Gå til innhold

Flate store damerumper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor har noen damer helt flate store rumper, ser bare så merkelig og usexy ut.

Anonymkode: a9a0d...173

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååhh .....du syns store rumper er sexy siden du har lagt merke til dette!

Anonymkode: a50fa...227

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme grunn som at menn har flate rumper. Trener man ikke rumpa hver dag med tunge vekter så blir den flat. Fett hos damer legger seg mer på hofter og rumpe enn hos menn så derfor har damer større rumpe

Anonymkode: 28c56...4e8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor har noen damer helt flate store rumper, ser bare så merkelig og usexy ut.

Anonymkode: a9a0d...173

Hvorfor mister noen menn håret? Hvorfor får noen menn ølmage og hengepupper når det er så usexy? 

Nei altså… vi har noe som heter genetikk som gjør oss alle forskjellige. 

Anonymkode: d6d66...13c

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fremstår enkelte så uintelligente? Det er jo bare så merkelig og usexy.

Anonymkode: 3345b...b1b

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bare så mange overvektige damer med store pannekake flate rumper, hvorfor trener de ikke litt og får litt form på rumpa, stor rumpe trenger ikke være stygt, men når den er paddeflat er det udelikat og usexy.

Anonymkode: a9a0d...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke flat rumpe mer med overvekt å gjøre? Uansett å få rumpe til å se ut som en ball ser jeg ikke greia i. Men så lenge den er fin og fast så er det fint

Anonymkode: a9ae4...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hoftene er vide og jeg hat hverken mye muskler eller BBL-fett på rumpa. Det er den optimale fødekroppen

Anonymkode: 7a841...bdc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke flat rumpe mer med overvekt å gjøre? Uansett å få rumpe til å se ut som en ball ser jeg ikke greia i. Men så lenge den er fin og fast så er det fint

Anonymkode: a9ae4...8b7

De med super fedme har jo rumper som står rett ut.

Anonymkode: 7a841...bdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ser bare så mange overvektige damer med store pannekake flate rumper, hvorfor trener de ikke litt og får litt form på rumpa, stor rumpe trenger ikke være stygt, men når den er paddeflat er det udelikat og usexy.

Anonymkode: a9a0d...173

Jeg er slank men har flat rumpe og brede hofter. Har ikke noe med overvekt å gjøre. 

Anonymkode: 7a841...bdc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor mister noen menn håret? Hvorfor får noen menn ølmage og hengepupper når det er så usexy? 

Nei altså… vi har noe som heter genetikk som gjør oss alle forskjellige. 

Anonymkode: d6d66...13c

Greit nok med gener. Men å skylde på bare gener blir for enkelt. Gener har bare 25% å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har ikke flat rumpe mer med overvekt å gjøre? Uansett å få rumpe til å se ut som en ball ser jeg ikke greia i. Men så lenge den er fin og fast så er det fint

Anonymkode: a9ae4...8b7

Jeg er feit og har en stor rumpe som står rett ut. Men nå har jeg mest fett på rumpa mi, og den har alltid stått rett ut, selv da jeg var undervektig. Så det er nok genetisk. Min mor hadde paddeflat rumpe, og hun var lett undervektig hele livet sitt. 

Anonymkode: 0389d...871

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg, ts? Du skal jo ikke bortpå rumpene deres likevel.

Anonymkode: ef8b2...566

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er feit og har en stor rumpe som står rett ut. Men nå har jeg mest fett på rumpa mi, og den har alltid stått rett ut, selv da jeg var undervektig. Så det er nok genetisk. Min mor hadde paddeflat rumpe, og hun var lett undervektig hele livet sitt. 

Anonymkode: 0389d...871

Hørtes sexy ut 😍

Anonymkode: a9a0d...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor bryr du deg, ts? Du skal jo ikke bortpå rumpene deres likevel.

Anonymkode: ef8b2...566

Er bare så plagsomt å se på

Anonymkode: a9a0d...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor mister noen menn håret? Hvorfor får noen menn ølmage og hengepupper når det er så usexy? 

Nei altså… vi har noe som heter genetikk som gjør oss alle forskjellige. 

Anonymkode: d6d66...13c

Ikke skyld på genetikk for at du har flat rumpe. Det kommer utelukkende av at man ikke gidder å holde seg i form. Det kan på ingen måte sammenlignes med genetisk hårtap hos menn. 

Anonymkode: 5e0b2...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser bare så mange overvektige damer med store pannekake flate rumper, hvorfor trener de ikke litt og får litt form på rumpa, stor rumpe trenger ikke være stygt, men når den er paddeflat er det udelikat og usexy.

Anonymkode: a9a0d...173

Og hvorfor i alle dager skulle de bry seg om hva du mener? Tror vel ikke din mening betyr så mye. Hvorfor tar du ikke rettskrivingskurs? Å ikke kunne rettskriving er så udelikat og usexy. 

Anonymkode: 460e8...5c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er bare så plagsomt å se på

Anonymkode: a9a0d...173

Ta en svart søppelsekk og tre over hodet ditt du ;)  

Da skåner du deg selv og garantert andre i tillegg, win-win. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det fordi du skal ha noe å irritere deg over. Det har store kvinner med flat rumpe åpenbart lyktes med 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke skyld på genetikk for at du har flat rumpe. Det kommer utelukkende av at man ikke gidder å holde seg i form. Det kan på ingen måte sammenlignes med genetisk hårtap hos menn. 

Anonymkode: 5e0b2...555

Sludder. 

Har trent rumpe i mange år, den ble aldri større, bare hardere og sterkere. Resten av kroppen strutter av muskler, har six-pack og kan gå på scenen i fitness når jeg skulle ønske. Men svære rumpeballer, det nytter ikke på denne kroppen. 

Kroppen min er ikke bygd for å ha stor rumpe. Smalt liv er heller ikke noe jeg vil få, er ikke skapt sånn. 

Anonymkode: ce7cb...93a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...