Gå til innhold

Billig maling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor er billigste stedet man får kjøpt maling til innervegger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvor bor du da?

Billigste malingen jeg har funnet i Oslo er i Storgata ved Ankertorget. Butikken heter "byens billigste maling", og dette stemmer faktisk. Jeg sparte mye på å kjøpe her i stedet for på Jernia eller liknende butikker.

Skrevet

Biltema har billig interiørmaling, men disse finnes kun i noen få farger.

Skrevet

Kommer nok ann på hva du mener som billig

Skal du ha kvaltietsmaling som lady billig.

Eller vil du bare ha billig maling.

Er det ikke så nøye på kvaliteten og fargen har jo gjerne europris og biltema o.l butikker billig maling.. men da bare i enkelte farger.

Skal du ha kvalitetsmaling billigest mulig må man nesten bare følge med i avisene hvor man kan finne det hen.

blant annet så er jo gjerne ladymalingen på tilbud enkelte steder med jevne mellomrom.

Gjest pulverheksa ii
Skrevet

Kommer an på hvor i landet du bor.

I Bergen har Steen-Hanssen billig kvalitetsmaling. De har også utsalg på sørlandet og på svalbard bl.a

De lager alle farger også farger fra butinox og jotun i tillegg til egne farger.

Skrevet

Kjøp iallefall kvalitetsmaling. Jobben med å male er så omfattenda....at det ikke vil lønnes seg å bruke dårlig maling + at resultatet i verste fall kan bli så dårlig at den må skrapes av og males om igjen.

Husker jeg kjøpte billigmaling en gang...halv pris i forhold til Jotun sine....men den var så tynn at jeg måtte male dobbelt så mange strøk som vanlig...altså ingen besparelse i penger, og dobbelt så mye jobb med å male. :ler:

Vi bruker å kjøpe maling på Fargerike....har sjekket dem ut på flere forskjellige typer maling...og har funnet at de er billigst hver gang. Ellers kan du være heldig å komme over noen som selger skikkelig maling på tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...