AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #301 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et veldig sterkt ja. Anonymkode: daea5...d4e Tusen takk for svar! Krysser fingrene for at det skjer 😊 Anonymkode: 779d3...d6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #302 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kommer jeg til å klare å flytte herfra? Økonomi og alt vil gå bra? Anonymkode: 9abfa...f43 Det virker som det er hast og stress rundt avgjørelsene dine, det mangler litt planlegging og struktur, før du kan iverksette planene dine må du sette deg ned og planlegge hvordan du skal få det til, men ja du klarer det om du bare får litt orden på kaoset. Lykke til! Anonymkode: daea5...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #303 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vil økonomien min forbli dårlig fremover, eller kan jeg få en større inntekt iløpet av de neste 6 mnd? Anonymkode: 20cf7...ca7 Det vil forbli dårlig en periode til, men så går det over. Hold tunga rett i munnen og vent det ut, det blir bedre. Anonymkode: daea5...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engelbertine Skrevet 6. oktober 2022 #304 Del Skrevet 6. oktober 2022 Liker han meg nok til å tørre å ta initiativ? Eller ender det opp i ett vennskap? Kommer jeg til å finne kjærligheten snart? Og er det verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 6. oktober 2022 #305 Del Skrevet 6. oktober 2022 Blir det bare meg og ungene mine på tur i høstferien eller blir venninna mi og familien hennes med også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #306 Del Skrevet 6. oktober 2022 anonym8340004 skrev (8 minutter siden): Kommer jeg til å bytte jobb i løpet av året? Kommer jeg til å bli gravid neste år? Vil jeg oppleve sterk sorg neste år? Hei har bestemt meg for ikke å svare på tema som helse og graviditet. Det ser ut som at du egentlig er litt ferdig med den jobben du har, og at du ønsker eller kunne tenkt deg å gå videre, men at du dveler litt ved det. Det er opptil deg rett og slett. På spørsmålet ditt om sorg, jeg kjenner følelser over dette jeg føler jeg ikke burde gå innpå, at det ville krevd mer enn en ja nei ting, jeg håper du forstår. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #307 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kommer jeg til å flytte sammen med en god partner innen 5-6 år? Anonymkode: e64b6...091 Ja! Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #308 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kommer jeg til å klare og slanke pus snart? 🤣 Anonymkode: c413c...e8b Haha! Tar alle spørsmål med like mye respekt og alvor, måtte dog smile litt her. Det er noen som er svært misfornøyd, og fokuserer på det de ikke har fremfor det de har foran seg, og det er mye hint om samarbeid og å oppsøke hjelp, pass på så ikke pus får mat andre steder. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 6. oktober 2022 #309 Del Skrevet 6. oktober 2022 Og lurer på en ting til...vil jeg treffe en ny mann som er snill og ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #310 Del Skrevet 6. oktober 2022 Engelbertine skrev (11 minutter siden): Liker han meg nok til å tørre å ta initiativ? Eller ender det opp i ett vennskap? Kommer jeg til å finne kjærligheten snart? Og er det verdt det? Mange spørsmål, korter du ned til mer konkret og kort? Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #311 Del Skrevet 6. oktober 2022 rampeguri skrev (8 minutter siden): Blir det bare meg og ungene mine på tur i høstferien eller blir venninna mi og familien hennes med også? Denne var ganske vanskelig, du fikk både ja til at det bare blir dere og ja til at venninnen og de blir med, beklager at det ble sånn, men jeg tror det er opptil deg da? Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 6. oktober 2022 #312 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Denne var ganske vanskelig, du fikk både ja til at det bare blir dere og ja til at venninnen og de blir med, beklager at det ble sånn, men jeg tror det er opptil deg da? Anonymkode: daea5...d4e Nei, kommer an på forhold som jeg og min venninne ikke kontrollerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #313 Del Skrevet 6. oktober 2022 rampeguri skrev (4 minutter siden): Og lurer på en ting til...vil jeg treffe en ny mann som er snill og ordentlig? Ja, det du vil treffe noen, men først og fremst har du noe å komme helt over og bearbeide, noe du har opplevd og lagt bak deg, men likevel ikke helt ferdig med. Det er ting du vil innse underveis og forstå. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #314 Del Skrevet 6. oktober 2022 rampeguri skrev (2 minutter siden): Nei, kommer an på forhold som jeg og min venninne ikke kontrollerer Takk for tilbakemelding, så det kan slå begge veier altså. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engelbertine Skrevet 6. oktober 2022 #315 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mange spørsmål, korter du ned til mer konkret og kort? Anonymkode: daea5...d4e Prøvde å formulere det til ja/nei-spørsmål😅 Lurer basically på om jeg kommer til å finne kjærligheten snart? Er betatt av en fyr, men han sender så motstridende signaler og jeg begynner å bli litt lei😅 Så spørsmålet mitt blir om jeg kommer til å finne kjærligheten og få meg en kjæreste snart?😊 Tusen takk forresten for at du tar deg tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #316 Del Skrevet 6. oktober 2022 Kommer jeg til å klare meg i jobben? Kommer jeg til å gifte meg innen ett år? Vil jeg vil lykkelig? Anonymkode: b3fc6...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #317 Del Skrevet 6. oktober 2022 Engelbertine skrev (Akkurat nå): Prøvde å formulere det til ja/nei-spørsmål😅 Lurer basically på om jeg kommer til å finne kjærligheten snart? Er betatt av en fyr, men han sender så motstridende signaler og jeg begynner å bli litt lei😅 Så spørsmålet mitt blir om jeg kommer til å finne kjærligheten og få meg en kjæreste snart?😊 Tusen takk forresten for at du tar deg tid! Det er det at når det er flere spørsmål så blir det ett legg for hvert hvilket er mer krevende kjenner jeg, det blir enklere å få svar når det er mer konkret og kortet ned 🙂 Den fyren du er betatt av, ser at han kommer til å bli mer intens, muligens som følge av at du trekker deg unna, men om du velger å inngå et forhold med ham så vil de miksa signalene bli verre og du ender opp med å måtte dra forholdet alene. Du kommer til å få en annen kjæreste enn han der, om du vil altså. Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #318 Del Skrevet 6. oktober 2022 Vil jeg få jobb innenfor det jeg drømmer om (som skribent) innen jul? Hvis ikke - vil jeg noen gang klare å komme meg dit? 😊 Anonymkode: bb380...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engelbertine Skrevet 6. oktober 2022 #319 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er det at når det er flere spørsmål så blir det ett legg for hvert hvilket er mer krevende kjenner jeg, det blir enklere å få svar når det er mer konkret og kortet ned 🙂 Den fyren du er betatt av, ser at han kommer til å bli mer intens, muligens som følge av at du trekker deg unna, men om du velger å inngå et forhold med ham så vil de miksa signalene bli verre og du ender opp med å måtte dra forholdet alene. Du kommer til å få en annen kjæreste enn han der, om du vil altså. Anonymkode: daea5...d4e Tusen takk! Det skjønner jeg veldig godt! Det er vel akkurat det jeg er redd for med akkurat han her! Samtidig er det litt vanskelig siden jeg aldri har vært borti en kar som har spurt meg så mange spørsmål om hvem jeg er og livet mitt, men så tror jeg nok at jeg hadde endt opp med å dra hele forholdet og det gidder jeg ikke😅 Den andre kjæresten som jeg kan få om jeg velger det, får du opp noe mer rundt det? Er det langt fram i tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #320 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kommer jeg til å klare meg i jobben? Kommer jeg til å gifte meg innen ett år? Vil jeg vil lykkelig? Anonymkode: b3fc6...773 Ja, men har du noen du stoler på og kan be om hjelp og støtte? Du klarer deg i jobben, men hjelp og oppmuntring underveis er tilgjengelig og du trenger ikke å være alene. For at du skal bli gift spesifikt innen ett år så er det endringer som må til for at det skal skje, som noen er litt motstridig til på nåværende tidspunkt. Det er ting som bør ordnes opp i. Så det er et delvis ja, men jeg blir usikker om det blir innen ett år, dessverre. Ja, det vil du, men jeg ser tegn til tungsinn og at det er vanskelig å sette pris på det man har og finne glede i ting, at selv om en har mistet noe eller mangler noe, så er det fortsatt noe igjen. Ønsker deg lykke til! Anonymkode: daea5...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå