tuji Skrevet 30. november 2005 #21 Skrevet 30. november 2005 To skikkelig gørre skiver med Philadelphia light, en banan og en kopp kaffe.
starie Skrevet 30. november 2005 #22 Skrevet 30. november 2005 Fisk med aspargesbønner, sukkererter og stekte poteter.
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #23 Skrevet 30. november 2005 To skiver sport knekkebrød, med tine krydderost, avocado og tomat på. Og to digre krus med te.
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #25 Skrevet 1. desember 2005 Knekkebrød med hvitost og en stor kopp te
-Fisken- Skrevet 1. desember 2005 #26 Skrevet 1. desember 2005 4-korn med litt linfrø, solsikkefrø og rosiner med cultura naturell på.
Arkana Skrevet 1. desember 2005 #27 Skrevet 1. desember 2005 To skiver brød (en med skinke og italiensk salat, en med brie), eplejuice, en mandarin og en banan.
Kvist Skrevet 1. desember 2005 #28 Skrevet 1. desember 2005 I dag: Et halvt kjipt kjøperundstykke med skinke og agurk og en rosinbolle, to kopper kaffe. Var på tur med klassen min i dag, ble fortalt at det var nydelig mat å få kjøpt... pøh. I går: To skiver müslibrød fra meny, med salat, gulost og agurk, nesten en hel karaffel vann til. Mer vanlig skolemat det...
Tusseline Skrevet 2. desember 2005 #29 Skrevet 2. desember 2005 Et (veldig) grovt frokostbrød + Pepsi Max.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #31 Skrevet 2. desember 2005 I dag spiste jeg brødskive med egg og bacon..vi har det i kantinen på fredager.
Gjest piaf Skrevet 2. desember 2005 #32 Skrevet 2. desember 2005 I går: En grov speltscone med grønn salat, kokt egg, reker, majones og kvernet pepper. I dag har jeg ikke engang spist frokost enda... Travel dag.
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #33 Skrevet 2. desember 2005 I går: Ingenting pga omgangssyke I dag: Ciabatta med dyrekjøtt og tomat
Salt Skrevet 2. desember 2005 #34 Skrevet 2. desember 2005 Baguette fra Bit med ost og skinke, en kopp sitronte, to Maryland cookies.
Gjest bamsemums Skrevet 2. desember 2005 #35 Skrevet 2. desember 2005 to brødskiver med hawaii-skinke og en kopp te.
Holly Hobbie Skrevet 2. desember 2005 #36 Skrevet 2. desember 2005 en wrap med chilli chicken cheese, fruktsalat med jordbaer.
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #38 Skrevet 2. desember 2005 Knekkebrød med hvitost og en stor kopp te ← I dag også. Må prøve å bli litt mere kreativ tror jeg
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #39 Skrevet 2. desember 2005 I går: Ingenting pga omgangssyke I dag: Ciabatta med dyrekjøtt og tomat ← Dyrekjøtt? Der jeg kommer fra så er alt kjøtt fra dyr... :klø:
Gjest piaf Skrevet 3. desember 2005 #40 Skrevet 3. desember 2005 En grov speltscone (delt i to med pålegg på begge delene) med rød lollo, ruccola, tomat og hjemmelaget "påleggssalat" av middagsrester fra torsdag: Tzatztiki og foliebakt laks. En kopp urtete å drikke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå