AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #1 Skrevet 2. oktober 2022 Jeg skal hente noe materialer som jeg skal feste på taket. Noen som har gode videoer eller bilder som viser hvordan jeg skal feste det på taket? Anonymkode: 692b1...123
tdm900 Skrevet 2. oktober 2022 #2 Skrevet 2. oktober 2022 For å få det til å sitte godt, er det kun lastestropper med jekk som strammer godt nok. Ville ikke hatt det på taket, har du ikke mulighet for å dra henger så få det tilkjørt.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #3 Skrevet 2. oktober 2022 Et par planker på taket er ikke noe problem, såfremt du har skikkelige lastebøyler. Som nevnt, et par spennbånd må du ha. Anonymkode: e3a13...cf5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #4 Skrevet 2. oktober 2022 Det er lastebøyler på bilen. Skal bare ha to stk på litt over 3 m. Anonymkode: 692b1...123
PetterKanin Skrevet 2. oktober 2022 #5 Skrevet 2. oktober 2022 Spennbånd slik som dette: Spennbånd, 2,5 m, 2 st. - Biltema.no Trenger ikke lastestropper med jekk slik en over skriver, spennbånd holder mer enn godt nok ved riktig bruk.
spinner Skrevet 3. oktober 2022 #6 Skrevet 3. oktober 2022 PetterKanin skrev (22 timer siden): Spennbånd slik som dette: Spennbånd, 2,5 m, 2 st. - Biltema.no Trenger ikke lastestropper med jekk slik en over skriver, spennbånd holder mer enn godt nok ved riktig bruk. Veldig mange greier ikke å stramme nok uten jekk. IKEA har veldig greie lastebånd uten kroker. https://www.ikea.com/no/no/p/frakta-lasteband-med-spenne-svart-79306696/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå