Gå til innhold

Hjelp til bryllupsgave for de miljøbevisste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble invitert i et bryllup til en nær person, men kunne ikke delta av ulike grunner. Dette er en person som står meg nær. De er opptatt av miljø og gjenbruk, veganere osv, og ville ikke ha gaver til bryllupet (heller hjelp til festen). Men jeg føler jeg må gi NOE siden jeg ikke fikk hjulpet til på festen. 

Har noen en god idé? Om så bare noe symbolsk? Vurderer å finne noen gode veganske produkter og lage en slags goodie-bag, da blir det hvertfall noe de kan spise og bruke opp. Men samtidig føler jeg det er litt mer bursdag, ikke bryllup.. Hjeeelp! 😂 

Anonymkode: 47357...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs hvor mye du har tenkt å bruke på gaven. En opplevelse/konsertbilletter ville kanskje passet veldig godt, men samtidig blir det fort dyrt. Et gavekort på en restaurant hvor de har en god vegansk meny kan være en annen idé, men du får ikke spandert en hel middag på den måten uten at det blir tusenlapper ut av det. 

Kanskje du rett og slett skal gi dem en Morgenlevering? Den kan jo gjøres så stor eller liten du vil, og du kan sette den sammen på den måten du vil. :) 

Endret av Ullvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har hage,kjøp en bærbusk eller frukttre :) bærekraftig og miljøvennlig 👍

Anonymkode: f792b...7b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvis de har hage,kjøp en bærbusk eller frukttre :) bærekraftig og miljøvennlig 👍

Anonymkode: 

Endret av Grapefruktjus
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blomst, plante eller gavekort på plantasjen/hageland? Finnes også kit man kan bestille på nett for å dyrke egen sopp. Kanskje det er artig? 

Ellers kan du jo gi matvarer. Økologisk? Lokalt? Honning, alkohol, juice, sjokolade, kaffe, te. 

Anonymkode: a77ce...923

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 16.45):

Flybilletter til en fin reise sammen :)

Anonymkode: 5ad52...368

Om de er opptatt av miljø, flyr de ikke.

Anonymkode: fb849...97c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 16.45):

Flybilletter til en fin reise sammen :)

Anonymkode: 5ad52...368

😂😂😂

Anonymkode: d3382...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gi en gave til en organisasjon de støtter, f.eks. Framtiden i våre hender eller Noah.  Du kan gi biodynamisk vin, billetter til en konsert eller teaterforestilling, soppdyrkingsett fra Gruten e.l.

Anonymkode: fb849...97c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tise har masse som man slipper å bruke plastikk på! Vaskemiddel +++

Anonymkode: 1cacc...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...