Gå til innhold

DM Instagram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det jeg syns er skummelt :)

 

Anonymkode: 0d3e5...480

Så ikke send melding da. Hva i all verden er skummelt med det? 

Anonymkode: 911a8...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er bare en jeg syns er kjekk, har sett han på butikken osv, han har også sett på meg. Så ble jeg litt full på lørdag og tenkte å sende en venneforespørsel på insta, også angret jeg i går og skrev melding om at det ikke var meningen å legge han til 🙈 litt i håp om at han skal svare i det minste… han er singel 

Anonymkode: 0d3e5...480

Du sendte en melding om at det ikke var meningen å legge han til? og forventer at han skal svare på den meldingen? Jeg hadde ikke svart på en sånn melding, når jeg hadde sett den. Det kan ta lang tid før jeg ser meldingsforespørsler, selv om jeg stort sett er innom Insta hver dag.

Jeg har forresten sendt melding til en jeg likte på insta en gang, og det resulterte i noen dater. Men jeg var ærlig og sa at jeg hadde lagt merke til han og spurte om han kunne tenke seg å bli kjent. Men dette var en jeg hadde snakket med såvidt et par ganger, og vi visste godt hvem hverandre var. Om det er en du bare har sett på butikken blir det fort kreepy...

Anonymkode: 9ccc1...a35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldinger fra folk jeg ikke følger kan det ta vinter og vår før jeg ser, og en sånn melding fra noen jeg ikke kjenner, ville jeg antagelig bare himlet med øynene av og slettet. Jeg lurer for øvrig også på hvordan du fant ham på insta og vet at han et singel hvis dere bare har sett hverandre på butikken...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (5 minutter siden):

Meldinger fra folk jeg ikke følger kan det ta vinter og vår før jeg ser, og en sånn melding fra noen jeg ikke kjenner, ville jeg antagelig bare himlet med øynene av og slettet. Jeg lurer for øvrig også på hvordan du fant ham på insta og vet at han et singel hvis dere bare har sett hverandre på butikken...

Vi har hatt øyekontakt med hverandre i et år ca, jeg trodde han var opptatt, men fikk høre at han var blitt singel. 
Jeg er ikke en creepy person i det hele tatt. Tenkte vel at å følge noen på insta er ikke det værste man kan gjøre i dag.

Anonymkode: 0d3e5...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det jeg syns er skummelt :)

 

Anonymkode: 0d3e5...480

Hvorfor er det skummelt? Du sender melding, den andre velger selv om den gidder byr seg eller ikke. På samme måte som du ikke aner om mottaker leser mail eller sms... 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg aner ikke hvor aktiv han er på some 🙈🫣 han er endel år eldre enn meg faktisk, så han burde jo vært litt glad også…

Anonymkode: 0d3e5...480

Bli glad? Hvorfor mener du en fremmed burde være glad for å få melding fra akkurat deg? Bare fordi du er yngre enn han, selv om du ikke vet om han foretrekker eldre damer? 
Om jeg får melding fra noen jeg synes er uinteressant, så kunne jeg overhode ikke brydd meg mindre, og jeg hadde ikke blitt glad. Jeg hadde bare ignorert. 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tror han hadde svart dersom han hadde sett det faktisk :)

Anonymkode: 0d3e5...480

Så etter litt øyekontakt på butikken vet du hvordan han responderer på meldinger fra fremmede? 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han har i hvertfall tydelig glant på meg når jeg har møtt han på butikken, så syns jo det er litt rart 🙈

Anonymkode: 0d3e5...480

Kanskje han synes du er rar? Kanskje han bare ser tilbake på deg fordi du ser på han? 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er bare en jeg syns er kjekk, har sett han på butikken osv, han har også sett på meg. Så ble jeg litt full på lørdag og tenkte å sende en venneforespørsel på insta, også angret jeg i går og skrev melding om at det ikke var meningen å legge han til 🙈 litt i håp om at han skal svare i det minste… han er singel 

Anonymkode: 0d3e5...480

Hva mener du han skal svare? skrev du noe mer enn at det ikke var meningen? som like gjerne kan bety "jeg stalket deg, og kom borti knapp, men jeg ønsker ikke følge deg likevel" 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi har hatt øyekontakt med hverandre i et år ca, jeg trodde han var opptatt, men fikk høre at han var blitt singel. 
Jeg er ikke en creepy person i det hele tatt. Tenkte vel at å følge noen på insta er ikke det værste man kan gjøre i dag.

Anonymkode: 0d3e5...480

Stalking på SoMe av fremmede man møter på butikk er ganske creepy... 

Anonymkode: 67298...9ae

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har hatt øyekontakt med hverandre i et år ca, jeg trodde han var opptatt, men fikk høre at han var blitt singel. 
Jeg er ikke en creepy person i det hele tatt. Tenkte vel at å følge noen på insta er ikke det værste man kan gjøre i dag.

Anonymkode: 0d3e5...480

Å følge noen med åpen konto på insta er helt uproblematisk. Å sende følgeforespørsel til noen man ikke kjenner, for så å sende melding om at det ikke var meningen å gjøre det er litt fjortis - og ikke noe å forvente svar på.

Endret av Daria
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er bare en jeg syns er kjekk, har sett han på butikken osv, han har også sett på meg. Så ble jeg litt full på lørdag og tenkte å sende en venneforespørsel på insta, også angret jeg i går og skrev melding om at det ikke var meningen å legge han til 🙈 litt i håp om at han skal svare i det minste… han er singel 

Anonymkode: 0d3e5...480

Hvordan vet du hva han heter?

Anonymkode: 023ea...32a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan vet du hva han heter?

Anonymkode: 023ea...32a

Vi har flere felles venner på Facebook, så har sett han der flere ganger :) er i fra et lite sted.

Anonymkode: 0d3e5...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi har flere felles venner på Facebook, så har sett han der flere ganger :) er i fra et lite sted.

Anonymkode: 0d3e5...480

Synd det ikke er «felles venner» i virkeligheten som kunne ordne et møte mellom dere. 

Anonymkode: 023ea...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synd det ikke er «felles venner» i virkeligheten som kunne ordne et møte mellom dere. 

Anonymkode: 023ea...32a

Det er sant 😕

Han er noen år eldre enn meg, så er kanskje ikke så naturlig at vi har felles venner.

angrer kanskje litt på at jeg ikke la han til på Facebook i stedet, vil tro han er mere aktiv der enn på Instagram.

Anonymkode: 0d3e5...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er sant 😕

Han er noen år eldre enn meg, så er kanskje ikke så naturlig at vi har felles venner.

angrer kanskje litt på at jeg ikke la han til på Facebook i stedet, vil tro han er mere aktiv der enn på Instagram.

Anonymkode: 0d3e5...480

Hvis du bor på et lite sted som du skiver at du gjør. 
Hvorfor prøver du ikke å finne han på den lokale puben eller lignende?

Anonymkode: 023ea...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du bor på et lite sted som du skiver at du gjør. 
Hvorfor prøver du ikke å finne han på den lokale puben eller lignende?

Anonymkode: 023ea...32a

Det kryr ikke akkurat av utesteder her 🙈

Anonymkode: 0d3e5...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...