jaeols Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg har skannet et dokument til pc. Men nå finner jeg det ikke. Hvor bruker slike ting å legge seg? Noen som har peiling på det? Jeg er ikke så flink på data. Har lett uten å finne.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Skriv "skann" eller lignende i søkefeltet så pleier det å komme opp. De legger seg i en egen mappe ett eller annet sted. I hvert fall hos meg Anonymkode: da418...13d
jaeols Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2022 Prøvde det, men det kom ikke opp det jeg hadde skannet.
jaeols Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg scannet fra skriver. Prøvde det, men det kom ikke opp det jeg hadde skannet. Var ikke mulig å legge inn navn på dokumentet, og jeg finner det ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 Hos meg kommer det på e-posten min. Har du sjekket der? Anonymkode: 790fd...312
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 Hvor det legger seg avhenger HELT av hvordan du skanner og hvilke innstillinger som er valgt. Du skriver ingenting om hvor du starter skanningen. Starter du skanningen via selve Kopi/scan-maskinen eller via PC-en din? Er det via Kopi/scan-maskinen så må du se på innstillingene der om du skanner til e-post eller mappe. Det pleier å være en forhåndslagret mappe på Windows PCer som ligger under dokumenter, men det er ikke sikkert det er det hos deg. Anonymkode: 08899...3df
jaeols Skrevet 4. oktober 2022 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor det legger seg avhenger HELT av hvordan du skanner og hvilke innstillinger som er valgt. Du skriver ingenting om hvor du starter skanningen. Starter du skanningen via selve Kopi/scan-maskinen eller via PC-en din? Er det via Kopi/scan-maskinen så må du se på innstillingene der om du skanner til e-post eller mappe. Det pleier å være en forhåndslagret mappe på Windows PCer som ligger under dokumenter, men det er ikke sikkert det er det hos deg. Anonymkode: 08899...3df Det er via skriver og scan maskin. Den ligger ikke under dokumenter hos meg. Den har gjømt seg utrolig godt. Og jeg sliter med ¨å scanne via panel på skriveren, må gå på ikon for skriver på pc. Skriver er i følge test ikke på "nett" , så hvordan jeg får fikset det, er jeg usikker på. Men fant helt utrolig nok scannet dokument. Måtte søke på C. Endret 4. oktober 2022 av jaeols
jaeols Skrevet 4. oktober 2022 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hos meg kommer det på e-posten min. Har du sjekket der? Anonymkode: 790fd...312 Det står at det er kommunikasjonsfeil. Så hva gjør jeg da?
Leselusa Skrevet 4. oktober 2022 #9 Skrevet 4. oktober 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep, latterliggjøring og svar til dette. Mvh. Leselusa, mod.
jaeols Skrevet 5. oktober 2022 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2022 Ufattelig at noen kan synke så dypt at de driver sjikane av folk som ikke er så flink på data, de må ha store problemer!
C8H10N4O2 Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 Har du sjekka "nylige filer" eller lignende? Lenge siden jeg har vert innpå pc'n nå, så husker ikke ordrett. Men du skal finne en fane som heter noe lignende. 1
jaeols Skrevet 5. oktober 2022 Forfatter #12 Skrevet 5. oktober 2022 Et annet spørsmål, når jeg først er i gang. Når jeg setter lysstyrken på pc'n , så går den tilbake igjen og det blir mørkere. Hvordan kan jeg få lysstyrken til å stå der jeg setter den? Hvorfor forandrer den styrke uten at jeg fysisk stiller opp styrken? Sikkert banalt, men slik har det ikke vært tidligere.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 jaeols skrev (21 timer siden): Det står at det er kommunikasjonsfeil. Så hva gjør jeg da? Skanner på nytt? Kan virke som den ikke ble skannet/sendt. Sjekk at e-posten som ligger inne er riktig og at skanneren er koblet til nettverket. Anonymkode: 790fd...312 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #14 Skrevet 5. oktober 2022 jaeols skrev (2 minutter siden): Et annet spørsmål, når jeg først er i gang. Når jeg setter lysstyrken på pc'n , så går den tilbake igjen og det blir mørkere. Hvordan kan jeg få lysstyrken til å stå der jeg setter den? Hvorfor forandrer den styrke uten at jeg fysisk stiller opp styrken? Sikkert banalt, men slik har det ikke vært tidligere. Sannsynligvis har du en innstilling hvor skjermen justerer seg automatisk etter lysforhold e.l. Hvis du går inn på kontrollpanel og ser på systeminnstillinger og skjerminnstillinger, kan du se hva som er lagret. Anonymkode: 790fd...312 1
Maskinfører Skrevet 5. oktober 2022 #15 Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Mine legger seg i Dokumenter Windows 11 Endret 5. oktober 2022 av Maskinfører 1
jaeols Skrevet 5. oktober 2022 Forfatter #16 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har en skriver Epson xp-445. Nå sjekket jeg Wifi Status og der står det at det er frakoblet. Og det ligger inne med feil nettpassord og navn. Når jeg prøver på berøringsskjermen så finner jeg ikke ut hvordan jeg kan legge inn riktige data. Noen som har en løsning på dette? takker for tålmodigheten. Jeg lærer litt hver dag.
jaeols Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter #17 Skrevet 6. oktober 2022 Da ser jeg at de legger seg på One Drive Bilder, da er alt i orden.😊
Lunda Skrevet 10. oktober 2022 #18 Skrevet 10. oktober 2022 Vanligvis Mine Dokumenter hvis du bruker Windows.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå