Gå til innhold

homofili - en kreftsvulst i samfunnet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ære være dere som her prøver å slå et slag for fakta, fornuft, vitenskap, medmenneskelighet og menneskerettigheter - men jeg skjønner ikke at dere gidder.

Det er liten nytte i å forsøke å diskutere med mennesker som ikke bare tror PÅ Gud, men som tror at de ER Gud - og følgelig selv fullstendig på egen hånd kan både bestemme over og dømme over alle andre skapninger på jord, og til enhver tid dikte opp sin egen sannhet dersom det passer seg sånn.

Her gikk det sannelig trill rundt, men så stoppet det helt opp. Kanskje like bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem som skulle dra nytte av at mennesket utryddet seg selv? Resten av dyreriket. Mennesket er det største skadedyret denne kloden er belemret med.

Tror du at dette kan være årsaken til at så mange begår selvmord i dag?

For å hjelpe dyrene som er bedre enn oss.

Jeg forstår ikke hva andre menneskers legning har slags direkte innvirkning på DITT liv?

Jeg oppfatter også at du ser på deg selv som kristen. Er ikke kristendommen tuftet på kjærlighet fremfor fordømmelse av andre?? kan ikke huske å ha lest et eneste sted at Jesus var i nærheten av så fordømmende som det du er.

Jesus fordømte aldri en angrende synder, men han sa: Gå bort og synd ikke mer.

Jesus elsket syndere, men han hatet deres synd. Han sa seg aldri enig i noens synd. Når det står klart og tydelig i Bibelen at homofili er synd, så har jeg det å forholde meg til.

Du tar feil når du karakteriserer min fordømmelse.

Jeg har skrevet om homofile som frivillig har kommet til kristne for å få hjelp.

Jeg har skrevet om at homofile er velkomne i alle kirkesamfunn som jeg kjenner til. Alle kirkesamfunn tar imot syndere, de tok til og med mot meg for noen år siden. Men dette er noe helt annet enn at de skal være ledere.

Å peke på det som er synd, er faktisk en ordre fra Jesus selv.

Jeg blir litt provosert av de som påstår at det ikke står i Bibelen at homofili er synd, og spesielt av de som kaller seg kristne.

Skrevet
og hvor ble det av KR nå da............?????????????????????????????????????????????????????????????????????

Det var da virkelig trivelig at jeg var savnet en liten stund, men jeg må bare beklage at jeg ikke kan sitte ved datamaskina hele tiden. Men som du sikkert har merket, så er jeg her igjen, klar til å ta i mot mere juling.

Skrevet
Kanskje han blir angrepet av noen skumle homofile. :redd:

Er ikke de i Smurfeland da?

Skrevet
Jeg blir litt provosert av de som påstår at det ikke står i Bibelen at homofili er synd, og spesielt av de som kaller seg kristne.

Oi, det må være slitsomt å bli provosert av så mange. I denne tråden blir jeg bare litt provosert av deg, men jeg har forstått at lite av det du sier henger på greip, så det går fort over...

Jeg bare lurer på en ting... Hvis de homofile er opphavet til aids, hvordan har det seg da at så mange barn i Afrika er smittet? Føder homofile i Afrika barn? Jeg bare lurer, jeg. Siden du sannsynligvis tror på jomfrufødsel så er det vel ikke helt usannsynlig at homofile også kan føde?

Skrevet
Oi, det må være slitsomt å bli provosert av så mange. I denne tråden blir jeg bare litt provosert av deg, men jeg har forstått at lite av det du sier henger på greip, så det går fort over...

Jeg bare lurer på en ting... Hvis de homofile er opphavet til aids, hvordan har det seg da at så mange barn i Afrika er smittet? Føder homofile i Afrika barn? Jeg bare lurer, jeg. Siden du sannsynligvis tror på jomfrufødsel så er det vel ikke helt usannsynlig at homofile også kan føde?

Spør araberne, de tror visst på det.

Ellers så var jo Miloine inne på et par andre smittekilder som blodoverføring og bytting av sprøyter blandt stoffmisbrukere. Dette har hun selvfølgelig rett i. Men det kan vel hende at dårlig hygiene også kan være en hyppig årsak blandt fattige afrikanere.

Men kan ikke du bare ta en tur ned dit på kosteskaftet ditt og spørre dem ut om dette, så slipper du kanskje å være så grønn?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Men det kan vel hende at dårlig hygiene også kan være en hyppig årsak blandt fattige afrikanere.

Står ikke så mye om AIDS og smitte i bibelen, så dette kan du ikke så godt?

Skrevet (endret)
Spør araberne, de tror visst på det.

Ellers så var jo Miloine inne på et par andre smittekilder som blodoverføring og bytting av sprøyter blandt stoffmisbrukere. Dette har hun selvfølgelig rett i. Men det kan vel hende at dårlig hygiene også kan være en hyppig årsak blandt fattige afrikanere.

Men kan ikke du bare ta en tur ned dit på kosteskaftet ditt og spørre dem ut om dette, så slipper du kanskje å være så grønn?

Jeg må si at du, tatt i betraktning at du kaller deg kristen-dommedagsprofet er vel et rette ord, har en måte å uttale deg på som er lite tiltalende. Men regner med at du uttaler deg i tråd med din gud, så da er det vel greit at du fremstår som et sendebud fra djevelen.

Jeg tror nok den hyppigste årsaken til spredning av aids i Afrika er manglende opplysning heller enn dårlig hygiene. Men hvilken rolle spiller det hva jeg tror? Jeg er jo vantro, er det ikke det du mener?

Men jeg kan jo ta en tur på kosten min, du ser, jeg har større tro på hekser enn jeg har på gud!

Endret av Brunhilde
Gjest Miloine
Skrevet

SVAR TIL KR;

Ja, homofile har vært med på det dettte, men de er ikke de som er overlegne når det gjelder denne sykdommen.

Det er ikke dermed sagt at de Homofile er grunnlaget for AIDS OG HIV, og at de er dominerende når det gjelder denne utviklingen.

Hvor har du det fra????

Nå må du følge med på utviklinge da?

Så klart forskere (og andre menesker for den saks skyld) har kommet lenger i forskningen, tankegangen og utviklingen nå i 2005 enn dem hadde på 80 tallet og før det også for den saks skyld.

Når du ber meg om å ikke stole blindt på media, stiller jeg det samme spørsmålet t tilbake til deg.

Hvis du er litt, bare littegrann, opplyst på media, så må vel også du ha fått med deg fakta om homofile og Aids, og at de de homofile IKKE er de som står for størsteparten av utviklingen for AIDS.

Bli en del av virkeligheten.

Du skjønner det kanskje ikke, men det er et håp for deg også!

Kyss romper og høns, du er helt på feil jordet!

Skrevet
Står ikke så mye om AIDS og smitte i bibelen, så dette kan du ikke så godt?

Kanskje fordi Gud utraderte Sodoma og Gomorra før det kom så langt?

Det var der det var omtalt, tydeligvis som en pest og en plage for normale folk.

Skrevet
Jeg må si at du, tatt i betraktning at du kaller deg kristen-dommedagsprofet er vel et rette ord, har en måte å uttale deg på som er lite tiltalende. Men regner med at du uttaler deg i tråd med din gud, så da er det vel greit at du fremstår som et sendebud fra djevelen.

Kan ikke huske å ha kalt meg kristendommedagsprofet, men du er vel ikke så nøye på hva du sier. Ser at du også kjenner til sendebud fra djevelen. Som heks så er du vel en sjøl.

Jeg tror nok den hyppigste årsaken til spredning av aids i Afrika er manglende opplysning heller enn dårlig hygiene. Men hvilken rolle spiller det hva jeg tror? Jeg er jo vantro, er det ikke det du mener?

Hvilke opplysninger er det afrikanerne mangler, at homofili ikke bør utøves uten beskyttelse?

Men jeg kan jo ta en tur på kosten min, du ser, jeg har større tro på hekser enn jeg har på gud!

Sikkert derfor du er så grønn.

Skrevet
SVAR TIL KR;

Ja, homofile har vært med på det dettte, men de er ikke de som er overlegne når det gjelder denne sykdommen.

Det er ikke dermed sagt at de Homofile er grunnlaget for AIDS OG HIV, og at de er dominerende  når det gjelder denne utviklingen.

Hvor har du det fra????

Nå må du følge med på utviklinge da?

Så klart forskere (og andre menesker for den saks skyld) har kommet lenger i forskningen, tankegangen og utviklingen nå i 2005 enn dem hadde på 80 tallet og før det også for den saks skyld.

Når du ber meg om å ikke stole blindt på media, stiller jeg det samme spørsmålet t tilbake til deg.

Hvis du er litt, bare littegrann, opplyst på media, så må vel også du ha fått med deg fakta om homofile og Aids, og at de de homofile IKKE er de som står for størsteparten av utviklingen for AIDS.

Bli en del av virkeligheten.

Du  skjønner det kanskje ikke, men det er et håp for deg også!

Kyss romper og høns, du er helt på feil jordet!

Din virkelighet vil jeg aldri bli en virkelighet av. Jeg er ikke syk nok til det.

Gjest Miloine
Skrevet

KR:

Nå er du dum(mere)

Å svare sånn tilBrunhilde er jo det samme som å ikke si noen ting.

Du ER jo helt på jordet, til og med FEIL JORDE.

Aids skylde ikke først og frems homofile, skjønner du ikke det?

Hvor gammel er du?

Gjest komsomolets
Skrevet
Din virkelighet vil jeg aldri bli en virkelighet av. Jeg er ikke syk nok til det.

Å, si ikke det :ler:

Hvem dresser f.eks. opp unga sine slik?

http://www.godhatesfags.com/images/2005/20050320_shirts3.jpg

http://www.godhatesfags.com/images/2005/20050320_shirts6.jpg

http://www.godhatesfags.com/photos/thisyear.html

Dette er sidene til den notoriske pastor Phelps i USA, som også har gått kraftig ut mot svenskenes siktelse av Green (og andre som har gått ut mot homofile).

Her er en smakebit fra et søk på 'sweden':

"The Epic Adventure Of a Venture to Sweden--Land of the Squealing Sodomites and Their Perverted King September 5, 2005 Nine Tachmonites rose up early on Friday morning, September 2, to travel to Sweden so we could preach the truth to that nation. We had a wonderful talk on the way to the airport about ..."

"Sweden Tsunami Monument - God Hates Sweden

... copulation, the inscription at bottom as follows: God Sent the Tsunamis that Destroyed Thousands of Wicked Swedes in Asia December, 2004 GOD HATES SWEDEN Shall I not visit them for these things? saith the Lord; shall not my soul be avenged on such a nation as this? Jeremiah 9:9 God Hates Sweden Go to ..."

Det finnes ikke skruer nok på Jernia til å hjelpe disse folka her, altså! :ler:

Skrevet
Men det kan vel hende at dårlig hygiene også kan være en hyppig årsak blandt fattige afrikanere.

Hygiene?

Størsteparten av de som smittes i dag er heterofile kvinner, og sånn har det vært i noen år nå.

AIDS er en sykdom som smittes via kroppsvæsker, den smitter ikke via skitne hender, bestikk eller mangel på dusjmuligheter.

Heller ikke smitter den ved dråpesmitte... men det er uansett helt utenfor saken.

Det er nok meget mulig at den i starten ble ført fra person til person først og fremst via homofile, men det kan gjerne være en tilfeldighet og rett og slett skyldes at den første som fikk smitten var homofil og dermed omgikkes homofile.

Nå er det i hvert fall ikke sånn lenger.

De fleste er klar over hva bibelen sier om homofile, men folk flest forholder seg faktisk ikke til bibelen, og dermed spiller det liten rolle for oss hva den sier også. Like lite som det spiller noen rolle for deg hva Koranen sier. Eller en hvilken som helst annen religiøs lærebok.

Og da blir det skikkelig dumt å sitte og argumentere med deg som kun tar dine argumenter derfra, ispedd dine egne fordommer. Du har ingen rett til å fordømme noen - er bibelen sann så er det gud og ingen andre som skal dømme, og den dagen er ikke kommet ennå.

Gjest TomKrus
Skrevet
Ære være dere som her prøver å slå et slag for fakta, fornuft, vitenskap, medmenneskelighet og menneskerettigheter - men jeg skjønner ikke at dere gidder.

Det er liten nytte i å forsøke å diskutere med mennesker som ikke bare tror PÅ Gud, men som tror at de ER Gud - og følgelig selv fullstendig på egen hånd kan både bestemme over og dømme over alle andre skapninger på jord, og til enhver tid dikte opp sin egen sannhet dersom det passer seg sånn.

Tenkte det samme selv: Når døde Gud og lot KR ta seg av dømmingen av sine medmennesker. Trodde det kun var Gud som hadd rett til å dømme, jeg. Virker som denne trollprofilen har litt problemer med å holden orden på kortene sine. Du skal ikke se bortfra personen ikke er så kristen som hun forsøker å framstille seg.

Så folkens: Don't feed the trolls.

Skrevet
Hvilke opplysninger er det afrikanerne mangler, at homofili ikke bør utøves uten beskyttelse?

Blant annet lever de i den vilfarelsen at ei jomfru kan redde dem fra aids dersom de allerede er smittet, dermed driver de og smitter barn også.

Ellers er det mer snakk om utroskap enn homofili når det gjelder alle de voksne som dør i Afrika for tiden. De smitter seg selv og konene sine ved å omgås kvinner som er smittet av andre menn som er smittet av andre kvinner som.. osv.. dette er en snøball som har rullet lenge, og de trenger opplysning. Men problemet er at disse menneskene også har sine gudetroer som sitter like hardt som din, og de er like umulige å forklare for som deg.

Dette har vært kjent så lenge at jeg må si jeg er overrasket over at du tydeligvis ikke aner noe om det. Og at du fremdeles lever i den tro at det er homofili som er den største smittefaren. Sågar ser det ut som om du mener at sykdommen har oppstått pga homofili - rett og slett som et resultat av det.

Skrevet
Tenkte det samme selv: Når døde Gud og lot KR ta seg av dømmingen av sine medmennesker. Trodde det kun var Gud som hadd rett til å dømme, jeg. Virker som denne trollprofilen har litt problemer med å holden orden på kortene sine. Du skal ikke se bortfra personen ikke er så kristen som hun forsøker å framstille seg.

Lister fort inn for å si: Så pent du har pynta deg til jul, Krus... og fort ut igjen, skal jo ikke ødelegge tråden heller.

Skrevet
Hygiene?

AIDS er en sykdom som smittes via kroppsvæsker, den smitter ikke via skitne hender, bestikk eller mangel på dusjmuligheter.

Tror du ikke kroppsvæsker oppstår lett ved sår pga. urenslighet?

Det er nok meget mulig at den i starten ble ført fra person til person først og fremst via homofile, men det kan gjerne være en tilfeldighet og rett og slett skyldes at den første som fikk smitten var homofil og dermed omgikkes homofile.

Nå er det i hvert fall ikke sånn lenger.

De fleste er klar over hva bibelen sier om homofile, men folk flest forholder seg faktisk ikke til bibelen, og dermed spiller det liten rolle for oss hva den sier også.

Hvis det er slik som du sier, hadde det ikke da vært en fordel å ta hensyn til hva Bibelen sier?

Skrevet

Utrolig at det finnes så få voksne her, men de har vel gått lei av alle uoppdragne småtassene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...