Gå til innhold

@ Tagg en bruker


Gjest Agent smith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Skal du i intervju?

Ikke blitt innkalt ennå😅

Ser mørkt ut for den jobben😕

Men, en annen mulighet har åpnet seg 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Ikke blitt innkalt ennå😅

Ser mørkt ut for den jobben😕

Men, en annen mulighet har åpnet seg 😊

Masse lykke til :trøst:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (13 timer siden):

Så derfor feirer du ikke med dem? Så lenge du har det kjekt er det det viktigste da :)

Jeg gleder meg aldri til gaver lenger slik som når jeg var yngre, det jeg liker julaften er at slekten samles 😃 vi kunne godt hatt en gave fri jul for min sin del men det er bare meg :P men det har ikke vært noe stress med julegaver for meg i år, jeg har bare noen få nærmeste jeg gir gaver til så da går det kjapt :) jeg har kjøpt noe sjokolade/konfekt til besteforeldre og pappa, gjort det enkelt. Men mamma og søster har jeg vært ganske gavmild med og det vil jeg alltid være uansett om man har gave fri jul eller ikke, de betyr alt for meg og jeg liker å skjemme de bort av og til ❤️ Men jeg forventer aldri gaver fra de, jeg har faktisk fortalt mamma at hun ikke trenger å kjøpe meg noe men hun insisterer :P 

Koselig😊🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

Men, en annen mulighet har åpnet seg 😊

Hei, Ordet her: jeg tror at onkel Entern har søkt på stilling som "butler" hos min trygge ledestjerne tante Hoppe
og at det kanskje er den jobben han mener der. Hilsen spente jule-Ordet med nisselue på. :nisse:

Cid skrev (17 minutter siden):

Så du at jeg oppdaterte innlegget mitt?

                              Ja. 👍

Cid skrev (13 timer siden):

Så derfor feirer du ikke med dem? Så lenge du har det kjekt er det det viktigste da :)

Alle barna har blitt store og folk har blitt eldre og noen har flyttet/giftet seg eller vi har grodd fra hverandre. 
Ting kan skje ettersom tiden går. Jeg har det helt greit alene jeg. :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hei, Ordet her: jeg tror at onkel Entern har søkt på stilling som "butler" hos min trygge ledestjerne tante Hoppe
og at det kanskje er den jobben han mener der. Hilsen spente jule-Ordet med nisselue på. :nisse:

                              Ja. 👍

Alle barna har blitt store og folk har blitt eldre og noen har flyttet/giftet seg eller vi har grodd fra hverandre. 
Ting kan skje ettersom tiden går. Jeg har det helt greit alene jeg. :) 

Jeg synes det er så kjekt å treffe søskenbarna mine og bare henge med dem hos Tante og onkel :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er så kjekt å treffe søskenbarna mine og bare henge med dem hos Tante og onkel :rodmer:

Det er jo den beste grunnen i hele verden det. Håper dere får en kjempetrivelig sammenkomst. :nikker: 
                                               ...og blir mette også. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det er jo den beste grunnen i hele verden det. Håper dere får en kjempetrivelig sammenkomst. :nikker: 
                                               ...og blir mette også. :lur: 

Sist jul så spiste jeg ris og kylling 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Sist jul så spiste jeg ris og kylling 😅

God mat er god mat uansett. :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (18 minutter siden):

Jeg synes det er så kjekt å treffe søskenbarna mine og bare henge med dem hos Tante og onkel :rodmer:

Koselig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Hei, Ordet her: jeg tror at onkel Entern har søkt på stilling som "butler" hos min trygge ledestjerne tante Hoppe
og at det kanskje er den jobben han mener der. Hilsen spente jule-Ordet med nisselue på. :nisse:

Det hadde vært drømmejobben det 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...