Gå til innhold

@ Tagg en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Jaaa. Hadde med meg på jobb på grovt polarbrød. Lykke💙

Har blitt så glad i julebrunost 🥰🥰🥰🥰

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Entern skrev (Akkurat nå):

Har blitt så glad i julebrunost 🥰🥰🥰🥰

Samme her. Har tre uåpna. Du kommer til å GÅ til my hood når du blir tom i vår😂

Endret av Frøkenfryden
Skrevet
Embla Othea skrev (8 timer siden):

Ønsker @Hoppetaujentaen god førjulstid ☺️

Takker for gode ønsker uansett jeg. :) 

Athena Catalina skrev (4 timer siden):

Hun feirer ikke jul :)

Nei, det stemmer, men mørketiden og snart solsnu...det kan jeg godt feire litt med en iskald...is. :nikker: 

Embla Othea skrev (4 timer siden):

Det visste jeg ikke☺️

Kan ikke vite alt heller. :klem:  Du feirer kanskje juletid, så da ønsker jeg deg en fin sånn en. 🎁 :juletre2: 🎅

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

Nei, det stemmer, men mørketiden og snart solsnu...det kan jeg godt feire litt med en iskald...is. :nikker: 

Kan ikke vite alt heller. :klem:  Du feirer kanskje juletid, så da ønsker jeg deg en fin sånn en. 🎁 :juletre2: 🎅

Feirer du noe annet?

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Når er intervju på jobb @Entern

Vet ikke ennå.

Sjef fortalte meg i dag mer eller mindre i klartekst at sjansene mine på den jobben er veldig små:gråter:

På den annen side er det en annen jobb jeg kan søke på, trodde ikke den var noe for meg men Iflg den eneste på jobben som jobber med den jobben passer jeg til den 🥲🙂 så jeg vil søke på den og ☺️😊

• Liker 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Samme her. Har tre uåpna. Du kommer til å GÅ til my hood når du blir tom i vår😂

Ja da crasher jeg plassen din, raner all osten 😎

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Feirer du noe annet?

Hver dag er vel verd å feire; vi er her ennå? :)  Hvis du tenker på de røde dagene i almanakken; nei. 
Jeg er litt sånn mot strømmen jeg. :lur: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Hver dag er vel verd å feire; vi er her ennå? :)  Hvis du tenker på de røde dagene i almanakken; nei. 
Jeg er litt sånn mot strømmen jeg. :lur: 

Kommer du aldri i julestemning?

Skrevet

Ikke spesielt nei. Alt styret i omgivelsene får meg til å bli lei, for "jul" dreier seg jo om noe annet enn å kjøpe
mest mulig og kanskje sette seg i gjeld også. Ting, ting, ting...de fleste av oss har nok ifra før av.  :skuldre:
Kanskje det hadde blitt bedre om jeg hadde bodd på landet, borte fra butikksentre og mange folk?
Dyr som skal stelles og mates litt ekstra...fordi det er jul. Enklere gleder som ikke koster så mye. 
Vintersamvær med folk av samme slaget som meg er hyggelig. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ikke spesielt nei. Alt styret i omgivelsene får meg til å bli lei, for "jul" dreier seg jo om noe annet enn å kjøpe
mest mulig og kanskje sette seg i gjeld også. Ting, ting, ting...de fleste av oss har nok ifra før av.  :skuldre:
Kanskje det hadde blitt bedre om jeg hadde bodd på landet, borte fra butikksentre og mange folk?
Dyr som skal stelles og mates litt ekstra...fordi det er jul. Enklere gleder som ikke koster så mye. 
Vintersamvær med folk av samme slaget som meg er hyggelig. 

Jul for meg handler aldri om gaver i hvert fall

Skrevet

...og du blir ikke skuffet hvis du ikke får gaver heller? :lur: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

...og du blir ikke skuffet hvis du ikke får gaver heller? :lur: 

Hvis vi alle bestemte oss for en gavefri jul så hadde det bare vært kjekt :)

Skrevet

Har forsøkt det før for lenge siden. Vi var enige i at bare de yngste ungene skulle få, men...noen kjøpte til flere
uansett og da blir det skjevt i fordelingen, for jeg hadde ikke kjøpt noe. 

Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Har forsøkt det før for lenge siden. Vi var enige i at bare de yngste ungene skulle få, men...noen kjøpte til flere
uansett og da blir det skjevt i fordelingen, for jeg hadde ikke kjøpt noe. 

Så derfor feirer du ikke med dem? Så lenge du har det kjekt er det det viktigste da :)

Jeg gleder meg aldri til gaver lenger slik som når jeg var yngre, det jeg liker julaften er at slekten samles 😃 vi kunne godt hatt en gave fri jul for min sin del men det er bare meg :P men det har ikke vært noe stress med julegaver for meg i år, jeg har bare noen få nærmeste jeg gir gaver til så da går det kjapt :) jeg har kjøpt noe sjokolade/konfekt til besteforeldre og pappa, gjort det enkelt. Men mamma og søster har jeg vært ganske gavmild med og det vil jeg alltid være uansett om man har gave fri jul eller ikke, de betyr alt for meg og jeg liker å skjemme de bort av og til ❤️ Men jeg forventer aldri gaver fra de, jeg har faktisk fortalt mamma at hun ikke trenger å kjøpe meg noe men hun insisterer :P 

Endret av Cid
Skrevet
Entern skrev (8 timer siden):

Vet ikke ennå.

Sjef fortalte meg i dag mer eller mindre i klartekst at sjansene mine på den jobben er veldig små:gråter:

På den annen side er det en annen jobb jeg kan søke på, trodde ikke den var noe for meg men Iflg den eneste på jobben som jobber med den jobben passer jeg til den 🥲🙂 så jeg vil søke på den og ☺️😊

Åå så dumt. Men håper på lykken med den andre.👍🏻😃( Og du, du tenker kanskje at jeg ikkje skjønner greia.. men har hatt så mange vikariater at jeg er usikker på om jeg har nok hender til å telle.. helt ned i tre måneder og sånn, så jeg vet…🙂💛)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Agent smith skrev (9 timer siden):

Kan vispe 

Vispet krem 😋

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Takk ❤️

Skrevet
Frøkenfryden skrev (54 minutter siden):

Åå så dumt. Men håper på lykken med den andre.👍🏻😃( Og du, du tenker kanskje at jeg ikkje skjønner greia.. men har hatt så mange vikariater at jeg er usikker på om jeg har nok hender til å telle.. helt ned i tre måneder og sånn, så jeg vet…🙂💛)

Tusen takk 🧡😊

Joda du skjønner greia😀🧡

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...