Gjest Hipparchia Skrevet 18. oktober 2022 #21 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Forstår ikke hvordan man kan like Gisle. Han syter så mye. Forrige sesong når han skulle reklamere for den bygda, og klarer å sette bygda i et enda dårligere lys, også klarer han jaggu å sutre om den bygda denne sesongen nå. Han fokuserer veldig på det negative. Hadde ikke klart å være venn med han. Monica og Chris er et kapittel for seg selv. Alexandra og moren er veldig morsom å følge med på. Martine er så søt. Sara er og grei. Endret 18. oktober 2022 av Hipparchia Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 19. oktober 2022 #22 Del Skrevet 19. oktober 2022 Jeg vil heller se mer av Fanny og Mommo enn Gisle og Alexandra😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 20. oktober 2022 #23 Del Skrevet 20. oktober 2022 29_j skrev (7 timer siden): Gisle er så irriterende happy hele tiden. Ler av seg selv hele tiden. Hormonelle meg orker ikke.. Liker absolutt best å se Sara og Monica. Martine kan også være litt fengende. Haha, enten er han for happy eller så er han sur hele tiden....stakkars fyr 🙈😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 20. oktober 2022 #24 Del Skrevet 20. oktober 2022 Gisle kan tydeligvis ikke gjøre noen fornøyd… stakkars fyr! Syns han virker så utrolig ålreit og skulle gjerne hatt en venn som han 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 20. oktober 2022 #25 Del Skrevet 20. oktober 2022 Ingveis skrev (1 time siden): Gisle kan tydeligvis ikke gjøre noen fornøyd… stakkars fyr! Syns han virker så utrolig ålreit og skulle gjerne hatt en venn som han 😊 Jeg har aldri hørt om Gisle før han ble med på Bloggerne. Det er først denne sesongen jeg har begynt å følge med og syns venninnen hans Fanny virker mer interessant for meg😅 Jeg følger heller ikke Monica og Chris så jeg kjenner heller ikke til dem fra før, men synes de virker som en fin familie. Hvorfor mener noen at de er så trashy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 20. oktober 2022 #26 Del Skrevet 20. oktober 2022 bonsaijenta skrev (10 timer siden): Jeg har aldri hørt om Gisle før han ble med på Bloggerne. Det er først denne sesongen jeg har begynt å følge med og syns venninnen hans Fanny virker mer interessant for meg😅 Jeg følger heller ikke Monica og Chris så jeg kjenner heller ikke til dem fra før, men synes de virker som en fin familie. Hvorfor mener noen at de er så trashy? Fordi de driver med massiv eksponering av barn, setter opp en slags fasade og kjøper følgere fra utlandet. Blant annet…😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. oktober 2022 #27 Del Skrevet 21. oktober 2022 Merker at denne sesongen burde bli den siste,for Gud bedre så kjedelig.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 24. oktober 2022 #28 Del Skrevet 24. oktober 2022 Fam Nyhus… orker bare ikke 🙉🙄 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå