Gå til innhold

Alltid beredt på TVNorge.


Teardrop

Anbefalte innlegg

Har sett et par episoder nå, er det tull eller? Det virker totalt manus og planlagt!
Har sett en del av de forskjellige deltagerene i andre sammenhenger før, og jeg synes det virker som om de fleste har inngått en rolle her å ikke er seg selv.
Jeg hadde så store forventinger til dette, men skuffa. Manus og fjasete opplegg. Uff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teardrop skrev (1 time siden):

Har sett et par episoder nå, er det tull eller? Det virker totalt manus og planlagt!
Har sett en del av de forskjellige deltagerene i andre sammenhenger før, og jeg synes det virker som om de fleste har inngått en rolle her å ikke er seg selv.
Jeg hadde så store forventinger til dette, men skuffa. Manus og fjasete opplegg. Uff

Steinar Sagen spiller nok en rolle, men de andre er vel seg selv? Synes det var litt morsomt, jeg, så ser nok mer. Noen av forslagene er jo på jordet, som når Sagen spør om hva man gjør når en skadet blør og han Ahmed foreslår «donere blod» 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (6 timer siden):

Det er satire på sitt beste. Jeg elsker det. 

Ja samme her. 😀

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blizz1 skrev (På 4.10.2022 den 21.21):

Kunne godt valgt en programleder med innlevelse. Steinar Sagen er stiv som en frossen fiskepinne...

Nei, han er jo helt fantastisk!

Tror det er noen som ikke helt skjønner at det er humor. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pamelia skrev (1 time siden):

Nei, han er jo helt fantastisk!

Tror det er noen som ikke helt skjønner at det er humor. 

Har sett han i et annet program der han bare sitter og stirrer på kortene sine gjennom programmet. Null innlevelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pamelia skrev (11 timer siden):

Nei, han er jo helt fantastisk!

Tror det er noen som ikke helt skjønner at det er humor. 

Det tror jeg og.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er passe morsomt, passe koselig og helt klart god satire. Det er humor, folkens! :) 

Ærlig talt, Harald Eia hadde da aldri stilt opp i "ekte" reality. Det skjønner dere vel? 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (15 timer siden):

Ja, det er jo parodi på realityprogram ala kompani Lauritsen :)

Jepp, Siri Kristiansen sa jo nå sist på Kåss Furuseth at hun var litt skuffet over at det ikke var på ekte :) 

Steinars litt halvhjertete oppførsel kan jo og være parodi på en del programledere i 71 Grader Nord, Farmen osv. Han er jo en bra skuespiller (bare se Maxitaxi Driver :)).

Deltagerne spiller jo definitivt roller, Jenny er den falske smiskeren, Eia er sint, Siri & Ahmed er loveable underdogs (Siri mer jordnær, Ahmed uvitende og troskyldig), Eias kompis er overtydelig Vinni, kompisen til Jenny er den seriøse osv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trotwood skrev (På 8.10.2022 den 21.04):

Ja, det er jo parodi på realityprogram ala kompani Lauritsen :)

Det blir vel ikke så mye mindre kjedelig av at det er en parodi?

Endret av spinner
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Trudde det var et kjedelig reality-program de første 2 episodene. På episode 3 skjønte jeg endelig at alt er jo bare kødd. Det er manus på hele greia. Da ble det plutselig ekstremt underholdende! Jeg så resten av sesongen med stor innlevelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...