AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 En fyr jeg har møtt et par ganger vil kun være ff, men problemet er at han kun vil ligge, jeg har sagt nei til å ligge inntil videre. Men aldri gjør noen innsats for meg. Aldri sender meldinger på snapchat og spør hvordan jeg har det, eller hva jeg gjør de gangen vi ikke treffes. Jeg har såpass stor selvrespekt at jeg ikke gidder å kle av meg naken for en sånn fyr. Bare fordi han vil. Han vil ikke la meg overnatte og heller ikke at jeg skal overnatte hos han, jeg har sagt til han: å sove sammen etter sex, og da sa han nei, da sa jeg nei da får du ikke sex ifra meg ihvertfall. For det er bare for kjærester mener , tar seg selv høytidelig, han mener dama får følelser av å overnatte sammen, lever ikke i middealder, men jeg har behov for å ligge og kose litt etter sex og ikke bli kastet ut! Vi skulle ta drink på 1.date, men han orket ikke pga: nei da blir det fort 1-2 drinker.... sikkert fordi han ikke vil bli sett med meg og er grådig.Jeg har tatt avstand til han nå. og da vil ikke jeg skape dårlig stemning....selvon man ikke er ute etter noe seriøst, så koster ingenting han å sende en melding å spørre hvordan dagen var. Jeg spør hvordan jobb var men hanspør ingenting tilbake.... føler meg som ei bikkje som han kan gjøre som han vil med, ting må gå på hans premisser. Eneste han gir meg komplimenter for er kropp. Han gir aldri for noe annet. Ikke håret, ikke ansiktet, ikke smil. Han sender aldri smilefjes på snapchat, kun en sånn👍🏻. Jeg sender snappper av meg selv, ingen komplimenter. Føler han bare vil behandle meg som en prostituert, tøm og røm... de behandler man på den måten. Men synd på meg selv som finner sånne menn. Ville også presisere at han aldri smiler alltid alvorlig. Men en fyr på 34 år, burde være i stand til å være litt mere moden. Selvom man vil være litt ff, så skal man jo vise respekt for motparten. Ikke bare forvente ting men ikke gjøre innsats. Anonymkode: 8797d...728
tøydokka Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Vel, da kan du vel egentlig bare slå fast at dere ikke er kompatible og avslutte hele greien. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En fyr jeg har møtt et par ganger vil kun være ff, men problemet er at han kun vil ligge, jeg har sagt nei til å ligge inntil videre. Men aldri gjør noen innsats for meg. Han har vært ærlig og sagt at han kun vil være ff, da er ikke hyggelige meldinger "kjæresteting" inkludert. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men en fyr på 34 år, burde være i stand til å være litt mere moden. Selvom man vil være litt ff, så skal man jo vise respekt for motparten. Ikke bare forvente ting men ikke gjøre innsats. Han har vært ærlig og sagt at han kun vil være ff, da er ikke hyggelige meldinger og "kjæresteting" inkludert. Anonymkode: 50525...1e0 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 run🏃♀️ Anonymkode: 294c6...1dd 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 Bare slett han fra alt. Regner med du sitter å håper på at han blir å endre seg, men det blir ikke å skje. Da er det best å bare slette. Anonymkode: 43ed1...4ed 3 2
Maskinfører Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Har blitt utnytta av kvinner ja men ville aldri funnet på og utnytte de tilbake du skal ikke gjøre mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Skrevet 28. september 2022 Men er ikke dette hele konseptet med ff? Det handler kun om tøm og røm? Ikke innvolvere seg noe mer? Anonymkode: 64296...3fd 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #8 Skrevet 28. september 2022 tøydokka skrev (3 timer siden): Vel, da kan du vel egentlig bare slå fast at dere ikke er kompatible og avslutte hele greien. Hvem er kompatible med slike monstre?? Han der er vant til å få det som han vil. Viser null respekt for andre mennesker. Så bra ts at du har sagt hva du ønsker men du vet er det ikke du er det ei anna som kanskje ikke har selvtilliten eller selvrespekt nok som blir dørmatta hans. han høres helt for jævlig ut😡 Anonymkode: 26f2a...b52 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #9 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men er ikke dette hele konseptet med ff? Det handler kun om tøm og røm? Ikke innvolvere seg noe mer? Anonymkode: 64296...3fd Hva får folk ut av det?? Skal ikke sex nytes?? Anonymkode: 26f2a...b52
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #10 Skrevet 28. september 2022 Maskinfører skrev (27 minutter siden): Har blitt utnytta av kvinner ja men ville aldri funnet på og utnytte de tilbake du skal ikke gjøre mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg Helt riktig den lever jeg og etter. kvinne Anonymkode: 26f2a...b52 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #11 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har vært ærlig og sagt at han kun vil være ff, da er ikke hyggelige meldinger "kjæresteting" inkludert. Han har vært ærlig og sagt at han kun vil være ff, da er ikke hyggelige meldinger og "kjæresteting" inkludert. Anonymkode: 50525...1e0 Huff noe så kjedelige greier er sex verd den dritten der?? Det er jo alt rundt sex som gjør det bra og spesielt Anonymkode: 26f2a...b52 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #12 Skrevet 28. september 2022 Han har jo vært ærlig på at han vil ha ff, så jeg skjønner egentlig ikke hva som er problemet. Anonymkode: 4d052...0e2 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #13 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huff noe så kjedelige greier er sex verd den dritten der?? Det er jo alt rundt sex som gjør det bra og spesielt Anonymkode: 26f2a...b52 Men hvis man er ute etter alt rundt sexen så finner man seg ikke en ff. Anonymkode: 4d052...0e2 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #14 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvis man er ute etter alt rundt sexen så finner man seg ikke en ff. Anonymkode: 4d052...0e2 ja hva er så stas med inn og ut jokk??? og så sprut ferdig kom deg ut. Anonymkode: 26f2a...b52
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #15 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Huff noe så kjedelige greier er sex verd den dritten der?? Det er jo alt rundt sex som gjør det bra og spesielt Anonymkode: 26f2a...b52 han var da veldig pågående med denne kvinnen når hun har sagt klart i fra hva hun ønsker. Og det var mer en inn og ut jokk og sprut og kast på dør. Da burde han prøve seg på noen andre. Tror ikke det er så himla mange damer som har glede av slik sex, men skjønner at det er bra nok for mannfolk. Anonymkode: 26f2a...b52 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #16 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men hvis man er ute etter alt rundt sexen så finner man seg ikke en ff. Anonymkode: 4d052...0e2 joda man kan ha en fwb som gir alt rundt også samtidig som man ikke er noe mer. Det er mer attraktivt for meg i hvertfall hvis jeg skulle ha rota meg borti noe sånt. Går an å være snill med hverandre selv om det er ff... virker som det er lov å ha et lavmål av respekt for ett annet menneske når det er snakk om ff. Anonymkode: 26f2a...b52 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #17 Skrevet 28. september 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Huff noe så kjedelige greier er sex verd den dritten der?? Det er jo alt rundt sex som gjør det bra og spesielt Anonymkode: 26f2a...b52 Det er kun ejakuleringen som er bra med sex. Anonymkode: bc3c4...0b5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #18 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): joda man kan ha en fwb som gir alt rundt også samtidig som man ikke er noe mer. Det er mer attraktivt for meg i hvertfall hvis jeg skulle ha rota meg borti noe sånt. Går an å være snill med hverandre selv om det er ff... virker som det er lov å ha et lavmål av respekt for ett annet menneske når det er snakk om ff. Anonymkode: 26f2a...b52 FF funker strålende for meg, da slipper man noe mer mas. Overnatting gidder jeg ikke, liker å sove alene. Men må ha kos og nærhet etter sexen 😊 Anonymkode: a1367...6d7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #19 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): joda man kan ha en fwb som gir alt rundt også samtidig som man ikke er noe mer. Det er mer attraktivt for meg i hvertfall hvis jeg skulle ha rota meg borti noe sånt. Går an å være snill med hverandre selv om det er ff... virker som det er lov å ha et lavmål av respekt for ett annet menneske når det er snakk om ff. Anonymkode: 26f2a...b52 Ja, men vise litt mere interesse. Spørre tilbake om ting Anonymkode: 8797d...728
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #20 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): FF funker strålende for meg, da slipper man noe mer mas. Overnatting gidder jeg ikke, liker å sove alene. Men må ha kos og nærhet etter sexen 😊 Anonymkode: a1367...6d7 Han vil jo kaste meg ut etter sex, ikke kos eller nærhet.... Anonymkode: 8797d...728 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå