AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #21 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Veldig merkelig at psykologen din mener at du har k ptsd deg utifra det du beskriver i hovedinnlegget. Har faktisk store problemer med å tro på at dette er sant. Det høres ikke engang ut som PTSD og man får heller ikke K ptsd av du beskriver. Og det er ingen grunn til å skrike Anonymkode: 39167...1f2 Han mener jeg har KPTSD pga barndommen og oppveksten. Jeg har blitt behandlet dårlig hele veien. Men det gir ikke automatisk KPTSD. Han mener jeg er lett triggbar og sår utifra samtalene. Jeg kjenner at jeg blir steik forbanna inni meg fordi det er naturlig at jeg er triggbar og sår når jeg er midt oppi en ekstremt skadelig mann. Jeg begynte å gråte nå, det er vondt i skrive. 10,5 år med skuespill og voldsirkelen. Han sørget for at jeg alltid følte på frykt. Jeg hadde kniver i skuffen min for sikkerhet skyld. Planlagte hvor jeg skulle rømme hvis han ble farlig. Det er langt ifra meg å tenke at jeg må ha våpen i nærheten for å beskytte meg. Men det var instinkt av frykt som gjorde det. Tenkte ikke klart. Men det gjør jeg nå og jeg har det egentlig bra iforhold til hvor gale det var. Men jeg har fått ett skuddsår og det vil jeg fikse. Psykologen møtte meg i tåken og forvirrelsen. Den tiden jeg trodde det var meg som var gal. Men jeg ble jo gal til slutt som gjemmer kniver, det er jo sykt. Men nå har jeg kommet over tåken, skjokket, forvirrelsen , og jeg ser og forstår alt sammen. Men psykologen gjør ikke… Jeg har ikke tørr å fortelle han så mye om eksen, for de gangene jeg har prøvd å fortelle litt, noe som ikke var veldig sårt. Da tror han det er ptsd fra barndommen som trigget. Men det var ikke det, det var vold fra eksen. Hvor sårt er ikke det? Jeg prøver å fortelle st jeg har blitt utsatt for vold og han tror meg ikke? Jeg blir jo Re traumatisert av å gå til paykologen hvis han skal forsette samme behandling som eksen, ved å tåkelegge meg. Jeg har snakket med legen min først og det var ekstremt reparerende fordi hun trodde på meg. Neste time lurer jeg på å fortelle dette, og si at jeg vil bytte psykolog hvis du ikke vil hjelpe meg med realiteten. Jeg vil bli bra igjen og da trenger jeg en psykolog som tror på meg og ikke gir meg en alvorlig diagnose midt i en livskrise. Veldig takk endelig for tips❤️Unskyld at jeg hadde store bokstaver, jeg er bare sp oppgitt av å ikke bli forstått. Er veldig alene i dette og det gjør at jeg faktisk ikke er med folk lenger. Kun på jobb. TS Anonymkode: 0eec0...8b9 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #22 Skrevet 29. september 2022 Du er ikke alene med dette, du har både psykolog og lege å snakke med. Ikke alle som er så heldig å få psykolog selv om man har det veldig veldig vanskelig. Trenger du å bytte psykolog fordi den har nevnt denne diagnosen? Hvorfor ikke heller si akkurat dette til psykologen isåfall. Det høres ut som alt rundt det må være perfekt, kollegaen må være sånn og ikke slik, psykologen skal være sånn og ikke slik. Jeg tror du bør benytte tiden hos psykologen til å jobbe med hvordan du kan få det bedre i stedet for å henge det opp i enklte detaljer. Anonymkode: 5c230...f70
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #23 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er ikke alene med dette, du har både psykolog og lege å snakke med. Ikke alle som er så heldig å få psykolog selv om man har det veldig veldig vanskelig. Trenger du å bytte psykolog fordi den har nevnt denne diagnosen? Hvorfor ikke heller si akkurat dette til psykologen isåfall. Det høres ut som alt rundt det må være perfekt, kollegaen må være sånn og ikke slik, psykologen skal være sånn og ikke slik. Jeg tror du bør benytte tiden hos psykologen til å jobbe med hvordan du kan få det bedre i stedet for å henge det opp i enklte detaljer. Anonymkode: 5c230...f70 Legen er ikke tilbake før i Mars, men håper psykologen vil forstå, for jeg skal fortelle dette til han som du anbefaler. Kanskje du har litt rett i at jeg er for opptatt av detaljer, at det må være sånn og sånn. Jeg ønsker bare å gjøre det riktige, at jeg ikke gjør noe som er feil, er redd for å gjøre feil. Jeg vil også forstå ting, jeg vil ikke bare lure på hvorfor det er slik eller slik. TS takk for tips ❤️ kan gjerne mota flere❤️ Anonymkode: 0eec0...8b9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #24 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Han mener jeg har KPTSD pga barndommen og oppveksten. Jeg har blitt behandlet dårlig hele veien. Men det gir ikke automatisk KPTSD. Han mener jeg er lett triggbar og sår utifra samtalene. Jeg kjenner at jeg blir steik forbanna inni meg fordi det er naturlig at jeg er triggbar og sår når jeg er midt oppi en ekstremt skadelig mann. Jeg begynte å gråte nå, det er vondt i skrive. 10,5 år med skuespill og voldsirkelen. Han sørget for at jeg alltid følte på frykt. Jeg hadde kniver i skuffen min for sikkerhet skyld. Planlagte hvor jeg skulle rømme hvis han ble farlig. Det er langt ifra meg å tenke at jeg må ha våpen i nærheten for å beskytte meg. Men det var instinkt av frykt som gjorde det. Tenkte ikke klart. Men det gjør jeg nå og jeg har det egentlig bra iforhold til hvor gale det var. Men jeg har fått ett skuddsår og det vil jeg fikse. Psykologen møtte meg i tåken og forvirrelsen. Den tiden jeg trodde det var meg som var gal. Men jeg ble jo gal til slutt som gjemmer kniver, det er jo sykt. Men nå har jeg kommet over tåken, skjokket, forvirrelsen , og jeg ser og forstår alt sammen. Men psykologen gjør ikke… Jeg har ikke tørr å fortelle han så mye om eksen, for de gangene jeg har prøvd å fortelle litt, noe som ikke var veldig sårt. Da tror han det er ptsd fra barndommen som trigget. Men det var ikke det, det var vold fra eksen. Hvor sårt er ikke det? Jeg prøver å fortelle st jeg har blitt utsatt for vold og han tror meg ikke? Jeg blir jo Re traumatisert av å gå til paykologen hvis han skal forsette samme behandling som eksen, ved å tåkelegge meg. Jeg har snakket med legen min først og det var ekstremt reparerende fordi hun trodde på meg. Neste time lurer jeg på å fortelle dette, og si at jeg vil bytte psykolog hvis du ikke vil hjelpe meg med realiteten. Jeg vil bli bra igjen og da trenger jeg en psykolog som tror på meg og ikke gir meg en alvorlig diagnose midt i en livskrise. Veldig takk endelig for tips❤️Unskyld at jeg hadde store bokstaver, jeg er bare sp oppgitt av å ikke bli forstått. Er veldig alene i dette og det gjør at jeg faktisk ikke er med folk lenger. Kun på jobb. TS Anonymkode: 0eec0...8b9 Veldig rart at mye av dette ikke det ble nevnt i hovedinnlegget…. Anonymkode: 39167...1f2 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #25 Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (På 29.9.2022 den 12.30): Veldig rart at mye av dette ikke det ble nevnt i hovedinnlegget…. Anonymkode: 39167...1f2 Fordi jeg helst ikke ville si så mye, det gjør vondt… men betyr så mye å få gode tips❤️TS Anonymkode: 0eec0...8b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå