Gjest Mork Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 Jeg har endel problemer knyttet til Internet Explorer hvor programmet henger seg. Når jeg ber om avslutt, får jeg opp en feilmeldingsboks som spør om jeg vil rapportere feilen ti Microsoft. Etter å ha trykket ja, får jeg opp en ny boks som takker for hjelpen. Men - er det noen vits i å rapportere feil? Noen som vet om Microsoft faktisk gjør noe med de feilene som blir innrapportert? Eller blir de bare en del av en ubehagelig statistikk (som sikkert ikke er så ubehagelig da jeg tviler på at alle gidder å rapportere feilene hver gang de oppstår)? Hadde vært morsomt å vite hva andre mener om dette.
jordbær Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Hvis det er et kjent problem med noe dem allerede har "løst", vil du få opp en webside med den nåværende løsningen, slik at du kan ordne problemet. Regner med at dem bruker infoen til noe. Retter bugs og slikt, hvis det er et problem som ofte oppstår hos mange!
Catzy Skrevet 1. desember 2005 #3 Skrevet 1. desember 2005 Her kan du se en liten film om hva som kan skje når du rapporterer inn feil til Microsoft: http://msexp.streamnavig.com/msexp/player....&lng=nl&cou=du# Catzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå