Gå til innhold

Dere som sender nakenbilder til partner - har dere perfekte kropper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som blir spurt av partner om å sende nakenbilder, hvordan og hvorfor skjer dette? Er det fordi dere har veldig perfekte kropper, ser unormalt bra ut? Har jo sett at vanlige folk gjør det også, men jeg lever i et forhold hvor jeg aldri får spørsmål om å sende nakenbilder.

Er det fordi jeg ikke er sexy nok? Er litt lubben, men ikke tjukk, ser ganske normal ut, er det ikke attraktivt nok?

Hvordan skjer det at dere får spørsmål om å sende nakenbilder? Er det i forbindelse med flørting, som opplading før en deilig kveld sammen, eller etter en slik kveld? Eller en helt annen setting? Hvordan hinte om at jeg ønsker å få spørsmål om nakenbilder, uten at det er masing eller "bestilling"?

Anonymkode: ead76...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri sendt nakenbilder og kommer aldri til å gjøre det. Slike bilder kan fort komme på avveie.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Aldri sendt nakenbilder og kommer aldri til å gjøre det. Slike bilder kan fort komme på avveie.

ok, det er jo sikkert smart. Men da er du altså ikke i målgruppen i denne tråden.

Anonymkode: ead76...e65

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt i fra perfekt syns jeg selv, men partner gjør sikkert det da? Og sender aldri naken, alltid truse på. Også er det bare å posere sånn som du syns er fint og flatterende da🤷‍♀️

Anonymkode: 6fef8...ea6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Langt i fra perfekt syns jeg selv, men partner gjør sikkert det da? Og sender aldri naken, alltid truse på. Også er det bare å posere sånn som du syns er fint og flatterende da🤷‍♀️

Anonymkode: 6fef8...ea6

Det er jo supert at partneren din liker kroppen din. :)  Problemet mitt er at jeg aldri får spørsmål om å sende, og lurer på hvorfor, og hvordan jeg kan få fram at det er noe jeg ønsker og savner.

Anonymkode: ead76...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dere som blir spurt av partner om å sende nakenbilder, hvordan og hvorfor skjer dette? Er det fordi dere har veldig perfekte kropper, ser unormalt bra ut? Har jo sett at vanlige folk gjør det også, men jeg lever i et forhold hvor jeg aldri får spørsmål om å sende nakenbilder.

Er det fordi jeg ikke er sexy nok? Er litt lubben, men ikke tjukk, ser ganske normal ut, er det ikke attraktivt nok?

Hvordan skjer det at dere får spørsmål om å sende nakenbilder? Er det i forbindelse med flørting, som opplading før en deilig kveld sammen, eller etter en slik kveld? Eller en helt annen setting? Hvordan hinte om at jeg ønsker å få spørsmål om nakenbilder, uten at det er masing eller "bestilling"?

Anonymkode: ead76...e65

Bare å send uoppfordret?

Anonymkode: bab7f...0d7

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo supert at partneren din liker kroppen din. :)  Problemet mitt er at jeg aldri får spørsmål om å sende, og lurer på hvorfor, og hvordan jeg kan få fram at det er noe jeg ønsker og savner.

Anonymkode: ead76...e65

Bruk stemmen din feks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får åpne opp døren for det da. Smyg det inn i en samtale, spør hva han synes om nakenbilder i forhold, om det virker spennende  nevn hva du synes, osv. Vet du ikke how to work your man? 

Anonymkode: 3c1f1...6f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare å send uoppfordret?

Anonymkode: bab7f...0d7

Å sende nakenbilder uoppfordret er vel i grenseland, eller over, rent juridisk, er det ikke? Jeg vil jo heller ikke bare sende nakenbilder som ikke er ønsket/etterspurt.

Anonymkode: ead76...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo supert at partneren din liker kroppen din. :)  Problemet mitt er at jeg aldri får spørsmål om å sende, og lurer på hvorfor, og hvordan jeg kan få fram at det er noe jeg ønsker og savner.

Anonymkode: ead76...e65

Jeg vil tro han gjør det av respekt for deg og spør ikke. Skal med bilder når han kan se deg live??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel ikke tenkt på det som en mulighet da! Han vil nok sette pris på det, om du starter litt forsiktig og ikke skrevende med en megadildo oppi ratata. 
 

Send uansett første bilde en gang du vet han kan åpne den uten at kompisen ser det. 
 

Jeg sender masse bilder til min fordi han liker det. Jeg har normal kropp. Strekkmerker og hengemage 🙂 

Anonymkode: 46902...ff3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist det er noe dårlig dag sender jeg noen bilder bare får å få han litt mer fornøyd 😅 funker ganske bra 😂 er litt lubben og har strekkmerker men har muskler også men har litt ekstra mage. Føler jeg har får mye av det som er rundt niplene men han er fornøyd. Første gang jeg har tatt bilde av rumpa var til han viste ikke at rumpa mi var bra trodde folk bare sa det får at jeg skulle føle meg bedre 🤪 driver med hest så vet jeg har rumpe men føler meg så hårete å ekkel men han elsker det 😂 tror vi føler oss værre en vi er så tror ikke vi skal bry oss så mye. Bryr meg jo ikke om sånne ting på andre kunn meg selv så gir mening at det ikke er så galt som jeg tror selv 

Anonymkode: 38761...274

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han et bilde med flørtende blikk,eventuelt litt kløft.

Du finner fort utav om han setter pris på det eller ei😉

Svar på spm.ditt, Nei, jeg har ikke perfekt kropp .

Men mannen min liker å motta pirrende bilder,og kaller meg sexy,deilige konemor osv.😉

Endret av flusa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke perfekt kropp! Og har ikke fått spørsmål om det, begynte å sende uoppfordret, falsk uskyldig typ en snap fra dusjen med "ta en dusj mens jeg venter på deg ❤️". 

Anonymkode: 1642a...498

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et avstandsforhold og sender litt frekke bilder til kjæresten min i blant - uoppfordret. Uoppfordret som i at han ikke spør etter det, men jeg tar det når jeg føler meg litt sexy og savner han. Vet at han setter pris på det selv om han ikke etterspør det, tror han har for mye respekt for meg til å spørre om nakenbilder.

Men jeg tar aldri så man ser underlivet mitt, enten er jeg i vinkler hvor det ikke syns eller så har jeg på truse. Stoler på kjæresten min, men vil heller være på sikre siden - jeg skal kunne leve med meg selv om de bildene hadde havnet på avveie.

Tror ikke det er noe jeg hadde gjort om vi bodde nærme hverandre eller sammen da.

Kroppen min er absolutt ikke perfekt, har litt for mye mage og lår, strekkmerker og føflekker. Men han syns jeg er digg da, det er det som betyr noe. Tar bilder med dempet belysning, i pent undertøy og poserer så jeg føler meg mer sexy.

Endret av blåtimen
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min synes jeg er ufattelig deilig uansett hvordan jeg ser ut, og setter stor pris på å få bilder. Etter forrige svangerskap veide jeg nesten 100 kilo med mageheng og svære hengepupper. Jeg gikk ned 30 kilo og tok både brystreduksjon og bukplastikk, ble slank og fikk helt flat mage (operasjonene ble gjort av helsemessige årsaker).

 

Jeg har ALDRI merket forskjell på hvordan mannen min har behandlet meg eller sett på meg 🥰 han har elsket meg og tent på meg og behandlet meg som en dronning uansett hvor mange kilo jeg har hatt eller ikke. Selv om jeg til tider har syntes at kropp har vært kjipt og vanskelig så har han alltid støttet meg og fortalt meg hvor fin jeg er.

 

Nå er jeg gravid igjen og både jeg og kroppen min hylles daglig ❤

Anonymkode: ea4d8...e2a

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere som blir spurt av partner om å sende nakenbilder, hvordan og hvorfor skjer dette? Er det fordi dere har veldig perfekte kropper, ser unormalt bra ut? Har jo sett at vanlige folk gjør det også, men jeg lever i et forhold hvor jeg aldri får spørsmål om å sende nakenbilder.

Er det fordi jeg ikke er sexy nok? Er litt lubben, men ikke tjukk, ser ganske normal ut, er det ikke attraktivt nok?

Hvordan skjer det at dere får spørsmål om å sende nakenbilder? Er det i forbindelse med flørting, som opplading før en deilig kveld sammen, eller etter en slik kveld? Eller en helt annen setting? Hvordan hinte om at jeg ønsker å få spørsmål om nakenbilder, uten at det er masing eller "bestilling"?

Anonymkode: ead76...e65

Jeg er ikke i ett forhold, men har sexpartnere.

Jeg er chubby, og sender bilder av meg selv i litt flott undertøy, eller våt fitte noen ganger med leketøy. 

Ofte oppladning til deilig kvelder, på jobb eller i en setting der vi vil pirre hverandre mest mulig 

Anonymkode: a91ed...3ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke i ett forhold, men har sexpartnere.

Jeg er chubby, og sender bilder av meg selv i litt flott undertøy, eller våt fitte noen ganger med leketøy. 

Ofte oppladning til deilig kvelder, på jobb eller i en setting der vi vil pirre hverandre mest mulig 

Anonymkode: a91ed...3ed

Du er heldig! Er akkurat noe sånt jeg savner å kunne gjøre med kjæresten.

Anonymkode: ead76...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg er tjukk og ser ikke bra ut i det hele tatt, er vel derfor min partner ikke ber om bilder av kroppen. Underlivet derimot, det vil han ha bilder av, helst in action.

Jeg sender aldri uoppfordret. Er egentlig ikke komfortabel med å sende i det hele tatt, har ingen god app til det og redd for at det skal komme på avveie. Skrekken er at plutselig får en intetanende stakkar nærbilde av mitt ulekre underliv rett i fleisen. Huff.

Så nei, er absolutt ikke fin og perfekt. Sender fordi jeg lar meg presse til det. Føler meg kjip om jeg lar være, vi er en del borte fra hverandre pga. jobb.

Anonymkode: 56e60...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har langt ifra en perfekt kropp men han liker den så da liker han og bildene. Noen ganger ber han om det og noen ganger sender jeg uoppfordret ,de blir alltid godt mottatt uansett

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...