AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Hva fikk du i din babyshower som du satt aller mest pris på/ble gladest av/hatt mest bruk for? Hva fikk du som du ikke fikk bruk for/ikke likte? Var det noe som du ikke fikk som du hadde ønsket at du fikk? 🌸 Anonymkode: cd2a8...1a6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Ønsket ikke babyshower, men fikk mange fine gaver etter baby var komt til verden av mine venner som kom på besøk. det verste er nok upraktiske klær. Altså klær som skal være søte men som er ubehagelige for baby/barn. Eller som er veldig vanskelige å ta av og på. beste er nok gode kvalitetsklær som er enkle og ta av og på og som er myke og gode på kroppen. også litt stas å få noe til meg også. Bind, ansiktsmaske, sjokolade, MIDDAG!! 🙏 Anonymkode: 2eb4e...d22 1
Sofakona Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Sølv...jeg har 2 sparegriser i sølv vi aldri bruker, alt til baby i sølv. Halskjede etc .de er søte etc .men vi brukte ikke slikt. Bøker...vi er glade i bøker, men det er ikke før nå som hun er 4 år at hun gidder p høre på historier. ( Dette er meg da) Bra gaver Klær som de kan vokse i, kommer litt an på når barnet er født..men ting til vogna,teppe el. Personlig ting ( med navn,vekt,dato etc( ting til meg. Bleier og produkter til babyen 1
Anonym6789 Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 (endret) Vil ikke kalle noe for "verste" gaver, alt er jo gitt i beste mening. Ville ikke ha babyshower, men det vi fikk mye av etter at babyen ble født var bamser. Søtt og koselig, men ble aldri brukt Beste gaver var praktiske og fine klær, ammeinnlegg, salver, oljer og andre forbruksvarer. Endret 28. september 2022 av Anonym6789 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 Beste gaver: De tingene som stod på lista over ting man måtte handle inn, eller som stod på ønskelista men som vi ikke helt visste om vi skulle gidde å kjøpe (som feks babynest). Strikka babyklær og tepper var ekstra koselig. Generelt satt vi pris på alt vi fikk, babyklær, smekker, søte kluter, vognpynt, leker osv. Vi innførte shoppestopp en periode for å se hva vi fikk (skjønte at noen planla en babyshower) og alt vi slapp å kjøpe inn etterpå var deilig. Ting til meg som mor var også fint, som brystkompress, ansiktsmaske, etc. Verste gave var vel dilldall i bleiepakka, som lys formet som en babyvogn🤪 Anonymkode: 53967...6ae
Rosa Sitron Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Beste gave må være det som holder. Slik som bøker, gode leker osv. Blir alltid glad for hjemmestrikk
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Skrevet 28. september 2022 Hadde blitt glad for alt av klær, men tror ikke vi får noe av noen verken før eller etter fødsel. Anonymkode: ac4e4...ea3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #8 Skrevet 28. september 2022 Om det er vinterbaby så hadde jeg satt pris på ulltøy (bodyer etc i varierte størrelser). Anonymkode: 11687...4d0
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #9 Skrevet 28. september 2022 Fikk en Tiara av søsteren min. Leverte den tilbake. Anonymkode: ed59c...172
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #10 Skrevet 28. september 2022 Verste: klær i str 50. Sykt jentete klær til jente, som kjoler i babystr, eller sykt guttete klær som blått med biler eller grønt med dinosaur. Til baby. Beste: Hjemmestrikk i mykt garn, ikke noe ekte ullgarn, men faktisk mykt. Babypledd. Strikkatøfler. Bleiekake var kjekt, med stash babyen kan trenge det første året som "pynt". Anonymkode: 33ec4...2aa 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #11 Skrevet 30. september 2022 Det verste og beste var vel bleiekaka. De fleste bruker bleiene fra Kiwi fordi de er helt hvite og jeg bruker helst Libero touch på nyfødt. Samtidig er det veldig koselig med bleiekake! Jeg endte opp med å gi bort bleiene til ei venninne som skulle lage bleiekake til noen andre, for jeg orket heller ikke å pakke opp alle bleiene som var surra inn i masse gummistrikk. Utenom dette ble jeg veldig glad for babygym, vognpose og strikkatøy. var enkelte klær vi ikke fikk brukt, og et par sko fra h&m da ungen ikke hadde begynt å gå enda da skoene passet. Anonymkode: c155c...657
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #12 Skrevet 30. september 2022 Beste: babygym, hjemmestrikk, ull Verste: mye klær. Mye i str 0-3mnd. Hadde allerede MYE. En del klær som var upraktisk. Fikk også sommerklær i str 6mnd, selv om baby var 6mnd vinter. Kjekt med gaver, men kjedelig å fly innom ulike butikker for å bytte. Anonymkode: ae923...7e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå