Gå til innhold

Han er bare ute etter 1 ting?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Han er jo sammen med deg lenge før dere har sex? Hvis man bare er ute etter sex så møtes man jo som oftest bare for å ha sex, men skjer jo at man gjør litt andre ting først men ikke så mange timer hver gang? Da kan det jo være tegn på at han faktisk liker deg og vil noe mer tenker jeg.
Uansett dette kan bare han svare på hva han er ute etter. Så du må snakke med han om det igjen og vil du ikke fortsette å møtes for magefølelsen din sier han bare vil ha sex og du vil noe annet så må du velge om du vil slutte å møte han eller fortsette.

Ja det er dårlig gjort hvis han ikke er ærlig om hva han er ute etter. Det er jo bare å si at man er ute etter sex og ikke noe forhold fra starten av. Ikke greit å lure folk. 

Håper du finner ut av det :) 

Endret av Warrior
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har bare møtt han 3 ganger, hatt sex to ganger - og hver gang sier han at han må opp tidlig dagen etter, virker som han bare vil jeg skal dra etter sex. Vi er vel sammen 6/7 t hver gang, spiser, ser film, og mot slutten har vi sex.

Jeg er ikke dum, og vet jo at han bare er ute etter sex når han ikke vil sove sammen etterpå 🙄  Så jeg spurte han direkte, og han sier han vil mer enn sex med meg, og liker meg.  Og han sender meg meld hver dag.

Hva tenker dere? Ute etter bare 1 ting? 

Anonymkode: 83311...55e

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja, men etter vi har sex, prater vi kanskje 1 time - så spør jeg han om han må opp tidlig dagen etter (jeg må jo planlegge reisevei) og han sier ja, så da tar jeg hintet. Og da sier jeg bare jeg må dra, før han sier noe (kleint)

Han var hos meg sist gang - da spurte jeg han tidligere på dagen om han hadde planer dagen etter, ja sa han. Så da gadd ikke jeg å spørre om han skulle overnatte

Han er faktisk nesten aldri seksuell på meldinger, spør meg om dagen osv. Merkelig

Så situasjonen er egentlig at du ikke gidder spørre om å få overnatte engang med mindre han kan ligge å dra seg halve formiddagen med deg? 
Hvorfor er du ikke interessert i å sove hos han bare fordi han skal opp tidlig? 
Hvorfor vil du ikke ha han på overnatting bare fordi han har planer dagen etter? 

Anonymkode: c05a1...da9

• Liker 6
Skrevet

Hvis det å sove sammen er den avgjørende greia for om han kun ønsker sex eller noe mer, så synes jeg du er lite raus. 😛 Du må jo se på helheten. At han sender deg masse meldinger, vil bli kjent med deg, spør spørsmål om livet ditt og interessene dine, viser omsorg, vil finne på ting sammen med deg, forteller om seg selv. Det er disse tingene som betyr mest. Ikke om han overnatter eller ikke.

Dessuten var min eks akkurat likedan. Han ville nesten aldri overnatte hos meg. Og det var en angst-greie. Hjemme kunne han slappe av og fordøye kveldens inntrykk. Han trengte den alene-tiden. Og der trengte han heller ikke være redd for tankekjør, snorking, fising i søvne og andre ting som han bekymret seg for.

Anonymkode: 12bf1...da4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er du i tvil så er han ikke interessert i noe mer. Var han, så ville du ikke spurt her. 
Han pakker litt sosial aktivitet rundt sexen for å pynte litt på det. Færreste damer er kun ute etter å pule. Det vet menn. Skriver hver dag for å holde deg varm. 
Angst er den nye unnskyldning for avvikende oppførsel som skyldes manglende interesse 

Anonymkode: 001a6...f11

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du i tvil så er han ikke interessert i noe mer. Var han, så ville du ikke spurt her. 
Han pakker litt sosial aktivitet rundt sexen for å pynte litt på det. Færreste damer er kun ute etter å pule. Det vet menn. Skriver hver dag for å holde deg varm. 
Angst er den nye unnskyldning for avvikende oppførsel som skyldes manglende interesse 

Anonymkode: 001a6...f11

Pfft for en utrolig teit kommentar

Anonymkode: 7c8a3...02d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vet han sliter med angst, han har fortalt det, og han virker nesten stressa når vi møtes. Men virker som han bare vil ha sex ja

Ja jeg får nok bare avslutte med han ja, var bare deilig å få det bekrefta

Ja best det. Siden selveste ClausSaus på KG konkluderte slik.

Anonymkode: 130dd...4cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja best det. Siden selveste ClausSaus på KG konkluderte slik.

Anonymkode: 130dd...4cc

Selveste Fasit-Claus 😂

Anonymkode: 5427b...349

Skrevet

Si at du har mensen og se om han vil henge uten noe mer

• Nyttig 1
Skrevet

Han dater nok flere, så kan han sende nattasnap fra si eiga seng. Derfor vil han ikke at du blir over.

Anonymkode: 052a0...261

Skrevet
Warrior skrev (På 30.9.2022 den 12.53):

Han er jo sammen med deg lenge før dere har sex? Hvis man bare er ute etter sex så møtes man jo som oftest bare for å ha sex, men skjer jo at man gjør litt andre ting først men ikke så mange timer hver gang? Da kan det jo være tegn på at han faktisk liker deg og vil noe mer tenker jeg.
Uansett dette kan bare han svare på hva han er ute etter. Så du må snakke med han om det igjen og vil du ikke fortsette å møtes for magefølelsen din sier han bare vil ha sex og du vil noe annet så må du velge om du vil slutte å møte han eller fortsette.

Ja det er dårlig gjort hvis han ikke er ærlig om hva han er ute etter. Det er jo bare å si at man er ute etter sex og ikke noe forhold fra starten av. Ikke greit å lure folk. 

Håper du finner ut av det :) 

Feil.

Hvis begge møtes for sex, kan tiden være kort.

Men skal du som mann i det hele tatt få sjansen til å se dama naken, må det pakkes inn som "dating".

Veldig få kvinner godtar å komme på besøk to timer for å pule, så bli kasta ut igjen.

Og det er nettopp de ekstra timene, "han må jo like meg litt", som gjør at de gidder komme tilbake. Det er også enkel investering å sende noen meldinger og snaps, for å holde ei fast varm. Enn å starte med en ny.

Anonymkode: dfe04...762

• Liker 1
Skrevet

Kan også hende han ikke er så komfortabel med å sove sammen med noen, foretrekker egen seng alene... 

Eller han føler det er for tidlig å overnatte.

Hva med å spørre om han vil overnatte neste gang f.eks... ta en helg hos deg, eller hos han f.eks... da får du fort svar

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, *Mocca* said:

Kan også hende han ikke er så komfortabel med å sove sammen med noen, foretrekker egen seng alene... 

Eller han føler det er for tidlig å overnatte.

Hva med å spørre om han vil overnatte neste gang f.eks... ta en helg hos deg, eller hos han f.eks... da får du fort svar

Nettopp, det kan være mange grunner. For eksempel så sover man dårlig i en ny seng

Jeg syns mange her overreagerer og konkluderer med at han ikke er interessert

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Feil.

Hvis begge møtes for sex, kan tiden være kort.

Men skal du som mann i det hele tatt få sjansen til å se dama naken, må det pakkes inn som "dating".

Veldig få kvinner godtar å komme på besøk to timer for å pule, så bli kasta ut igjen.

Og det er nettopp de ekstra timene, "han må jo like meg litt", som gjør at de gidder komme tilbake. Det er også enkel investering å sende noen meldinger og snaps, for å holde ei fast varm. Enn å starte med en ny.

Anonymkode: dfe04...762

Det er feil at det må pakkes inn som dating for alle :) og kvinner møtes også kun for sex. Ikke alle er ute etter dating og seriøst forhold. Så dette varierer fra folk til folk. 

Uansett er det viktig å være ærlig fra starten av om hva man vil og er ute etter så det ikke blir misforståelser.

Så ts, jeg tenker fortsatt at han liker deg siden dere er mange timer sammen hver gang og det at han går etter sexen kan være mange grunner til. Men dette kan som sagt bare han selv svare på. Kun han det gjelder som vet hva han er ute etter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...