AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #1 Skrevet 29. september 2022 Er det sånn at dere legger merke til hvor mange dyr den enkelte har? Har 6 katter, så kvier meg til å fortsette å bruke min lokale klinikk mtp hva de evt tenker? I tillegg har jeg aldri vært spesielt selvsikker så hva andre mener/tenker betyr mye. Anonymkode: 03b67...fcd
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #2 Skrevet 29. september 2022 Man registrerer jo alle dyr, men jeg hadde ikke løfta et øyebryn. Aldri tenkt over det en gang. Det er bare greit å ha en "fastlege" for alle sammen. Hilsen dyrlege. Anonymkode: c69f7...475 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #3 Skrevet 29. september 2022 Vi avlivet katten vår og uka etter kom vi inn med en ny kattunge. Da følte ikke jeg meg høy i hatten😝 Anonymkode: 1400f...c6f 1
Pilga Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 (endret) Dem veit jo ikke hvordan hjemme-situasjonen din er? om du bor på en svær gård med låve, eller om du bor på 20 kvadratmeter med 6 katter.. Jeg hadde tatt det med knusende ro. For hvor mange katter i seg selv dømmer deg ikke! men heller hvordan det ser ut hjemme der alle kattene er. At en eier tar med katten til veterinæren speiler heller mer en eier som tar vare på dyrene sine. Katt-marjer har jo 100 katter som aldri har sett veterinær Mange tar jo ikke kattene sine dit en gang (trist nok) så du skal heller være stolt at du tar med dyra dine til veterinæren, uansett hvor mange du har ❤️ Endret 29. september 2022 av Pilga 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #5 Skrevet 29. september 2022 Min erfaring er at de ikke har peiling. Skulle bestille time til hunden min (har kun én hund, ingen andre dyr) og fikk spørsmål om "hvem av dem" som skulle ha time. "Har jeg så mange da?" spurte jeg, og fikk til svar at det var en del dyr registrert på meg ja. Så det er tydeligvis mye rot i systemet. Anonymkode: e9b13...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #6 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Min erfaring er at de ikke har peiling. Skulle bestille time til hunden min (har kun én hund, ingen andre dyr) og fikk spørsmål om "hvem av dem" som skulle ha time. "Har jeg så mange da?" spurte jeg, og fikk til svar at det var en del dyr registrert på meg ja. Så det er tydeligvis mye rot i systemet. Anonymkode: e9b13...2f2 Now lignende skjedde med meg. Ringte for å bestille time til katten. "ja, er det x navn det er snakk om?" Navnet hun leste opp tilhørte en katt som døde 10år tidligere 😅 Anonymkode: c6a2d...79d 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #7 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Now lignende skjedde med meg. Ringte for å bestille time til katten. "ja, er det x navn det er snakk om?" Navnet hun leste opp tilhørte en katt som døde 10år tidligere 😅 Anonymkode: c6a2d...79d Det samme skjedde her😅 Anonymkode: 9b958...b82 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. september 2022 #8 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi avlivet katten vår og uka etter kom vi inn med en ny kattunge. Da følte ikke jeg meg høy i hatten😝 Anonymkode: 1400f...c6f Det er helt normalt? Man blir jo avhengig av å ha katt. 💜 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. september 2022 #9 Skrevet 29. september 2022 Pilga skrev (3 timer siden): Dem veit jo ikke hvordan hjemme-situasjonen din er? om du bor på en svær gård med låve, eller om du bor på 20 kvadratmeter med 6 katter.. Jeg hadde tatt det med knusende ro. For hvor mange katter i seg selv dømmer deg ikke! men heller hvordan det ser ut hjemme der alle kattene er. At en eier tar med katten til veterinæren speiler heller mer en eier som tar vare på dyrene sine. Katt-marjer har jo 100 katter som aldri har sett veterinær Mange tar jo ikke kattene sine dit en gang (trist nok) så du skal heller være stolt at du tar med dyra dine til veterinæren, uansett hvor mange du har ❤️ Fullstendig enig! 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #10 Skrevet 29. september 2022 Jeg er ikke veterinær men jeg tenker at de sikkert har for mange eiere og pasienter på klinikken til at de husker slikt eller orker å bry seg. Hvis jeg hadde fått vite at noen hadde 6 katter hadde jeg først og blitt misunnelig og tenkt «jeg digger den personen der» men så hadde det blitt etterfulgt med litt bekymring om eier faktisk har økonomi, plass og energi til å følge opp alle de kattene. Men siden du tydeligvis er hos veterinæren jevnlig og faktisk tar vare på de så faller jo det bort igjen. Anonymkode: 71e88...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #11 Skrevet 29. september 2022 6 katter er ikke noe de tenker på en gang. Hadde du hatt 25 kan det hende de hadde begynt å stusse litt. Anonymkode: c0e51...2e3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå