Gå til innhold

@ Tagg en bruker


Gjest Agent smith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Agent smith
Cid skrev (7 timer siden):

Og jeg feis

Men noe gikk gale og nå er vi dobbelt så sannsynlig å gjøre noen gravid 😲

 

Jeg skal ikke fortelle at det er en gutt :)

Bare fise menn

Jeg og du er brødre? 🤨

Du kan få röyksopp

Hvis hun er sinnsyk i senga så send henne gjerne til meg 😁

Hemorides Falsk

Som Georg i Hotel Cæsar?

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (Akkurat nå):

Bare menn med speedo, slik at godteposen synes 

Jeg har lært her på KG at alle kvinner har en hel godtebutikk mellom beina. Godteposemessig blir det litt kjedelig for oss butikkansatte å snakke om en litt synlig godtepose …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Helene1982 skrev (13 minutter siden):

Jeg har lært her på KG at alle kvinner har en hel godtebutikk mellom beina. Godteposemessig blir det litt kjedelig for oss butikkansatte å snakke om en litt synlig godtepose …

Er det best med godteri som ikke synes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 minutt siden):

Er det best med godteri som ikke synes?

Jeg snakker godtebutikk, mister! Alle kvinner har alt fra sure føtter tll en stappfull konfekteske mellom beina. Og dette er en godtebutikk uten åpingstider og meny. Kvinner er en fagforening mye tøffere enn mafiaen. De kan slippe en banansjokolade når du minst aner det,for så å si at banansjokolade er utsolgt

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Helene1982 skrev (3 minutter siden):

Jeg snakker godtebutikk, mister! Alle kvinner har alt fra sure føtter tll en stappfull konfekteske mellom beina. Og dette er en godtebutikk uten åpingstider og meny. Kvinner er en fagforening mye tøffere enn mafiaen. De kan slippe en banansjokolade når du minst aner det,for så å si at banansjokolade er utsolgt

Ja, har gitt opp å forstå det, mange ganger har jeg trodd butikken var oppe, men så var den stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene1982 skrev (6 minutter siden):

Jeg snakker godtebutikk, mister! Alle kvinner har alt fra sure føtter tll en stappfull konfekteske mellom beina. Og dette er en godtebutikk uten åpingstider og meny. Kvinner er en fagforening mye tøffere enn mafiaen. De kan slippe en banansjokolade når du minst aner det,for så å si at banansjokolade er utsolgt

Og i black week later de som de er billige, men er egentlig dyre, selv om de var sykt billige måneden før

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (2 minutter siden):

Ja, har gitt opp å forstå det, mange ganger har jeg trodd butikken var oppe, men så var den stengt.

😂 Burde vært skilta ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Og i black week later de som de er billige, men er egentlig dyre, selv om de var sykt billige måneden før

Black week er i april i 10 sekunder før det er smeltet sjokolade weekend- som er halv pris på 150 % pris.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Helene1982 skrev (3 minutter siden):

Black week er i april i 10 sekunder før det er smeltet sjokolade weekend- som er halv pris på 150 % pris.

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...