AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #1 Skrevet 30. september 2022 Ja, har alle butikker, altså de vanlige kjedebutikkene sånn i hovedsak, Apple Pay nå? Jeg har akkurat lagt inn kredittkortet der og det hadde vært deilig å slippe å ha med kort i tillegg når jeg er ute og handler. Min Rema har, men har det blitt slik at klesbutikker, Elkjøp etc også har? At man kan regne med at de fleste har? Anonymkode: 7c923...39a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #2 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, har alle butikker, altså de vanlige kjedebutikkene sånn i hovedsak, Apple Pay nå? Jeg har akkurat lagt inn kredittkortet der og det hadde vært deilig å slippe å ha med kort i tillegg når jeg er ute og handler. Min Rema har, men har det blitt slik at klesbutikker, Elkjøp etc også har? At man kan regne med at de fleste har? Anonymkode: 7c923...39a Det brukes i kortterminaler på samme måte som et bankkort, så ja. I alle butikker som har terminal du kan "tæppe" på, kan du også betale med Appkepay. Anonymkode: a4973...dd2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #3 Skrevet 30. september 2022 *ApplePay Anonymkode: a4973...dd2
Akay Skrevet 30. september 2022 #4 Skrevet 30. september 2022 Jeg har brukt applepay på apple watchen min i flere år. Det funker ikke i maskina hos legen og heller ikke på treningssenteret jeg bruker. Ellers overalt
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #5 Skrevet 1. oktober 2022 Tusen takk for svar! Da legger jeg bort kortet. Anonymkode: 7c923...39a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #6 Skrevet 1. oktober 2022 Akay skrev (13 timer siden): Jeg har brukt applepay på apple watchen min i flere år. Det funker ikke i maskina hos legen og heller ikke på treningssenteret jeg bruker. Ellers overalt Det er nok fordi disse stedene ikke aksepterer kredittkort (alle kort har en kredittdel, også vanlige bankkort). Anonymkode: 72881...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå