AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #21 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er kun ejakuleringen som er bra med sex. Anonymkode: bc3c4...0b5 Jaa for menn ja. Anonymkode: 8797d...728
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #22 Skrevet 28. september 2022 Han vil jo ikke gi noe oppmerksomhet.... selvom en fyr kun vil ha sex. Så har han sagt de rette ordene, vært sjarmerende. Fått lov til å spise frokost og overnatte Anonymkode: 8797d...728
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #23 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): ja hva er så stas med inn og ut jokk??? og så sprut ferdig kom deg ut. Anonymkode: 26f2a...b52 Kvinner som hater seg selv har slik sex. De tror ikke de er verdt mer. De legger seg ned med alle og sprer beina i selvhat og selvskading. Alt de vil er å bli sett og holdt rundt/elsket. Dessverre vil menn utnytte dette kun for nettopp jukk og tøm så røm. De driter i dama bare pungen blir tømt. Anonymkode: 43ae9...444 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #24 Skrevet 28. september 2022 Hvis han latet som han ville være kjæreste for å få sex kunne man snakket om utnytting. Han er helt ærlig på at han ikke vil være kjæreste. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men vise litt mere interesse. Spørre tilbake om ting Anonymkode: 8797d...728 Men han er jo ikke interessert. Han vil bare være ff. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han vil jo kaste meg ut etter sex, ikke kos eller nærhet.... Anonymkode: 8797d...728 Han vil ikke ha kos eller nærhet. Han ønsker ikke å utvikle følelser. Sånn er det bare. Du vil ha en kjæreste. Han vil ikke være kjæresten din. Du har ikke blitt lurt. Du klarer bare ikke å ta inn det han sier. Anonymkode: 20792...ecd 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #25 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han vil jo kaste meg ut etter sex, ikke kos eller nærhet.... Anonymkode: 8797d...728 Skjønner at han kun vil ligge: men en som vil ligge vil jo sjarmere damen i senk. Men denne fyren sjarmerer ikke, og når jeg kan få noen andre. Så gidder jeg ikke at ting skal gå på hans premisser. Men jeg viser respekt, men han orker ikke tilbake. Anonymkode: 8797d...728
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #26 Skrevet 28. september 2022 Hvis du faktisk har selvrespekt, dropper du denne dusten. Enten har han dame, eller så er han kun ute etter sex, og vil aldri binde seg til noen. Godt han i det minste innrømmer det. Flere som ikke gjør det. Anonymkode: e410e...9b2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #27 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kvinner som hater seg selv har slik sex. De tror ikke de er verdt mer. De legger seg ned med alle og sprer beina i selvhat og selvskading. Alt de vil er å bli sett og holdt rundt/elsket. Dessverre vil menn utnytte dette kun for nettopp jukk og tøm så røm. De driter i dama bare pungen blir tømt. Anonymkode: 43ae9...444 Dette 👆 Anonymkode: fdfef...089 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #28 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner at han kun vil ligge: men en som vil ligge vil jo sjarmere damen i senk. Men denne fyren sjarmerer ikke, og når jeg kan få noen andre. Så gidder jeg ikke at ting skal gå på hans premisser. Men jeg viser respekt, men han orker ikke tilbake. Anonymkode: 8797d...728 Hvorfor lagde du egentlig denne tråden? Er det fordi du helst vil ha denne fyren, og tror du kan forandre ham? Hvordan kom det så langt som til ff, med en så usjarmerende oppførsel? Kanskje du kan få noen andre, men det virker jo ikke som om du er moden nok til å involvere deg med noen. Anonymkode: 60c1f...0aa
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #29 Skrevet 28. september 2022 Han utnytter deg ikke når han har sagt at han kun vil være FF. Da er det ditt eget valg om du vil gå inn i det. Du har også misforstått hva FF er ser det ut for. Det handler kun om sex, ikke kjæresteting som du skriver om her. Hold deg unna sånne forhold når det ikke er det du vil ha. Anonymkode: 2d3c2...5ec 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #30 Skrevet 28. september 2022 Hvorfor kaller du dette utnytting? Det er høyst frivillig å ligge med han Anonymkode: 1ed24...7ac
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #31 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvorfor lagde du egentlig denne tråden? Er det fordi du helst vil ha denne fyren, og tror du kan forandre ham? Hvordan kom det så langt som til ff, med en så usjarmerende oppførsel? Kanskje du kan få noen andre, men det virker jo ikke som om du er moden nok til å involvere deg med noen. Anonymkode: 60c1f...0aa Han har selv spurt om å være det, på meldinger før vi møttes og under møtet.Og jeg sa skal tenke litt på det. Jeg er jo ikke den som er umoden her. Men han, jeg driver inke med game. Og er vandt til at menn behandler meg bra. Jeg kunne tenkt meg noe mere med fyren om han var seriøs nok. Føler ikke jeg gjør noe galt at du skal si jeg er umoden. Jeg har selvrespekt Anonymkode: 8797d...728
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #32 Skrevet 28. september 2022 58 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kunne tenkt meg noe mere med fyren om han var seriøs nok. Føler ikke jeg gjør noe galt at du skal si jeg er umoden. Men da er det jo du som seiler under falskt flagg og utnytter han. Du later som du vil ha sex, når du egentlig er interessert i mer. Det er du som utnytter her og er falsk Anonymkode: 1ed24...7ac 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #33 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): En fyr jeg har møtt et par ganger vil kun være ff, men problemet er at han kun vil ligge, jeg har sagt nei til å ligge inntil videre. Men aldri gjør noen innsats for meg. Aldri sender meldinger på snapchat og spør hvordan jeg har det, eller hva jeg gjør de gangen vi ikke treffes. Jeg har såpass stor selvrespekt at jeg ikke gidder å kle av meg naken for en sånn fyr. Bare fordi han vil. Han vil ikke la meg overnatte og heller ikke at jeg skal overnatte hos han, jeg har sagt til han: å sove sammen etter sex, og da sa han nei, da sa jeg nei da får du ikke sex ifra meg ihvertfall. For det er bare for kjærester mener , tar seg selv høytidelig, han mener dama får følelser av å overnatte sammen, lever ikke i middealder, men jeg har behov for å ligge og kose litt etter sex og ikke bli kastet ut! Vi skulle ta drink på 1.date, men han orket ikke pga: nei da blir det fort 1-2 drinker.... sikkert fordi han ikke vil bli sett med meg og er grådig.Jeg har tatt avstand til han nå. og da vil ikke jeg skape dårlig stemning....selvon man ikke er ute etter noe seriøst, så koster ingenting han å sende en melding å spørre hvordan dagen var. Jeg spør hvordan jobb var men hanspør ingenting tilbake.... føler meg som ei bikkje som han kan gjøre som han vil med, ting må gå på hans premisser. Eneste han gir meg komplimenter for er kropp. Han gir aldri for noe annet. Ikke håret, ikke ansiktet, ikke smil. Han sender aldri smilefjes på snapchat, kun en sånn👍🏻. Jeg sender snappper av meg selv, ingen komplimenter. Føler han bare vil behandle meg som en prostituert, tøm og røm... de behandler man på den måten. Men synd på meg selv som finner sånne menn. Ville også presisere at han aldri smiler alltid alvorlig. Men en fyr på 34 år, burde være i stand til å være litt mere moden. Selvom man vil være litt ff, så skal man jo vise respekt for motparten. Ikke bare forvente ting men ikke gjøre innsats. Anonymkode: 8797d...728 Hvorfor lå du med han når du kunne ha ligget med noen som bryr seg? Anonymkode: 58b5f...c6a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #34 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinner som hater seg selv har slik sex. De tror ikke de er verdt mer. De legger seg ned med alle og sprer beina i selvhat og selvskading. Alt de vil er å bli sett og holdt rundt/elsket. Dessverre vil menn utnytte dette kun for nettopp jukk og tøm så røm. De driter i dama bare pungen blir tømt. Anonymkode: 43ae9...444 Jeg ville holde rundt og elske jenter som jeg ville være sammen med! Men de avviste meg. Hvorfor? Anonymkode: 58b5f...c6a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #35 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han vil jo kaste meg ut etter sex, ikke kos eller nærhet.... Anonymkode: 8797d...728 FF opplegg er uforpliktende og ingenting kreves. Vil du ha kjæresteopplegg så må du nesten finne deg en mann Anonymkode: b2a74...231
exictence Skrevet 28. september 2022 #36 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En fyr jeg har møtt et par ganger vil kun være ff, men problemet er at han kun vil ligge, jeg har sagt nei til å ligge inntil videre. Men aldri gjør noen innsats for meg. Aldri sender meldinger på snapchat og spør hvordan jeg har det, eller hva jeg gjør de gangen vi ikke treffes. Jeg har såpass stor selvrespekt at jeg ikke gidder å kle av meg naken for en sånn fyr. Bare fordi han vil. Han vil ikke la meg overnatte og heller ikke at jeg skal overnatte hos han, jeg har sagt til han: å sove sammen etter sex, og da sa han nei, da sa jeg nei da får du ikke sex ifra meg ihvertfall. For det er bare for kjærester mener , tar seg selv høytidelig, han mener dama får følelser av å overnatte sammen, lever ikke i middealder, men jeg har behov for å ligge og kose litt etter sex og ikke bli kastet ut! Vi skulle ta drink på 1.date, men han orket ikke pga: nei da blir det fort 1-2 drinker.... sikkert fordi han ikke vil bli sett med meg og er grådig.Jeg har tatt avstand til han nå. og da vil ikke jeg skape dårlig stemning....selvon man ikke er ute etter noe seriøst, så koster ingenting han å sende en melding å spørre hvordan dagen var. Jeg spør hvordan jobb var men hanspør ingenting tilbake.... føler meg som ei bikkje som han kan gjøre som han vil med, ting må gå på hans premisser. Eneste han gir meg komplimenter for er kropp. Han gir aldri for noe annet. Ikke håret, ikke ansiktet, ikke smil. Han sender aldri smilefjes på snapchat, kun en sånn👍🏻. Jeg sender snappper av meg selv, ingen komplimenter. Føler han bare vil behandle meg som en prostituert, tøm og røm... de behandler man på den måten. Men synd på meg selv som finner sånne menn. Ville også presisere at han aldri smiler alltid alvorlig. Men en fyr på 34 år, burde være i stand til å være litt mere moden. Selvom man vil være litt ff, så skal man jo vise respekt for motparten. Ikke bare forvente ting men ikke gjøre innsats. Anonymkode: 8797d...728 Jeg er enig med deg at han tar ikke ansvar, han tenker kun på seg selv. Men en ting skal han ha til tross: han er ærlig med hvordan han er. Og faktisk har han ansvar for seg selv, og du har ansvar for deg. Det er du som må si nei til denne mannen. For dette ønsker du ikke. Ingen ønsker at andre skal utnytte en ensidig. Hadde det vært et samspill mellom dere at dere begge "utnyttet" hverandre, så hadde dere en avtale. Men dere vil jo forskjellige ting. Da må du ta ansvar for deg og gå. 1
Maskinfører Skrevet 29. september 2022 #37 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Helt riktig den lever jeg og etter. kvinne Anonymkode: 26f2a...b52 Prøver bare og leve rettskaffent selv om mange har gjort meg vondt på min vei trenger jeg ikke å ta igjen
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #38 Skrevet 29. september 2022 Maskinfører skrev (1 time siden): Prøver bare og leve rettskaffent selv om mange har gjort meg vondt på min vei trenger jeg ikke å ta igjen Nei stort sett har karma tatt de som ikke har vært snille mot meg og mine så ja tror på den.😊 Anonymkode: 26f2a...b52
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #39 Skrevet 30. september 2022 Dropp han! han gir deg tydeligvis ikke det du vil ha, og sexen er ikke verdt å føle seg brukt av han... Hva folk legger i FF/FWB varierer veldig, noen vil kanskje bare ha tøm og røm, som han fyren her. Det hadde aldri i livet holdt for meg! Jeg har en "pulekompis" selv, som jeg møter en gang i måneden eller så. Vi er enige om at det ikke er et forhold, vi vil ikke være kjærester. Vi møtes for sexen sin del. Men vi er likevel hyggelige og greie med hverandre, tar et glass vin og skravler lenge når vi møtes, har god sex, ligger og koser etterpå. Overnatter ikke. Men sender hverandre meldinger innimellom, og hører hvordan det går. Det er det jeg vil ha fra en FF, noe mindre hadde jeg ikke giddet, da hadde jeg droppa fyren. Anonymkode: 1f4f9...c88 1
exictence Skrevet 30. september 2022 #40 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (På 28.9.2022 den 7.38): Hvis han latet som han ville være kjæreste for å få sex kunne man snakket om utnytting. Han er helt ærlig på at han ikke vil være kjæreste. Men han er jo ikke interessert. Han vil bare være ff. Han vil ikke ha kos eller nærhet. Han ønsker ikke å utvikle følelser. Sånn er det bare. Du vil ha en kjæreste. Han vil ikke være kjæresten din. Du har ikke blitt lurt. Du klarer bare ikke å ta inn det han sier. Anonymkode: 20792...ecd Jeg har ikke satt meg inn i hele tråden, men jeg vil si meg enig i dette. Hvis den ene parten er tydelig på hva han/hun vil og ikke vil, så må den andre parten også være det. Og den andre parten som ønsker kjæreste må også stå opp for seg selv og beskytte seg selv, ta ansvar for seg. Hun har ansvar for seg. Han har ansvar for seg. Tenk deg at en liker bare øl, og en liker bare vin. Da må vi si ifra hva vi vil ha, og om du tar imot det andre, kan man ikke skylde på den andre som gir deg det du ikke vil ha. Det er hun/han som må si nei takk eller ja takk, og stå for det selv hva hun velger å si ja takk til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå