Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å trene på Family nå. Har trent på sats før, men mista motivasjonen etterhvert. Nå skal jeg begynne sammen med en veninne så da hjelper det nok på motivasjonen.

Hvor trener dere? Hva trener dere? Hvor ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener på SATS, 3-4 ganger pr uke.

To ganger styrke og to ganger spinning pr uke. Hender jeg slår sammen en styrkeøkt og en spinningøkt når jeg har det travelt.

Skrevet

jeg trener ca.annenhver dag. Trener spinning nå som det er så isete ute,men liker å ta en joggetur om sommeren når det er bart :)

Skrevet (endret)

For en gangs skyld kan jeg faktisk si "Jeg trener 3 dager i uka" :D

Trener styrke på Spenst.

Endret av Towelie
Skrevet

Trener 3-4 dagr i uka!

på treningssenter,alt fra spinn,styrke,aerobic,body work.

Jo mere du trener jo mere lyst får du!!!!!Bare sett i gang :klappe:

Skrevet

har en eller annen form for trening 5-6 dager i uka.

trener dans 2-3 ganger i uka, tar da alltid to klasser pr gang, så det blir 2-2,5 time

ellers sørger jeg for å gå raskt i 45 min en til to ganger om dagen de dagene jeg ikke danser, og forsøker å legge inn 35-45 min step ett par ganger i uka.

men passer alltid på å ha en eller to dager treningsfri i uka.

Skrevet

Trener 4-5 dager pr uke

2 dager styrke og resten kondisjon. (step, aerobic etc)

Trener på Elixia

Skrevet

Ideelt sett vanligvis: 3 ganger styrke i uka, + joggeturer og andre turer hver dag/ofte.

Nå i eksamenstida: nesten aldri. :frustrert:

Skrevet

Målet mitt er å trene minst 10 ganger per måned, ihvertfall nå som jeg har så mye annet jeg skulle ha gjort.

Skrevet (endret)
Jeg trener aldri..

Ikke jeg heller. Trening er kjedelig. Det finnes så mye annet interessant å gjøre istedet.

Endret av Arkana
Skrevet

Jeg trener 6-7 dager i uka; klatring, aerobic, step, ski, styrke, jogging og spinning. Om du starter å trene nå vil jeg kanskje ikke anbefale å starte så hardt - da forsvinner motivasjonen. Jeg jobber som instruktør og ser mange som trener helt sinnsykt i januar. Er de der i mars? Nei... Merkelig? Nei... ;)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg jogger 3 ganger i uka. Nå som det er så isete ute, jobber jeg meg gjennom en aerobicvideo hjemme på stuegolvet istedet. Og så er jeg med i en stavganggruppe som går en 1-timestur en gang i uka. Og så svømmer jeg hver tirsdag, torsdag og fredag.

Skrevet

Jeg trener 3-4 ganger i uka. Akkurat nå (eksamensperiode) blir det selvsagt litt sjeldnere. Trening har blitt viktig for meg, og jeg meker store forskjeller når jeg slutter å trene for en periode (sånn som nå....)

Skrevet
Skal begynne å trene på Family nå. Har trent på sats før, men mista motivasjonen etterhvert. Nå skal jeg begynne sammen med en veninne så da hjelper det nok på motivasjonen.

Hvor trener dere? Hva trener dere? Hvor ofte?

Gleder meg snuppelura mi!!

Jeg satser på å trene 2-3 ganger pr uke. Ser for meg to ganger med styrke og en gang med ulik sal-trening (yoga, pilates, mage-rumpe-lår og sånn)

Her er motivasjonssmileyen: :hoppe:

Skrevet

Jeg løper 8-10 kilometer 4 ganger i uka. I tillegg tar jeg litt styrkeøvelser hjemme en gang i blandt, men egentlig altfor lite... :sjenert:

Skrevet

I det siste har det blitt litt for sjeldent. Men jeg prøver å trene 2-3 ganger i uken i helsestudio.

Skrevet

Jeg trener en del, ofte hver dag :) Spinning, styrke, jogging og innebandy som regel :) Skal begynne på aerobic etter jul, så det blir det nok mindre av det andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...