Gå til innhold

Hvordan ta celleprøve


Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hun er ikke tilfeldigvis fastlege i Sandviken/Bergen vel?

Anonymkode: 84d37...68a

Nei, på Østlandet. Synes det er synd hvis det er mange fastleger som velger å ha så mange pasienter på listen sin at de ikke har tilstrekkelig tid til hver pasient. 

Anonymkode: a30ad...a69

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min fastlege gjør det heller ikke, fordi det tar for lang tid. Hun setter kun av én time à 12 minutter til hver pasient (pluss 3 minutter til journalskriving), og lar ingen bestille dobbelttime. Hun har 2500 pasienter på listen, så for å rekke unna må hun gjøre det sånn. Jeg synes hun har tatt seg vann over hodet når hun har valgt å ha en så stor liste, og håper at det snart vil komme en stor endring i hvordan hele fastlegesystemet er bygget opp. 
 

Anonymkode: a30ad...a69

Det er ikke sikkert hun har 2500 pas på listen sin fordi hun har lyst, det kan være fordi kommunen har pålagt det for å gi flest mulig innbyggere tilbud om fastlege. Fastlegesytemet er helt fantastisk, problemet er at de er pålagt for mange oppgaver og dermed sliter med å få tak i folk.

Anonymkode: f90b6...4b7

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke sikkert hun har 2500 pas på listen sin fordi hun har lyst, det kan være fordi kommunen har pålagt det for å gi flest mulig innbyggere tilbud om fastlege. Fastlegesytemet er helt fantastisk, problemet er at de er pålagt for mange oppgaver og dermed sliter med å få tak i folk.

Anonymkode: f90b6...4b7

Akkurat denne fastlegen har kjøpt ekstra pasienter fra en kollega, så hun har valgt det selv. 

Anonymkode: a30ad...a69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...