AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Hei, er det vanlig å føle seg litt sånn svimmel og slapp og fjern når man er nærsynt? Anonymkode: 6897d...784
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Tjah. For 30 år siden fant mine foreldre ut at jeg hadde dioptri -2,5. Jeg var 12 år da og de var forferdet at de/ingen merket det før. Men jeg var god i å tilrettelegge. Jeg satt i første rad, lærte med å høre etter og skrive ned alt jeg hørte. På den måten var jeg skoleflink. Hjemme satt jeg på gulvet og så på TV. Ingen merket at det var kanskje for nærme. Men sånn generelt jeg kan si nå at jeg ikke ser folk som er veldig langt borte så for dem kan det se ut som om jeg er fjern og ikke merker dem. Anonymkode: 50fb6...c67
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg ble nærsynt som student av å veksle mellom stor forelesningsal og lesesal. Fikk hodepine og svimmelhet av brå overganger mellom se nærme og langt fra. Hjernen orket til slutt ikke kompensasjonen lenger. Første briller var -1,5 og skjeve hornhinner. Anonymkode: 4d897...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå