Gå til innhold

Lekerom for voksne

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 21.02):

Har et slikt rom i kjelleren. Har diverse møbler (dobbeltseng med latex laken, festekroker motert på,  st. Andreas kor og lignende møbler,) et utvalg av leketøy, en motorbunny, passende bilder på veggene…..  

Bruker det når vi begge er hjemme  en dag, og barna er på skolen. For å være sikker på at man ikke kommer i en uheldig situasjon er det montert bevegelses sensor i trappen ned til kjelleren som utløser ett blinkende lys i rommmet. Døren har ellers dempningslist slik at det demper lyd og. Og naturligvis er døren alltid låst, med en vanlyg låsesylinder og ikke slik sylinder til innerdør som ellers bare låses opp med en kniv eller en skrutrekker.

Når noen har spurt hva rommet er til sier vi bare lagerrom eller hobbyrom. Aldri blitt et problem ut av det.

Anonymkode: 70a83...514

Hvor gamle er barna? Et slikt hemmelig rom, med bevegelses sensor i trappen... hadde når jeg var barn vært husets mest spennende rom. Hadde nok kunnet laget relativt avanserte planer for å kunne finne ut av hva det egentligen var. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna er tenåringer. Rommet sto i starten åpent og brukt som lagerrom bare. Og da var det aldri noe spennende der. Så de har sett rommet og bare avfeid det som uinteressant.  Har senere gjort det mer spennende men da også avlåst.  I forbindelse med noe arbeid i kjelleren ble rommet pakket ned og så åpnet og brukt som lager igjen, og da så jo barna igjen at rommet fremdeles var uinteressant.  De har aldri vist noen interesse av å prøve å komme seg inn. De få gjester som har spurt har blitt fortalt at det er lager eller et hobbyprosjekt som jobbes med. Sensoren i trappen gjør ikke mye ut av seg. De fleste tenker nok bare at det er endel av brann- og alarmsystemet.  Og kjellervinduene er nede i lysglass og dekket med folie så de ser frostet ut og kan ikke sees gjennom fra utsiden. 

Anonymkode: 70a83...514

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 16.38):

Hei, vi holder på å planlegge et eget rom i kjelleren kun for meg og mannen. 
Vi bruker å har kjærestekveld der vi ofte bruker lang tid for forspill og sex. Men siden barna blir eldre føler vi at d blir vanskeligere å gjennomføre uten risiko at noen plutselig står på soverommet. 
Noen som har forslag eller inspirasjon for hva man bør har på rommet? Vi snakker om sexhuske og kinky couch, noen som har erfaring? Er det verdt pengene eller bare oppskrytt??

Anonymkode: 24f1d...cf4

Dere er redd for at barna skal plutselig komme inn på soverommet når dere har sex, men tror dere ikke barna skjønner hva dere holder på hvis dere lager et eget sexrom i kjelleren? Dette tror jeg er kødd

Anonymkode: 07467...3d9

• Liker 1
Skrevet

Dette er bare vanskelig dersom dere skal ha større greier der inne. Men dersom noen kroker i taket og benker langs veggene dekker det grøvste behovet, kan utstyret være låst inn i "verktøyskap". Krokene i taket kan relateres til redcord-trening, som noen sa. Og unger/ungdommer har ikke så peiling på yoga, slyngetrening m.m. at de gjennomskuer alt. Det er sexy/mørke farger, flekkavstøtende stoffer etc. som kan virke rart, men dere unngår ikke det helt.

Vi har hatt et slikt rom i snart fire år. Det er ikke stort, ca 12 kvm, men vi har hatt gjester der også, og til hyggebruk går det helt fint. Det er badstu, dusj like ved, så det er praktisk.

Anonymkode: 4608a...726

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 17.15):

Æsj så skuffet jeg ble. Jeg så for meg en tråd om noe typ Leo's Lekeland men for voksne. 

Nedtur. 

Anonymkode: 3dfed...8f2

:ler: Godt jeg ikke er alene...

Dere har nå god tiltro til at barna ikke finner utav at dette er et kinky rom... Når jeg var liten så hadde jeg en venninne som hadde et foreldre som drev med en slik "sexklubb" greie, tok ikke lang tid før vi forsto hva kjelleren ble brukt til... Æsj, det var så mye rart der nede...:overrasket:  Vi var vel rundt 8 når vi skjønte hva det gikk i...uff de var så ekle. Var mange som visste hva de drev med og for broren til hennes fortalte jo alt han hadde sett og funnet til alle..

Anonymkode: ec7d5...3c1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 17.15):

Æsj så skuffet jeg ble. Jeg så for meg en tråd om noe typ Leo's Lekeland men for voksne. 

Nedtur. 

Anonymkode: 3dfed...8f2

Samme her. At det i stedet handlet om sexrom / bdsm greier..

Skuffelsen er enorm, og dagen er ødelagt.

• Nyttig 1
Skrevet

jeg har alt jeg trenger på soverommet.  ikke eget rom., men jeg har Andreaskors på veggen, krok i taket til sexhuska, montert endel festemidler på sengen for optimal bruk av tau.    fuck-maskin som kan plasseres både her og der,  i tilegg flere kasser med bdsm utstyr og tau,  forkjærlighet for kjetting mot kvinnehud.      min sub stiller selvsagt også alltid i undertøy etter mine preferanser  og hun er en lydig pike og gjør som jeg sier.  ellers vet  hun hva som skjer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...