år som skal ut å erobre byen som en 20-åring, gjerne iført et altfor dristig antrekk i forhold til alder. Så sjarmerende. Anonymkode: 1e1c8...7ce Og de er de letteste å få på kroken for yngre single menn (snakker av egen erfaring) 😉 Anonymkode: 88743...abe
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #31 Skrevet 5. oktober 2022 Anonym Brukar0 skrev (29 minutter siden): Jeg ser fortsatt ikke at du underbygger påstanden med dokumentasjon. Det er desperasjon å jakte på noen? Ok, da har vi ulik definisjon av desperasjon. Skal du ha sertifikat på dette? Med apostilstempel?.. nei de e bare å komme seg ut på byen og se det med blotte øye Anonymkode: 1df8b...053
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #32 Skrevet 5. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Som mann får jeg litt lite respekt for denne type kvinnfolk. joda, jeg skjønner at hun er singel, men å være så desperat på å kom seg ut på byen, feste og finne nye mannfolk forteller litt om henne.. men men.. det er no bare min mening, så ikke ta det som fasit. Anonymkode: 1df8b...053 Nyskilte menn derimot, de holder seg hjemme; ikke sant? Anonymkode: fbb28...fe0 9 2
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 5. oktober 2022 #33 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Skal du ha sertifikat på dette? Med apostilstempel?.. nei de e bare å komme seg ut på byen og se det med blotte øye Anonymkode: 1df8b...053 Ok, du tåler så dårlig at folk ikke jatter med deg at du blir ufin.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #34 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Skal du ha sertifikat på dette? Med apostilstempel?.. nei de e bare å komme seg ut på byen og se det med blotte øye Anonymkode: 1df8b...053 Joda, jeg kan bekrefte dette. Riktignok noen år siden nå men... De absolutt letteste å få til sengs som 25-30 åring, var nyskilte damer i 40-50 åra. De likte oppmerksomhet og bekreftelse fra yngre menn. Man gikk etter de hvis man var kåt, og ikke orket for mye "styr" før man kom i gang. Var ganske vanlig i kompisgjengen. Anonymkode: 88743...abe 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #35 Skrevet 5. oktober 2022 Man kan jo finne en mellomting? En ting er å bare sitte hjemme med ost, vin og kjeks, men man kan jo faktisk finne hyggelige utesteder der det ikke kun er hæla i taket og 20-åringer på fylla. De fleste av oss som går ut som 40+ går på litt roligere steder eller en konsert hvis det er noe spesifikt man skal se. Det er ikke mye faltfyll å spotte lenger. Anonymkode: cce45...6d2 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #36 Skrevet 5. oktober 2022 3 hours ago, ti10 said: Det vil hun helt sikkert, men de mennene hun drar med det der, er neppe kjærestemateriale. Det kan jo være enda bedre som nysingel Anonymkode: 499f5...62f 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 5. oktober 2022 #37 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Joda, jeg kan bekrefte dette. Riktignok noen år siden nå men... De absolutt letteste å få til sengs som 25-30 åring, var nyskilte damer i 40-50 åra. De likte oppmerksomhet og bekreftelse fra yngre menn. Man gikk etter de hvis man var kåt, og ikke orket for mye "styr" før man kom i gang. Var ganske vanlig i kompisgjengen. Anonymkode: 88743...abe Det er i hvert fall ikke noe kompliment til deg hvis de tar til takke med deg fordi de er desperate 🤷♀️
Alt blir ok Skrevet 5. oktober 2022 #38 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg bikker snart 45, er gift og har store barn som begge går på vgs. Jeg har for lengst lagt fra meg festlivet, og liker meg best hjemme, evt borte hos venner med mat og vin og hyggelig rolig stemning. Nå har det seg sånn at jeg har ei venninne som nylig har blitt singel. Og hun vil "hele tiden" ha meg med ut på byen, hvor hun vil drikke, danse og ha det gøy. Hun blir fornærmet når jeg ikke har lyst, og det blir dårlig stemning. Det er så utrolig vanskelig. Jeg føler vi er i to ulike livssituasjoner, eller det er vi jo, men at jeg er den kjedelige. Mest av alt har jeg lyst å drikke vin hjemme med mannen, til nød inviterer 2-3 venninner på ost og kjeks og vin- IKKE ut å danse.... Hun har lite forståelse på at jeg helst vil være hjemme. Føler meg nesten tvunget til å bli med noen ganger bare for å gjøre henne til lags. Æsj.... nå må jeg altså ut på byen på lørdag, for hun ville ikke gi seg på at jeg ikke hadde god nok unnskyldning 😳 Er det noen som har det slik som meg, altså Om har vanskeligheter å si nei? Hva gjør dere i slike situasjoner? Anonymkode: d2336...768 Jeg skjønner deg godt, og du må jo bare sette grenser for deg selv. Mulig det går på bekostning av vennskapet, men den hadde jeg faktisk tatt. Jeg hadde ikke blitt med på byen for å drikke, danse og «ha det gøy». For meg er det bare helt fjernt å skulle dra på byen. Synes i grunn det er litt harry å dra ut og oppføre som en tenåring når man er voksen, selv om jeg respekterer at noen liker det. Kunne til nød gå ut og spise og sitte på en rolig pub for å gå hjem før 22. Det er slik jeg er vokst opp med egne foreldre, de dro bare i middagsselskaper og ut på restauranter, og aldri på byen. Blir bare helt feil, så jeg hadde ikke latt meg presse til det. 2 1
Reign Skrevet 5. oktober 2022 #39 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Å, en klassisk smådesperat, nysingel dame på godt over 40 år som skal ut å erobre byen som en 20-åring, gjerne iført et altfor dristig antrekk i forhold til alder. Så sjarmerende. Anonymkode: 1e1c8...7ce Fy faen, har blitt plaget av en hel haug sånn på nattbussen da jeg var 18-23. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #40 Skrevet 5. oktober 2022 Anonym Brukar0 skrev (2 timer siden): Men det er typisk mannfolk å oppfatte flørting som at damene prøver seg. For en idiotisk setning. Hensikten med flørting er jo å prøve seg. Anonymkode: 241a3...bee 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå