Gjest Malina Skrevet 1. desember 2005 #21 Skrevet 1. desember 2005 Jeg prøver å ha litt trening hver eneste dag. Har 2 "hviledager" i uka, hvor jeg bare går en lang tur, ikke noe inteniv hard trening. Ellers så trener jeg vanligvis intensiv/hard trening 4 dager i uka. Trener mye styrke,sykling, løping,joppe tau, step.
vixen Skrevet 1. desember 2005 #22 Skrevet 1. desember 2005 Varierer en del jeg, Sykling, styrke, løping, håndball, basket, innebandy, squash/tennis.. hva jeg finner for godt egentlig. Blir sjelden færre enn 4 ganger i uka.
iss Skrevet 4. desember 2005 #23 Skrevet 4. desember 2005 Synes mange her inne trener mye jeg! Tror ikke jeg orker å trene mer en 3 ganger i uken, da tror jeg at jeg blir lei..
Bonnie Skrevet 7. desember 2005 #24 Skrevet 7. desember 2005 Trener spinning for meg selv hjemme 6 dager i uka. Sykler da minst 20 km ca 45-50 min. Trener og litt Pilates for meg selv i tillegg.
magolia Skrevet 8. desember 2005 #25 Skrevet 8. desember 2005 Ikke jeg heller. Trening er kjedelig. Det finnes så mye annet interessant å gjøre istedet. ← Viktig å trene for å ta vare på helsen jenter! Jeg synes ikke trening er kjedelig, og trener +/- 5 dager i uken
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. desember 2005 #26 Skrevet 8. desember 2005 (endret) 3 ganger i uken, men i hektiske uker blir det ofte bare 2 ganger. Har uansett ikke tid til mer hvis jeg skal få gjort noe som helst annet. Trener like mye kondisjon som styrke. Og så kan jeg legge til at jeg sykler hver dag frem og tilbake til arbeid. Endret 8. desember 2005 av *Snart medlem*
elkistikås Skrevet 13. desember 2005 #27 Skrevet 13. desember 2005 Ikke jeg heller. Trening er kjedelig. Det finnes så mye annet interessant å gjøre istedet. ← Synes jeg også, helt til jeg begynnte å se forbedringene.. trener så ofte jeg kan egentlig, annenhver dag sånn ca. blitt lite de siste ukene pga eksamener og dritt.. men nå uken snart ferdig *glede seg* var det noe jeg hatet på ungdomsskolen så var det å trene.. gjalt bare å finne ut hva man likte, for så å se at det hjelper
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #28 Skrevet 13. desember 2005 Enig, det er dritkos å se forandringer på armene mine f.eks! Guddbai fiskeboller!
Pi@ Skrevet 16. desember 2005 #29 Skrevet 16. desember 2005 Trener 4/5 dager i uka. Step, jogging, sykling og ski. Litt yoga og styrke i tillegg.
Gjest Mito24 Skrevet 16. desember 2005 #30 Skrevet 16. desember 2005 Tre ganger i uken, stort sett. Mer er ikke nødvendig. Husk at kostholdet generelt sett er viktigere for resultatene enn treningen
Anglofil Skrevet 19. desember 2005 #31 Skrevet 19. desember 2005 (endret) Kosthold er viktig det også Mito, men for min del er trening viktigst. Det må selvsagt henge sammen. Nå skal det sies at jeg trener fordi det er gøy, ikke fordi jeg føler meg nødt til det. Før trente jeg ca. 15 ++ timer i uka, men nå trener jeg bare 3 - 4 ganger i uka, dvs. rundt 6 - 8 timer. Trener karate og skal begynne på treningsstudio også. Mvh Yvonne Endret 19. desember 2005 av yvonne
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. desember 2005 #32 Skrevet 19. desember 2005 Jeg er støttemedlem på sats. Trente rundt 5 ganger i uka før, men måtte avbryte på grunn av sykdom. Etter jeg ble frisk har det bare vært et tiltak å begynne igjen. Og jo mer folk maser desto mindre blir treningslysten min. Så svaret mitt er ingen.
Caramba Skrevet 19. desember 2005 #33 Skrevet 19. desember 2005 Jeg trener 2 ganger i uka på SATS, og det holder for meg. Jeg er også med på en annen fritidsaktivitet som tar tid, så jeg rekker ikke mer. Jeg er veldig enig med Mito at kosthold er kjempeviktig for å holde fasongen (hvis det er målet).
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #34 Skrevet 20. desember 2005 Jeg er som Kattastrofe. Jeg trener aldri, og jo mer folk maser, jo mindre lyst får jeg. Jeg synes ikke trening er gøy, har ikke funnet noen treningsform som jeg liker. Så da skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal plage meg selv med å gjøre noe jeg misliker flere ganger i uka. Er vel ingen andre her som driver med en hobby de ikke liker???
Shanka Skrevet 23. desember 2005 #35 Skrevet 23. desember 2005 Jeg trener håndball 4 ganger i uka + kamp! Kjempegøy Har også medlemsskap på treningssenter der jeg trener styrke og aerobic innimellom! Fungerer veldig bra!
Gjest mamma til jonas Skrevet 27. desember 2005 #36 Skrevet 27. desember 2005 heia, skal si dere trener. jeg trener styrke og utholdenhet på t. studio 3 ganger pr uke og går( jogger ) 1/2-1 time pr dag.har noen fri dager innimellom men tenker i grunn ikke på en kort løpetur eller en god spasertur som trening
Nita Skrevet 8. januar 2006 #37 Skrevet 8. januar 2006 Jeg trener stort sett annen hver dag på Elixia, hender jeg lar det gå 2 dager imellom. Hovedtyngden av treninga er intervalltrening på tredemølle eller ellipsemaskin, men trener i tillegg lett styrketrening, avslutter med mageøvelser hver gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå