Gå til innhold

Den Store Real Housewives-tråden


Gjest Finurlig

The Real Housewives  

61 stemmer

  1. 1. Hvilke av disse franchisene har du sett?

    • The Real Housewives of Orange County
      43
    • The Real Housewives of New York City
      49
    • The Real Housewives of Atlanta
      30
    • The Real Housewives of New Jersey
      37
    • The Real Housewives of D.C.
      11
    • The Real Housewives of Beverly Hills
      59
    • The Real Housewives of Miami
      21
    • The Real Housewives of Potomac
      29
    • The Real Housewives Dallas
      31
    • The Real Housewives Ultimate Girls Trip
      34
    • The Real Housewives of Salt Lake City
      37
    • The Real Housewives of Dubai
      27
  2. 2. Hvilken er din favoritt?

    • The Real Housewives of Orange County
      17
    • The Real Housewives of New York City
      12
    • The Real Housewives of Atlanta
      10
    • The Real Housewives of New Jersey
      14
    • The Real Housewives of D.C.
      0
    • The Real Housewives of Beverly Hills
      44
    • The Real Housewives of Miami
      6
    • The Real Housewives of Potomac
      11
    • The Real Housewives Dallas
      4
    • The Real Housewives Ultimate Girls Trip
      7
    • The Real Housewives of Salt Lake City
      13
    • The Real Housewives of Dubai
      3
  3. 3. Hvilke franchises liker du IKKE?

    • The Real Housewives of Orange County
      5
    • The Real Housewives of New York City
      12
    • The Real Housewives of Atlanta
      9
    • The Real Housewives of New Jersey
      8
    • The Real Housewives of D.C.
      10
    • The Real Housewives of Beverly Hills
      3
    • The Real Housewives of Miami
      7
    • The Real Housewives of Potomac
      4
    • The Real Housewives Dallas
      6
    • The Real Housewives Ultimate Girls Trip
      6
    • The Real Housewives of Salt Lake City
      6
    • The Real Housewives of Dubai
      21


Anbefalte innlegg

Pås skrev (4 timer siden):

Jeg ser den (og...)! Mener du at du elsker Mia? Er hun ikke litt mye? I den siste episoden ble hun vel dramatisk synes jeg

Jeg mener det 100%. Historien hennes rørte meg når hun begynte å dele den, kan relatere meg på veldig mange måter - Wendy har vært så hard (usikker) mot henne fra starten av så det er vanskelig for meg å sympatisere med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veslafravest skrev (3 timer siden):

Min favorittfrue er nok Kyle Richards fra B.H.

Føler liksom at selv om hun er søkkrik og tydelig like opptatt av utseendet som de andre, greier hun likevel å være "jordnær" på et vis, samt ærlig og sårbar og ikke minst sarkastisk og i stand til å le av seg selv. Det at hun har så mange gode venner som forblir lojal mot henne i flere tiår, sier meg også at hun er en god venn 🙃

Og jeg elsker humoren hennes! 

Herregud jeg høres ut som en stalker 🤣

Hahahah, er glad i Kyle selv! Men, må innrømme at jeg begynner å bli lei av at hun konstant tar en offerrolle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pendel skrev (På 5.11.2022 den 15.41):

Hva synes dere om Potomac og Salt Lake City så langt? 

Elsker dem😍 Spesielt Heather fra SLC. Jen er jo mildt sagt spesiell. Potomac har tapt seg litt synes jeg, men elsker Karen 😍 Ble skikkelig skuffa når jeg ser hvordan Chris, mannen til Candiace blir behandlet nå… 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (12 timer siden):

Elsker dem😍 Spesielt Heather fra SLC. Jen er jo mildt sagt spesiell. Potomac har tapt seg litt synes jeg, men elsker Karen 😍 Ble skikkelig skuffa når jeg ser hvordan Chris, mannen til Candiace blir behandlet nå… 

Har også vært veldig glad i Heather! Men er ikke så begeistret for at taktikken hennes det siste året har vært å avfeie og avlede fra spørsmålene om hvorfor hun gjør som hun gjør. Synes det er veldig skuffende da inntrykket mitt så langt har vært at hun er ærlig og ganske rett frem - men hun er ikke glad i å erkjenne eller snakke om egne feil. Skuffende.... får se hvordan sesongen spiller seg ut men jeg er gira for denne! Lurer på hvem som ga henne blåøye..... ingen fortjener vold, men hva ligger bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pendel skrev (På 23.11.2022 den 7.59):

Har også vært veldig glad i Heather! Men er ikke så begeistret for at taktikken hennes det siste året har vært å avfeie og avlede fra spørsmålene om hvorfor hun gjør som hun gjør. Synes det er veldig skuffende da inntrykket mitt så langt har vært at hun er ærlig og ganske rett frem - men hun er ikke glad i å erkjenne eller snakke om egne feil. Skuffende.... får se hvordan sesongen spiller seg ut men jeg er gira for denne! Lurer på hvem som ga henne blåøye..... ingen fortjener vold, men hva ligger bak?

Kom ikke ny episode forrige uke, er det pause? (Salt lake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (12 timer siden):

Kom ikke ny episode forrige uke, er det pause? (Salt lake)

Lurte på det samme, men det står at det skal komme en ny en i morgen her:

https://www.bravotv.com/schedule/the-real-housewives-of-salt-lake-city

Litt komisk, men også forventet, at alle har sett RHOBH. Mange flere som har den som favoritt enn jeg trodde da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd en del siden sesongen av Real Housewives of Beverly Hills ble ferdig:

 

RHOBH's Erika Jayne is accused of returning wrong diamond earrings to Tom Girardi's bankruptcy trustee... NOT her prized $750k ones

Sitat

64885905-11464519-Yikes_Erika_Jayne_s_750_000_earrings_are_making_headlines_yet_ag-a-63_1669264769415.jpgErika Jayne's $750,000 earrings are making headlines yet again, after lawyer Ronald Richards accused her of turning over the wrong pair to ex Thomas Girardi‘s bankruptcy trustee.

The  Beverly Hills-based criminal defense and civil litigation attorney made the claim over Twitter on November 23.

'We can safely report that the earrings that Erika Girardi gave to the Trustee are NOT the same earrings on the sales invoice aka as the replacement earrings purchased through a tax fraud by Tom Girardi where he falsely claimed the $750k check was a court cost,'' Ronald alleged. 

Kilde: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-11464519/Erika-Jayne-accused-returning-wrong-diamond-earrings-Tom-Girardis-bankruptcy-trustee

 

RHOBH: All Of Dorit's Fake Robbery Rumors Explaine

Sitat

Dorit2.jpg?q=50&fit=contain&w=1140&h=&dpr=1.5Fans are suspicious of the robbery, and as the season progresses, there are more inconsistencies that fans just can't ignore. Dorit and PK's security system is a hot topic for fans, as it was allegedly installed by Teddi Mellencamp's husband, Edwin Arroyave.

Fans were shocked that the alarm did not go off once the window was broken. Dorit cleared up these rumors by explaining that she had turned it off, as her children often drift downstairs. Fans were not happy with this explanation, and they are speculating that she was trying to cover for Teddi.

Kilde: https://screenrant.com/real-housewives-of-beverly-hills-dorit-robbery-fake/

 

Lawyer Confirms Diana Jenkins Lied About $100K Donation To Plane Crash Victims ‘That’s Total Crap’

Sitat

diana-jenkins-83.jpg?quality=75&strip=all&w=1024

In August, Edelson PC issued at least $2 million to the five families who were allegedly scammed out of settlement money by Girardi’s former firm, Girardi & Keese, according to Reuters.

[...]

The class action lawyer says Jenkins has not contacted the Chicago-based firm for assistance in locating the five families affected by Girardi’s alleged crimes or those of any of the other 184 crash victims.

“Ms. Jenkins never reached out to our firm and, other than what we have seen in the press, we know nothing about her claimed plans to donate money to the victims of this horrible tragedy,” Edelson says.

[...]

Page Six exclusively learned last week that Jenkins apparently had another motive for helping the Lion Air crash victims: to make a dig to her “RHOBH” castmates — but not Jayne.

Kildehttps://pagesix.com/2022/09/14/lion-air-crash-victims-lawyer-slams-diana-jenkins-press-release/

Hva tenker dere her? Synes det virker meget spesielt, husk at vi ikke har lov til å spekulere her på forumet - men vi har lov til å kommentere og bidra med meningsytringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Noen som har begynt å se på de nye New York-damene? Er det verdt å se? Synes det er så teit at de kaller det sesong 14, i stedet for å lage en ny serie. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt å se på Miami….. noen som har sett den? Liker dere den? 
jeg liker best Orange county og Beverly Hills…  - synes også Salt Lake var artig 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topplue skrev (På 1.8.2023 den 23.34):

Noen som har begynt å se på de nye New York-damene? Er det verdt å se? Synes det er så teit at de kaller det sesong 14, i stedet for å lage en ny serie. 

Ja, jeg har begynt på denne også! Veldig rart at ALLE var byttet ut... de pleier jo ofte å bytte ut et par, men ikke alle! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Topplue skrev (På 1.8.2023 den 23.34):

Noen som har begynt å se på de nye New York-damene? Er det verdt å se? Synes det er så teit at de kaller det sesong 14, i stedet for å lage en ny serie. 

Største skuffelsen! Null humor eller likandes personlighet på noen av de...og eneste "dramatiske" som hendte de 3 episodene jeg gadd å se, var at noen av de kranglet om hvorvidt ost var for "basic" å servere hjemme, pluss at to ikke ble med på en spesifikk restaurant da denne visstnok var altfor "2012" 🤯

Tar heller lobotomi enn å se mer på de fruene hvertfall 😐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Topplue skrev (På 1.8.2023 den 23.34):

Noen som har begynt å se på de nye New York-damene? Er det verdt å se? Synes det er så teit at de kaller det sesong 14, i stedet for å lage en ny serie. 

Nei, slo av etter en halvtime. New York er ikke det samme uten Ramona, Dorinda, Lu Ann og Sonja. Savner også Bethany. Koser meg heller med de gamle sesongene 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...