AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #21 Del Skrevet 3. oktober 2022 Bananagrams, Svarte Per, memoryspill, Uno og Gruble er gjengangere på hytta. Og om tlfbruk ikke er å komme utenom er appen Artsoraklet gøyal for å finne ut av hva alt mulig er for noe av insekter og trær og blomster og sopper. Anonymkode: 5cd49...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 5. oktober 2022 #22 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har traumer fra tusenvis av runder med Yatzy på hytta når det regnet... I dag har jeg kun Settlers of Catan m/Cities & Knights. Det er det eneste brettspillet jeg liker, og jeg spiller det også på app på telefonen. Passer fint for voksne og litt større barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #23 Del Skrevet 6. oktober 2022 Lett og intens moro: Ligretto, Kortskalle, Alias Litt mer strategi, men fremdeles lett: Takenoko, Ticket to ride, Cluedo Anonymkode: 0df86...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå