Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 Jeg har vært syk over en lengre periode og forrige uke var jeg hos legen og fikk en svært god nyhet. Har en uke igjen før jeg får lov til å ha sex igjen. Jeg snakket med mannen om dette etter at jeg hadde vært der og han ble veldig glad :D Vi har siden det flørtet noe veldig og hatt det veldig gøy sammen.. akkurat som et veldig langt forspill Nå gleder jeg meg veldig! Og jeg har lyst til å gjøre noe spesielt for han, gjerne overraske han med noe gøy.. noen forslag?
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Som mann som ikke hadde hatt sex på lenge, hadde jeg vært mer enn fornøyd med et god, gammeldags knull! Ikke nødvendig å finne på noe spennende - at du viser ekte lyst og initativ hadde vært nok i bøtter og spann for meg!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Det har du nok helt sikkert rett i. Men jeg vil veldig gjerne gjøre noe spesielt for han!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 Ja, det kan jeg gjøre. Noen flere forslag?
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #6 Skrevet 1. desember 2005 Strømper og strømpeholdere må være en del av undertøyet (hvis du liker sånt) Gjerne en truse som er ekstremt smal i skrittet sånn at du slipper å stresse den av deg akkurat når dere skal ha sex! Da kan du bare beholde den på! Glem stearinlys og romantisk musikk iallfall hehe. Synd du ikke er den mannlige delen, for da hadde jeg tipset om å bare smelle den inn i henne bakfra bøyd over på en stol eller noe, det er alltid en sikker vinner :D Ikke legg FOR mye planer i det er poenget iallfall, (unntatt undertøyet da) spontan sex er det beste som finnes!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #7 Skrevet 1. desember 2005 Det må gjerne være spontant.. men jeg vil gjerne ha litt planer i hodet også.. for når det skjer liksom. Dere mannfolk som er her inne, hva er det aller beste dere vet? (jeg vet jo allerede hva min mann liker godt, men kanskje noen kan sette noen nye ideer og tanker i hodet mitt).
Gjest Gjest_TheMan_* Skrevet 1. desember 2005 #8 Skrevet 1. desember 2005 Dere mannfolk som er her inne, hva er det aller beste dere vet? ← Selv er jeg ikke så veldig begeistret for fancy undertøy, slik noen har rådet deg til. Det blir for "glorete", syns jeg. Takke meg heller en helt naken, varm og villig kvinnekropp. Forøvrig går jeg "berserk" av å se henne onanere, og at hun har evnen til å ta initiativ! VISE kåtheten sin!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå