Gå til innhold

Kan jenta ta initiativ etter ons?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette attraktivt eller teit? Hadde så god kjemi med en jeg lå med. Tenk om begge tenker at man ikke tør å ta kontakt.. eller hadde han gjort det hvis han faktisk var interessert? Er så usikker.. Kunne tenkt meg å blitt bedre kjent.

Hvordan åpne samtalen isåfall? Er i 20åra, så sånn høflig "takk for sist" opplegg er ikke helt sånn man gjør det tror jeg😅

Anonymkode: 412bc...b7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til 2022. Selvfølgelig kan du det.

Anonymkode: 71888...41f

• Liker 1
Skrevet

Klart det! Er som regel godt mottatt det men bare vær obs på at det er større danse for at dere ender opp som pulevenner enn som noe forhold, med mindre du er helt tydelig fra neste møte og sier at du er ute etter noe seriøs og kunne tenke deg å bli bedre kjent og spør han hva han er ute etter. 

For å åpne samtalen kan du enten bare skrive "Hey! Takk for en morsom lørdag! Keen på en remake til helgen? ;)" hvis du bare er ute etter sex og bootycall. Eller hvis du kunne tenke deg å date han kan du skrive noe ala "Hei! Hadde det veldig hyggelig med deg og lurte på om du kunne tenke deg å bli bedre kjent? Ta en date en dag? Hilsen Katarina :)"

Anonymkode: 46671...55f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klart det! Er som regel godt mottatt det men bare vær obs på at det er større danse for at dere ender opp som pulevenner enn som noe forhold, med mindre du er helt tydelig fra neste møte og sier at du er ute etter noe seriøs og kunne tenke deg å bli bedre kjent og spør han hva han er ute etter. 

For å åpne samtalen kan du enten bare skrive "Hey! Takk for en morsom lørdag! Keen på en remake til helgen? ;)" hvis du bare er ute etter sex og bootycall. Eller hvis du kunne tenke deg å date han kan du skrive noe ala "Hei! Hadde det veldig hyggelig med deg og lurte på om du kunne tenke deg å bli bedre kjent? Ta en date en dag? Hilsen Katarina :)"

Større sjanse**** ikke danse 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan åpne samtalen isåfall? Er i 20åra, så sånn høflig "takk for sist" opplegg er ikke helt sånn man gjør det tror jeg😅

Må du ta det på engelsk, er det det du mener? Enten er han klar, eller så er han ikke.  Akkurat hvordan du spør, er nok av mindre betydning. 

Anonymkode: 34ba2...bc5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ahh tusen takk for svar! Men dessverre tør jeg ikke være så direkte.. Kunne tenkt meg å sett om det kunne blitt noe seriøst og bare ikke mer sex, så lurte på om jeg skal snakke litt casual noen dager først for å sjekke an stemningen hos han, for hvis han virker care skjønner jeg tegninga og slipper å få en "hyggelig å treffe deg, men kunne ikke tenkt meg å møttes igjen" melding.....  det ville gjort meg vondt :( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må du ta det på engelsk, er det det du mener? Enten er han klar, eller så er han ikke.  Akkurat hvordan du spør, er nok av mindre betydning. 

Anonymkode: 34ba2...bc5

Tror hun mente at det høres formelt ut å si takk for sist, men det er jo det man sier (også til venner)så ikke noe teit eller formelt med det:) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ahh tusen takk for svar! Men dessverre tør jeg ikke være så direkte.. Kunne tenkt meg å sett om det kunne blitt noe seriøst og bare ikke mer sex, så lurte på om jeg skal snakke litt casual noen dager først for å sjekke an stemningen hos han, for hvis han virker care skjønner jeg tegninga og slipper å få en "hyggelig å treffe deg, men kunne ikke tenkt meg å møttes igjen" melding.....  det ville gjort meg vondt :( 

Sukk.. Hvis du ikke er direkte så kommer ikke han til å være det heller. Da ender det med at dere sitter på hver deres kant å kjedechatter og konkluderer med at den andre sikkert ikke er interessert siden det ikke kommer noe tydeligere signal og direkte spørsmål. 

Er du utydelig blir han usikker på hva du vil og får du ikke tydelig fram hva du vil så er sjansen større for å bli brukt som sexvenn også, at du tror dere er noe mer men han bare ser sex i deg siden dere ikke har vært tydelige om det. Det er verre og vondere å ha sex flere ganger og du begynner å like han mer også ser du han dra med en annen hjem fra byen plutselig eller begynner å trekke seg vekk når du får følelser. 

Er man tydelig fra start så sparer man seg for masse usikkerhet og såring

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Avvisning gjør vondt, men min erfaring er at smerten går over mye fortere hvis man får en direkte avvisning som det du skriver her. Ellers er det jo alltid rom for tolkning og håp, og det er slitsomt. 

Anonymkode: 82ff3...414

• Liker 4
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Velkommen til 2022. Selvfølgelig kan du det.

Anonymkode: 71888...41f

Hjelper lite at vi er i 2022 når det handler om hundretusener av år med samme biologi 🤣

En mann som er interessert i noe seriøst tar kontakt. Tar du kontakt vil veldig mange tenke "fri tilgang til sex? Oh yes" 

Så sitter denne frigjorte 2022-damen og klager om at alle menn er bare ute etter en ting. 

Anonymkode: 23e46...9a4

Skrevet

Kan jo alltids ta kontakt, men fra egen erfaring og kompiser er det sjelden man ønsker forhold med en som man får med seg fra byn... ølbriller osv

Anonymkode: 9e687...2fa

Skrevet

Kommer helt an på hvor godt han liker/likte deg dette. Kommer også an på hvordan mannen er generelt. Menn som syns ONS og ‘sex uten følelser’ er topp…og i tillegg har draget på flere, får fort panikk og syns det er stress om dama begynner å mase etterpå. Det er nemlig ganske vanlig at dama gjør det. Sikkert rent biologisk, fordi de lettere får følelse etter sex. 

Så jeg ville ihvertfall gått veldig forsiktig frem for å ikke ‘skremme ham. Bare spør helt generelt hvordan det går og hva han driver med i hverdagen. Er han overhodet interesert, så svarer han. Gjerne litt raskt om han er mer enn middels interessert. Svarer han ikke er han overhodet ikke interessert og da er det bare å slette ham fra minnet. Lykke til:)

Anonymkode: 7fc13...41c

Skrevet (endret)

Hei ....... Likte deg godt. Kunne tenke meg å bli nærmere kjent. Koselig om du blir med meg på en liten tur ....... Hva med i morgen kl 18.00 på ......

Endret av exictence
Skrevet

Vær direkte, menn liker det. Ikke noe viss vass.

Anonymkode: a9784...903

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så sitter denne frigjorte 2022-damen og klager om at alle menn er bare ute etter en ting. 

Etter at hun avviser alle som liker henne og sender henne meldinger med god morgen osv

Anonymkode: 9a65c...7c4

Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Hei ....... Likte deg godt. Inne tenke meg å bli nærmere kjent. Koselig om du blir med meg på en liten tur ....... Hva med i morgen kl 18.00 på ......

Denne her syntes jeg var fin. 
Vær åpen og hyggelig så får du et svar uten å måtte føle deg uggen i etterkant. 
Da vet han iallefall at du er en bra person 

Anonymkode: cbb25...f82

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er dette attraktivt eller teit? Hadde så god kjemi med en jeg lå med. Tenk om begge tenker at man ikke tør å ta kontakt.. eller hadde han gjort det hvis han faktisk var interessert? Er så usikker.. Kunne tenkt meg å blitt bedre kjent.

Ja. 

Hilsen alle menn. 

Anonymkode: 70576...793

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 18.10):

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 9a65c...7c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...