AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Del Skrevet 27. september 2022 Jeg strikker en enkel barnegenser nå, Charlie høyhalser fra Rauma garn. Halsen gikk greit. Trodde raglanøkningene gikk fint, men nå når jeg er ferdig med økningene teller jeg ulikt antall masker til hver av ermene. For- og bakstykke har heller ikke samme antall... Har ikke lyst til å rekke opp unødvendig mye. Men hvordan ser jeg hvor jeg har gjort feil? Anonymkode: 6be0f...4cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. september 2022 #2 Del Skrevet 28. september 2022 Flink du er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 28. september 2022 #3 Del Skrevet 28. september 2022 Da har du antakelig glemt å øke noen steder 🤔 Du ser det langs raglanøkningen, men ikke alltid like lett å se hvor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 28. september 2022 #4 Del Skrevet 28. september 2022 Er det mange masker i forskjell? Hvis det bare er noen få kan du bare jukse det til når du deler ermer og bol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå