Gjest Miloine Skrevet 2. desember 2005 #81 Skrevet 2. desember 2005 (endret) SITATET ER OPPRINNELIG FRA KR OG IKKE BETTY BOOP. ----------------------------------------------------------------------------------- Homofili er en legning ja, og derfor har de lov til å utføre sine lyster. Åsammenligne pedofili og nekrofili med det å være homofil er jo direkte helt latterlig. Er du så dum? Homofili skader INGEN. Pedofili SKADER ANDRE Nekrofili er å utøve sex på en forsvarsløs død person er en legning ja, men denne legningen er SYK og skader de som får hvite at den de er glad i er blitt utsatt for sex etter sin død. Dersom ditt barn blir utsatt for pedofili blir barnet ditt skadet, og du som forelder også. På hvem måte skader det deg at noen er homofile? :klø: Tror neppe at homofile vil gjøre det sånn at befolkningen sluttter å bli reprodusert, det vil ihvertfall ikke bli merkbart for deg - sola slukker nok innen den tid.... ...og jeg spør igjen: På hvem måte skader det deg at noen er homofile? :klø: forventer et svar fra deg KR Endret 2. desember 2005 av Miloine
Lestat Skrevet 2. desember 2005 #82 Skrevet 2. desember 2005 ellers er jeg enig i at homofili er et slags avvik, men avvik finner man jo overalt i naturen og blant menneskene ← Nja, man kan nok i egenskap av at man snakker om en minoritet blandt menneskene i dagens samfunn kalle det avvik, man flere plasser i dyreriket ville det vært direkte feilaktig å kalle homofili avvikende adferd. Blandt våre nærmeste slektninger, apene, er dette en naturlig del av flokktilværelsen, og en måte å forsterke båndene i flokken på. Faktisk er homofili langt mer utbredt i dyreriket enn monogami. Så egentlig spørs det vel om det fra naturens side ikke er et større avvik for flokkdyr (som menneske) å gifte seg å leve et monogamt liv
Gjest Betty Boop er du svarskyldig ell Skrevet 2. desember 2005 #83 Skrevet 2. desember 2005 Betty Boop du som er sååååååå flink til å argumentere: Er du svarskyldig - syntes du skal forklare din sammenligning mellom homofile, pedofile og nekrofile
Gjest KR Skrevet 2. desember 2005 #84 Skrevet 2. desember 2005 Vi lider ikke akkurat av underbefolkning her i verden, gjør vi vel? I Norge ropes det på mer innvandring for å dekke alle behov i arbeidslivet. Dette kan selvfølgelig virke noe underlig, når opposisjonen til den forrige regjeringen samtidig klaget over økende arbeidsledighet. Men det ser ut for at det meningsløse er normalen for mange i dag. En annen ting er at kloden vår ville hatt veldig godt av at menneskene forsvant. Og hvem skulle dra nytte av det? ←
Gjest Betty Boop Skrevet 2. desember 2005 #85 Skrevet 2. desember 2005 Skjønner godt at du er forbanna over den linjen der ja. Men jeg er ikke opphavskvinnen til den. Dersom du blar litt bakover i debatten vil du se at jeg slett ikke forsvarer denne uttallelsen, tvert imot. Miloine har klippet og limt fra mitt sitat som jeg har limt inn for å svare på fra en annen. Ble litt forfjamset selv når jeg så det. Greit at folk er irritert på meg, men en fordel at det i så fall gjelder mine holdninger, og ikke holdninger jeg forsøker og argumentere i mot. Håper du tar bryderiet med og lese alle innleggene i saken. Det gjorde jeg.
Gjest KR Skrevet 2. desember 2005 #86 Skrevet 2. desember 2005 Kristene kan gjerne få holde så mange "brenn-i-helvete" taler angående homofili som de bare gidder for min del (yttringsfriheten er viktig), men så lenge vi snakker om en statssubsidiert religion synes jeg faktisk man kan kreve at de holder seg sånn noenlunde synkronisert med menneskesynet ellers i samfunnet. ← Er det slik å forstå at du går rundt og tror at du betaler mer av denne subsidieringen enn vi gjør? Og hva er menneskesynet ellers i samfunnet? Ut fra det jeg har sett her i KG så er det ganske stor forskjell på menneskesynet, og menneskenes verdi, avhengig av hvem de er og hvor de bor.
Gjest KR Skrevet 2. desember 2005 #87 Skrevet 2. desember 2005 Det er så mange bedrevitere her ← Så sant, så sant, jeg har merket meg det.
Gjest Miloine Skrevet 2. desember 2005 #88 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Skjønner godt at du er forbanna over den linjen der ja. Men jeg er ikke opphavskvinnen til den. Dersom du blar litt bakover i debatten vil du se at jeg slett ikke forsvarer denne uttallelsen, tvert imot. Miloine har klippet og limt fra mitt sitat som jeg har limt inn for å svare på fra en annen. Ble litt forfjamset selv når jeg så det. Greit at folk er irritert på meg, men en fordel at det i så fall gjelder mine holdninger, og ikke holdninger jeg forsøker og argumentere i mot. Håper du tar bryderiet med og lese alle innleggene i saken. Det gjorde jeg. ← OK. BEKLAGER SÅ MYE. Unnskyld. DET VAR IKKE MENINGEN Å SITERE MED DITT NAVN DERSOM DU HADDE SITERT FRA EN ANNEN. TIL ALLE, DET VAR IKKE BETTY BOOP. SER AT DET VAR "GJEST" med brukernavn KR Håper du tilgir meg Betty Boop???? Det var til KR. Har rettet så godt jeg kan på det innlegget da.... Endret 2. desember 2005 av Miloine
Gjest KR Skrevet 2. desember 2005 #89 Skrevet 2. desember 2005 ----------------------------------------------------------------------------------- Homofili er en legning ja, og derfor har de lov til å utføre sine lyster. Åsammenligne pedofili og nekrofili med det å være homofil er jo direkte helt latterlig. Er du så dum? Homofili skader INGEN. Har du hørt om aids? Så vidt jeg har forstått, så er homofili en av hovedårsakene til at tusenvis av barn dør i flere afrikanske land i dag. Også her i landet lider mange av denne sykdommen. Vil du påstå at homofili ikke har hatt noe med denne sykdommen å gjøre? Pedofili SKADER ANDRE Nekrofili er å utøve sex på en forsvarsløs død person er en legning ja, men denne legningen er SYK og skader de som får hvite at den de er glad i er blitt utsatt for sex etter sin død. Du påstår at en legning er normal og en annen er syk. Er ikke begge etter ditt syn uforskyldt? På hvem måte skader det deg at noen er homofile? :klø: Det som for meg er trist, er å høre om skolebarn som blir forvirret og usikre, nettopp fordi de er i tvil om hvilken legning de har,og blir narret til å tro at de må utprøve dette. Dette er ren djevelskap. De som så opptogene i Oslo for en tid tilbake, må forstå hvilke forskrudde, sinnsforvirrede personer dette var. ←
Gjest Miloine Skrevet 2. desember 2005 #90 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Til KR........... Det hadde jeg jo glemt da, at AIDS kommer KUN fra de Homofile, tenk at jeg var sååå dum og trodde noe annet, at det eks. kom fra blodoverføring og andre ting, sprøyebytting bla. narkomane eller smitte på andre måter... åååå nå var jeg kjempeuvitende Jeg glemte jo det at AIDS kun er fra de HOMOFILE, nå var jeg dum og uvitende nå Det er klart du har rett i det! Får jeg spørre om alderen din? Endret 2. desember 2005 av Miloine
Gjest KR Skrevet 2. desember 2005 #91 Skrevet 2. desember 2005 Til KR........... Det hadde jeg jo glemt da, at AIDS kommer KUN fra de Homofile, tenk at jeg var sååå dum og trodde noe annet, at det eks. kom fra blodoverføring og andre ting, sprøyebytting bla. narkomane eller smitte på andre måter... åååå nå var jeg kjempeuvitende ← Aids har aldri starta med hverken blodoverføring eller sprøytebytte. Dette er bare et resultat av at noen har fått aids, og videreført det.
Gjest Miloine Skrevet 2. desember 2005 #92 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Aids har aldri starta med hverken blodoverføring eller sprøytebytte. Dette er bare et resultat av at noen har fått aids, og videreført det. ← Du mener startet med.... måtte bare rette opp en skriveleif...... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Altså, de fleste levende oppegående mennesker har hørt om AIDS. Det må vel se du ha fått med deg. Kan du vise meg hvor det står? at Aids kommer først og fremst fra Homofile. Det kan vel være det at Aids fant sted lenge før vi visste om det var Homofile som utgorde dette? Det at Homofile har vært med på denne utviklingen, er jeg med på - men at de er den opprinelige utløsende faktoren til Aids er jeg ikke sikker på, og det skal ikke du si så skråsikkert heller, hvis du ikke har forsket på det da! Du KR, har du stagnert helt fra bla.80 tallets opplysninger! Man trodde i starten da man opdaget AIDS/HIV at dette var en sykdom som kun rammet HOMOFILE, men dette viste seg å være totalt feil. Se på dagens statistikk om hvor mange homofile som faktisk er smittet i forhold til hetrofile. Hva ser du? Endret 2. desember 2005 av Miloine
Gjest Hippopotamus Skrevet 2. desember 2005 #93 Skrevet 2. desember 2005 Ære være dere som her prøver å slå et slag for fakta, fornuft, vitenskap, medmenneskelighet og menneskerettigheter - men jeg skjønner ikke at dere gidder. Det er liten nytte i å forsøke å diskutere med mennesker som ikke bare tror PÅ Gud, men som tror at de ER Gud - og følgelig selv fullstendig på egen hånd kan både bestemme over og dømme over alle andre skapninger på jord, og til enhver tid dikte opp sin egen sannhet dersom det passer seg sånn.
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #94 Skrevet 2. desember 2005 I Norge ropes det på mer innvandring for å dekke alle behov i arbeidslivet. Dette kan selvfølgelig virke noe underlig, når opposisjonen til den forrige regjeringen samtidig klaget over økende arbeidsledighet. Men det ser ut for at det meningsløse er normalen for mange i dag. KR, er dette et svar som skal fortelle at vi ikke har overbefolkning i verden? Ok, vi kan komme til å mangle arbeidskraft her i landet, men det er ikke pga de homofile. Hva slags argument er dette? En annen ting er at kloden vår ville hatt veldig godt av at menneskene forsvant.Sa jeg. Og hvem skulle dra nytte av det?Svarte du. Hvem som skulle dra nytte av at mennesket utryddet seg selv? Resten av dyreriket. Mennesket er det største skadedyret denne kloden er belemret med. Jeg forstår ikke hva andre menneskers legning har slags direkte innvirkning på DITT liv? Jeg oppfatter også at du ser på deg selv som kristen. Er ikke kristendommen tuftet på kjærlighet fremfor fordømmelse av andre?? kan ikke huske å ha lest et eneste sted at Jesus var i nærheten av så fordømmende som det du er.
Gjest KR KR KR KR Skrevet 2. desember 2005 #95 Skrevet 2. desember 2005 og hvor ble det av KR nå da............?????????????????????????????????????????????????????????????????????
Gjest Bellatrix Skrevet 2. desember 2005 #96 Skrevet 2. desember 2005 Kanskje han blir angrepet av noen skumle homofile.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #97 Skrevet 2. desember 2005 DET VAR IKKE MENINGEN Å SITERE MED DITT NAVN DERSOM DU HADDE SITERT FRA EN ANNEN. ← Alt i orden Miloine, gikk ut i fra at det var et uhell mest sannsynlig grunnet klønete kopiering fra min side. Ble bare litt paff da jeg fikk se det og tenkte umiddelbart; nei det der har jeg ikke lyst til å ta skylda for. Men jeg har plenty av sære meninger jeg og, så det byr seg nok flere anledninger dersom noen har lyst til å ta meg. Tusen takk for at du var så raskt ute med å rette det opp.
Gjest Betty Boop Skrevet 2. desember 2005 #98 Skrevet 2. desember 2005 Alt i orden Miloine, gikk ut i fra at det var et uhell mest sannsynlig grunnet klønete kopiering fra min side. Ble bare litt paff da jeg fikk se det og tenkte umiddelbart; nei det der har jeg ikke lyst til å ta skylda for. Men jeg har plenty av sære meninger jeg og, så det byr seg nok flere anledninger dersom noen har lyst til å ta meg. Tusen takk for at du var så raskt ute med å rette det opp. ← Glemte visst å logge meg inn jeg.
Gjest Miloine Skrevet 2. desember 2005 #99 Skrevet 2. desember 2005 Alt i orden Miloine, gikk ut i fra at det var et uhell mest sannsynlig grunnet klønete kopiering fra min side. Ble bare litt paff da jeg fikk se det og tenkte umiddelbart; nei det der har jeg ikke lyst til å ta skylda for. Men jeg har plenty av sære meninger jeg og, så det byr seg nok flere anledninger dersom noen har lyst til å ta meg. Tusen takk for at du var så raskt ute med å rette det opp. ← bare hyggelig ,rett skal være rett da er jeg tilgitt da - vil ikke ha unødvendige uvenner her vet du
Gjest KR Skrevet 2. desember 2005 #100 Skrevet 2. desember 2005 Du mener startet med.... måtte bare rette opp en skriveleif...... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Altså, de fleste levende oppegående mennesker har hørt om AIDS. Det må vel se du ha fått med deg. Kan du vise meg hvor det står? at Aids kommer først og fremst fra Homofile. Det kan vel være det at Aids fant sted lenge før vi visste om det var Homofile som utgorde dette? Det at Homofile har vært med på denne utviklingen, er jeg med på - men at de er den opprinelige utløsende faktoren til Aids er jeg ikke sikker på, og det skal ikke du si så skråsikkert heller, hvis du ikke har forsket på det da! Du KR, har du stagnert helt fra bla.80 tallets opplysninger! Man trodde i starten da man opdaget AIDS/HIV at dette var en sykdom som kun rammet HOMOFILE, men dette viste seg å være totalt feil. Se på dagens statistikk om hvor mange homofile som faktisk er smittet i forhold til hetrofile. Hva ser du? ← Nå har ikke jeg noen statistikk foran meg, men på denne statistikken regnes vel ikke de med som har dødd av denne sykdommen. Så slik sett, så er det vanskelig å beregne hvor mange av disse som var homofile, hvis det da ikke er ført en egen statistikk over disse. Men mitt svar til deg, var et svar på din påstand at homofile ikke var til skade for noen. Men nå har du jo innrømmet at de kan ha vært med på å spre denne sykdommen, så da er vi iallfall enige om noe. Hvordan det hele startet, er det vel ingen som med 100% sikkerhet kan si, selv om forskere har hevdet dette i lang tid. Å stole blindt på det som kommer fram i media, er nok ikke noe smartere enn det var på 80-tallet. Men det beste resultatet kan vi komme fram til ved å få informasjon fra motstridende parter, og vurdere og resonnere selv. Jeg vet ikke om se du ha fått med deg er en mer korrekt uttrykksmåte enn starta med, men litt avvik må vi vel ha lov til i disse moderne tider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå