Mina22 Skrevet 12. mars 2002 #1 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg vil gjerne vite hvilken mascara som faktisk holder det den lover i reklamen! Jeg har dessverre ikke engle-vipper som buer seg pent oppover, og må ty til hjelpemidler! Hvilken mascara buer vippene godt og gjerne forlenger de ett hakk!??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mona Lisa Skrevet 12. mars 2002 #2 Del Skrevet 12. mars 2002 Hei =) Jeg synes jeg har prøvd det som er av rimelige varianter, og den eneste jeg er fornøyd med er nivea beute optimal. De har den på vita, og den virker bra på glissne vipper, uten å klumpe! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 13. mars 2002 #3 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg kjøpte meg ny mascara for litt siden - den vannfaste fra Body Shop, og jeg elsker den! Til og med mine ganske korte og rette vipper buer eg pent oppover, og den er ikke i nærheten av å klumpe, det ser bare veldig pent og naturlig ut. Anbefales 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linny Skrevet 28. april 2002 #4 Del Skrevet 28. april 2002 jeg anbefaler mascaraen fra maybelline volum express,den klumper ikkje og du får fine vipper,lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. april 2002 #5 Del Skrevet 28. april 2002 Den nye ifra L'oreal er deilig synes jeg.Vippene blir faktisk lengre og tykkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 28. april 2002 #6 Del Skrevet 28. april 2002 kanebo 38 grader er fabelaktig. renner ikke, smuler ikke, farger ikke av på huden, tåler vann kaldere enn 38 grader uten å rikke seg av flekken. tåler grining, soving, ALT uten at man noen gang blir seende ut som en panda. og så kan den bare skylles av med lunkent vann, uten å sitte igjen på huden. resultatet er naturlig , får lange, svarte, tykke vipper uten klumper, og jeg vet nøyaktig hvor sminken befinner seg til en hver tid, siden den sitter bom fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 29. april 2002 #7 Del Skrevet 29. april 2002 Helt enig med ivanka! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. april 2002 #8 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg kan anbefale, nok en gang Rimmel 100% waterproof mascara. Den er helt suveren! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 29. april 2002 #9 Del Skrevet 29. april 2002 LIker Kaneboe's 37* (grader). Den går kun bort i vann som holder 37 grader, å du trenger ikke kni for å få den av! I tilleg har den en liten og nett børste som gjør påføringen (og å skille vippene) lettere. Kan anbefales. Koster litt, men er drøy i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 29. april 2002 #10 Del Skrevet 29. april 2002 Så nå at Ivanka også hadde anbefalt den, å jeg sier det bare; hvert eneste ord av det hun sier er sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tull&tøys Skrevet 29. april 2002 #11 Del Skrevet 29. april 2002 Maybelline Lash Discovery! Rene magien for å få laaaaange separerte vipper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå