Gå til innhold

Er hun interessert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde hun vært interessert, hadde hun tatt på deg og gitt deg det blikket som sier "jeg liker deg". Veldig obvious. 

Anonymkode: 871ca...a30

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er selvfølgelig ikke helt umulig at hun er interessert. Men det er ikke sannsynlig. På fest prater jeg ofte med mannlige kollegaer som er dobbelt så gamle som meg, fordi det er trivelig. Det betyr ikke at jeg har lyst på dem.

Anonymkode: d44d4...82b

Ja, det gjør jeg også, snakker med de og hyggelig det... men de gjør meg ikke nervøs slik at jeg fliker med håret med mindre jeg finner de attraktiv. 

Anonymkode: 626d9...a0c

Skrevet

Snakket du med flere kollegaer på den festen? Lurer du isåfall på om de alle er interessert i deg? Eller tok de seg kanskje ikke i håret?

Dette gir ingen mening, TS. 

Anonymkode: ac364...422

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS. Bare prøv. Drit i hår greia og drit i det kvinner her inne har å si. 

Anonymkode: 8e8da...07c

Ja drit i det kvinner har å si her inne og kom tilbake om en måned å klag over at du fikk stempel som creep å jobb og skriv bitre innlegg om at alt er metoo nå til dags bare fordi du ikke klarer å lytte til kvinner

Anonymkode: a119a...e4d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde hun vært interessert, hadde hun tatt på deg og gitt deg det blikket som sier "jeg liker deg". Veldig obvious. 

Anonymkode: 871ca...a30

Ikke sikkert hun tør ta på. Meetoo går begge veier. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Drit i hår greia og drit i det kvinner her inne har å si. 

Anonymkode: 8e8da...07c

Likevel har du ordnet deg bruker her inne...

Anonymkode: 0cacb...00d

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke sikkert hun tør ta på. Meetoo går begge veier. 

Hverken metoo eller villebarepratelitt går begge veier. Det er ingen damer som ikke tør gi beskjed om at de er interessert fordi de er redd for anklager om trakassering, slutt å tull...

Er en dame interessert gir hun beskjed, er hun ikke interessert gir hun ikke beskjed. Så enkelt er det egentlig.

Anonymkode: d1b00...4f5

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er en dame interessert gir hun beskjed, er hun ikke interessert gir hun ikke beskjed. Så enkelt er det egentlig.

Ehh nei, absolutt ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hverken metoo eller villebarepratelitt går begge veier. Det er ingen damer som ikke tør gi beskjed om at de er interessert fordi de er redd for anklager om trakassering, slutt å tull...

Selvsagr kan kvinner bli anklaget for trakassering, eller drite seg ut mht. å gi en mann uønsket oppmerksomhet.  Å ta på en person kan man jo bare ikke om en er mann eller kvinne. 

Gjest AprilRyan
Skrevet

Tror du trenger å gi mer informasjon for at vi skal vurdere om hun er interessert. Hvis fikling med hår eller andre ting hadde vært tegn på interesse så hadde jeg vært interessert i mange. Både menn og kvinner, men det er jeg altså ikke. Jeg er bare nervøs eller kjenner på angsten.

Så svaret her blir; ja, hun kan være interessert, men hun kan også ikke være det.

Jeg ville vært forsiktig med å gå i den fella som noen menn går i. At siden de er interessert i en kvinne så projiserer de den interessen over på kvinnen. At de påstår at hun hadde flørtende blikk, hun var hyggelig mot dem, hun fiklet med håret osv.

Jeg ville nok heller ha satset på å kommunisere med henne enn å anta på grunn av ting som dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...