Gå til innhold

Deltager i TV program tok kontakt med han

Aoo19

Anbefalte innlegg

Tok og skreiv en melding til den kjekkeste fyreen eveer....som er med i et reality program. Sa først at han gjorde en god jobb og at han er tøff... . Men ser på det som posiitivt . Ble sykt glad da han sendte meg følgerequest, hoppet av glede🤩... Fikk selvtillits boot💪🏻!. Ville dere blitt glade av å få fine meldinger av kjekke mannfolk på sosiale medier ette å ha vært med på tv program?. Han ble veldig glad virka det som når jeg sa at han var flink og gjorde en god jobb.... han sa: takk for ekstremt fine ord veldig hyggelig. Føler meg som en 15 åring igjeen. Fyren her kommer jeg ikke til å få ut av hjernen. man crush har jeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri i livet. Blokkerer slike personer.

Jeg følger en del kjente personer innen klassisk musikk og opera. Noen av disse har sendt meg romantiske meldinger og det er nok til at jeg blokkerer dem. Jeg var i kontakt med en operasanger (kjent) da jeg begynte å få henvendelser fra kontoer som tydeligvis var i hans navn, men falske kontoer. Alle disse ble blokkert.

Om det hadde vært de ekte artistene, hadde jeg også blokkert dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk på Rybak... Jobben til kjendiser er å ha fans. De er helt avhengig av at folk liker de og av å generere bånd med fansen for å tjene til sitt levebrød. Ikke ta svarene personlig! For han er du bare en hvem som helst på nett og han skriver sikkert sånn til alle som kontakter han.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (10 timer siden):

Er det en av de falske profilene av tix som florerer? Han fulgte meg på tiktok også 😄

Nei er ikke han; er  en annen en. 100% ekte konto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (På 29.9.2022 den 4.09):

Duff McKagan følger meg 😁 En dansk boligstyler følger også 🙂

Jeg var litt forelska i Duff Mckagan i min ungdomstid🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (På 29.9.2022 den 4.09):

Duff McKagan følger meg 😁 En dansk boligstyler følger også 🙂

På insta? Ble nysgjerrig og sjekket, han følger 250 stk og ingen av de er norske?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...