Gå til innhold

Lekerom for voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi holder på å planlegge et eget rom i kjelleren kun for meg og mannen. 
Vi bruker å har kjærestekveld der vi ofte bruker lang tid for forspill og sex. Men siden barna blir eldre føler vi at d blir vanskeligere å gjennomføre uten risiko at noen plutselig står på soverommet. 
Noen som har forslag eller inspirasjon for hva man bør har på rommet? Vi snakker om sexhuske og kinky couch, noen som har erfaring? Er det verdt pengene eller bare oppskrytt??

Anonymkode: 24f1d...cf4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexhuske er oppskrytt 

Anonymkode: 8fd42...54f

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke lage et treningsrom? 

Mye kan ha dobbelt bruk. Vi har en sexhuske, men helt ærlig synes jeg den bare er vond å sitte i. Treningsutstyr (f.eks. slyngetrening eller Redcord) er mye mer behagelig. Og der har vi mye bedre erfaring. 😉

(Her er noen forslag.)

Skrevet

TS,

Er planen å lage et hemmelig sexrom i huset, som barna ikke vil oppdage. Da skikkelig lydtett, der dere kan ha langvarige øvelser når barna er hjemme? Men barna kommer aldri å skjønne noe?

Håper dere får gode råd av andre som har slikt hjemme. Men klarer ikke helt å skjønne begrunnelsen. Hadde skjønt hvis argumentet at dere bruker så mye plasskrevende spesialutstyr (hva det nå er), slik at dere trengte et eget rom.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tror nok jeg ville kamuflert det som et treningsrom! Hvor lang tid tror dere det vil ta før barna skjønner at det er et hemmelig rom i huset?
Hva skal mor si når hun ette å ha vært borte i flere timer kommer ut fra bokhylla med røde kinn og pulesveis?

Endret av er56er
  • Liker 14
Skrevet
er56er skrev (1 minutt siden):

Tror nok jeg ville kamuflert det som et treningsrom! Hvor lang tid tror dere det vil ta før barna skjønner at det er et hemmelig rom i huset?
Hva skal mor si når hun kommer ut fra bokhylla med røde kinn og pulesveis?

Jeg så mamma kysset nissen jeg 🎵

Anonymkode: 8fd42...54f

• Liker 1
Skrevet

Æsj så skuffet jeg ble. Jeg så for meg en tråd om noe typ Leo's Lekeland men for voksne. 

Nedtur. 

Anonymkode: 3dfed...8f2

• Liker 13
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Æsj så skuffet jeg ble. Jeg så for meg en tråd om noe typ Leo's Lekeland men for voksne. 

Nedtur. 

😂🦁

Anonymkode: 7f1e3...a18

• Liker 1
Skrevet
Fremmed fugl skrev (47 minutter siden):

TS,

Er planen å lage et hemmelig sexrom i huset, som barna ikke vil oppdage. Da skikkelig lydtett, der dere kan ha langvarige øvelser når barna er hjemme? Men barna kommer aldri å skjønne noe?

Håper dere får gode råd av andre som har slikt hjemme. Men klarer ikke helt å skjønne begrunnelsen. Hadde skjønt hvis argumentet at dere bruker så mye plasskrevende spesialutstyr (hva det nå er), slik at dere trengte et eget rom.

Nei klart får barna vite at da er et rom, men den kommer til å være låst og vi kommer til å bruke rommet kun når de sover. 
Hvis rommet fortsatt eksisterer når barna har blitt gammelt nok får de selvfølgelig vite hva det er for noe, da er ingen hemmeligheter. 

Ja grunnen til at vi ønsker oss et eget rom er at vi vil har litt ting å tang uten å måtte «rigge» oss til liksom.  Også vurdere vi fortsatt å kjøpe oss en sånn «sexsofa» den vil vi ikke har på stua eller soverom. 😀 

• Liker 1
Skrevet
Fioljenta skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke lage et treningsrom? 

Mye kan ha dobbelt bruk. Vi har en sexhuske, men helt ærlig synes jeg den bare er vond å sitte i. Treningsutstyr (f.eks. slyngetrening eller Redcord) er mye mer behagelig. Og der har vi mye bedre erfaring. 😉

(Her er noen forslag.)

Tusen takk, det var et kjempegodt forslag. 🤩Likevel blir d ikke et treningsrom, vi vil gjerne har litt ambiente til visse aktiviteter. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei klart får barna vite at da er et rom, men den kommer til å være låst og vi kommer til å bruke rommet kun når de sover. 
Hvis rommet fortsatt eksisterer når barna har blitt gammelt nok får de selvfølgelig vite hva det er for noe, da er ingen hemmeligheter. 

Ja grunnen til at vi ønsker oss et eget rom er at vi vil har litt ting å tang uten å måtte «rigge» oss til liksom.  Også vurdere vi fortsatt å kjøpe oss en sånn «sexsofa» den vil vi ikke har på stua eller soverom. 😀 

Dere skal fortelle barna at dere har en egen pulebule...? 

Anonymkode: 0a36c...cd6

• Liker 6
Skrevet

Please ikke fortell barna når er blir stor at dere har et pulerom. Jeg skjønner at mamma og pappa har sex, men jeg trenger ikke vite mer enn det. Skjønner heller ikke helt hvordan dere skal klare å skjule dere der i timesvis når dere har barn 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dere skal fortelle barna at dere har en egen pulebule...? 

Anonymkode: 0a36c...cd6

Ikke med d første, alt til sin tid. Vi skal nok klare å formidle det. 👍

Skrevet

Har et slikt rom i kjelleren. Har diverse møbler (dobbeltseng med latex laken, festekroker motert på,  st. Andreas kor og lignende møbler,) et utvalg av leketøy, en motorbunny, passende bilder på veggene…..  

Bruker det når vi begge er hjemme  en dag, og barna er på skolen. For å være sikker på at man ikke kommer i en uheldig situasjon er det montert bevegelses sensor i trappen ned til kjelleren som utløser ett blinkende lys i rommmet. Døren har ellers dempningslist slik at det demper lyd og. Og naturligvis er døren alltid låst, med en vanlyg låsesylinder og ikke slik sylinder til innerdør som ellers bare låses opp med en kniv eller en skrutrekker.

Når noen har spurt hva rommet er til sier vi bare lagerrom eller hobbyrom. Aldri blitt et problem ut av det.

Anonymkode: 70a83...514

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tusen takk, det var et kjempegodt forslag. 🤩Likevel blir d ikke et treningsrom, vi vil gjerne har litt ambiente til visse aktiviteter. 

😂 syns jeg ser det. Dere kan ha en ribbevegg som man kan snu og på andre siden er det noe helt annet... sånn batman/james bond, hemmelige vegger og saker innblandet i gulv og tak. Morsomt når dere skal selge huset da, når neste okkupant oppdager alle hemmelighetene.

Anonymkode: 94e88...ca8

• Liker 1
Skrevet

Vi planlegger det samme.

Problemet er bare at vi skulle tenkt på dette før vi viste frem huset til familie og venner. Alle vet hvordan det ser ut her, så det blir vanskelig å gjøre et rom hemmelig nå.

Anonymkode: 85caa...dd1

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

😂 syns jeg ser det. Dere kan ha en ribbevegg som man kan snu og på andre siden er det noe helt annet... sånn batman/james bond, hemmelige vegger og saker innblandet i gulv og tak. Morsomt når dere skal selge huset da, når neste okkupant oppdager alle hemmelighetene.

Anonymkode: 94e88...ca8

Kan være spennende ja 😂 jeg blir med på visning. 😀👌Ellers skal jeg nok klare å gjør det om til kontor/ bod osv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi planlegger det samme.

Problemet er bare at vi skulle tenkt på dette før vi viste frem huset til familie og venner. Alle vet hvordan det ser ut her, så det blir vanskelig å gjøre et rom hemmelig nå.

Anonymkode: 85caa...dd1

Vi med har tenkt tanken, men vi har kommet fram til at vi ikke har noe problem til å vise rommet til de riktige venner, og de som ikke trenger å vite om det har heller ingen ting i kjelleren å gjøre. Ellers ser jeg ikke problemet med å innrømme at vi har sex. Jeg mener, mange der ute som klager på elendig sexliv etter noen år i et forhold, vi vil ikke ende opp der og jobber dermed aktivt med saken. 

Skrevet

Jeg har et verksted i kjelleren med noen tilforlatelige kroker i vegger og tak, samt noen låste verktøyskap.

Benker, paller, arbeidsbord, stropper og rep har forbausende mange bruksområder for to kreative sjeler.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nedtur. 

Det hadde vært så uendelig kult!

Anonymkode: 95b09...e1d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...