AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #21 Skrevet 28. september 2022 exictence skrev (2 timer siden): Tidlig i morges våknet jeg. Jeg følte en rivende smerte inni meg. Så intenst, og jeg skulle bare ønske jeg kunne få et trøstende fang å ligge i. Bare gråte. Skulle ønske jeg kunne gi helt slipp. Det skal jeg. Alt må bare gå over. ♥️ Jeg skulle ønske jeg hadde fått en slik avslutning. I stedet må jeg bare lure på hva som skjedde, til det går over. Undres virkelig på hva som får noen til å ghoste, etter å ha delt så mye godt, og aldri hatt et ukvemsord? Anonymkode: 5d3a6...8ed
exictence Skrevet 28. september 2022 Forfatter #22 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ♥️ Jeg skulle ønske jeg hadde fått en slik avslutning. I stedet må jeg bare lure på hva som skjedde, til det går over. Undres virkelig på hva som får noen til å ghoste, etter å ha delt så mye godt, og aldri hatt et ukvemsord? Anonymkode: 5d3a6...8ed Ja, jeg forstår at du vil ha en "fin" avslutning. Det gjorde fryktelig vondt. For han jeg gjensidig avsluttet med, har jeg veldig dype følelser for. Jeg er veldig glad i ham. Vi har mange fine opplevelser og gode minner sammen. Særlig derfor følte jeg at det var godt å få en avsluttende samtale der vi respekterte hverandre og viste forståelse. Nå vet jeg ikke hvor dyp kjærlighet det var mellom dere. Men uansett er det godt å få en verdig avslutning. Men du, kanskje dere egentlig hadde det de siste gangene dere "snakket"? Kanskje han ville beskytte seg selv ved "å røre mer i gryta". At han selv mente han ikke hadde svar på hvorfor det ble som det ble. Følelser er vanskelig å sette ord på. Kanskje klarte han det ikke. Jeg tror ikke min xpartner heller egentlig trodde han kunne sette ord på det. Egentlig begynte avslutningen med at han sluttet å ta kontakt (betyr det å ghoste?). Men etter noen uker stillhet fra begges sider, tok jeg initiativ til å spørre om han ble med å treffe meg på en cafè, og det ble han. Hvis han da hadde svart nei, hadde det ikke blitt noen fin avslutning for oss heller. Men jeg hadde da slått meg til ro (så godt jeg kunne) med å tenke at da hadde jeg i hvert fall prøvd å ta ansvar, og jeg hadde prøvd å stå opp for meg selv. Og jeg tror jeg da hadde tenkt at da fikk han stå for eget "regnskap". Trist, men hans tap. En varm klem til deg ❤️ eg vet det er vondt å føle på. For oss begge. ❤️ Men jeg tror ganke sikkert at en større gjensidig kjærlighet vil vi oppleve med tiden
exictence Skrevet 28. september 2022 Forfatter #23 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): ♥️ Jeg skulle ønske jeg hadde fått en slik avslutning. I stedet må jeg bare lure på hva som skjedde, til det går over. Undres virkelig på hva som får noen til å ghoste, etter å ha delt så mye godt, og aldri hatt et ukvemsord? Anonymkode: 5d3a6...8ed Lure på hva som skjedde, har jeg vel egentlig ikke fått noe konkret svar på, annet enn at følelsene ikke er der.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #24 Skrevet 28. september 2022 exictence skrev (Akkurat nå): Lure på hva som skjedde, har jeg vel egentlig ikke fått noe konkret svar på, annet enn at følelsene ikke er der. Er ikke det et konkret svar? Anonymkode: fc1d8...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #25 Skrevet 28. september 2022 exictence skrev (1 minutt siden): Lure på hva som skjedde, har jeg vel egentlig ikke fått noe konkret svar på, annet enn at følelsene ikke er der. At følelsene ikke er det er svaret. Anonymkode: a34f8...465
exictence Skrevet 28. september 2022 Forfatter #26 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke det et konkret svar? Anonymkode: fc1d8...ba7 I hvert fall så godt svar som kanskje er mulig å gi.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #27 Skrevet 28. september 2022 exictence skrev (1 minutt siden): I hvert fall så godt svar som kanskje er mulig å gi. Det virker som om du ikke tror på det eller aksepterer det. Anonymkode: fc1d8...ba7 1
exictence Skrevet 28. september 2022 Forfatter #28 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det virker som om du ikke tror på det eller aksepterer det. Anonymkode: fc1d8...ba7 Jo, da har du ikke lest hva jeg har skrevet, vil jeg tro. Jeg aksepterer og forstår. Jeg har det best med det også
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #29 Skrevet 28. september 2022 exictence skrev (11 minutter siden): Lure på hva som skjedde, har jeg vel egentlig ikke fått noe konkret svar på, annet enn at følelsene ikke er der. exictence skrev (2 minutter siden): Jo, da har du ikke lest hva jeg har skrevet, vil jeg tro. Jeg aksepterer og forstår. Jeg har det best med det også Hvorfor skriver du at du ikke har fått et konkret svar da? Han har jo sagt at han ikke har følelser. Anonymkode: fc1d8...ba7 1
exictence Skrevet 28. september 2022 Forfatter #30 Skrevet 28. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor skriver du at du ikke har fått et konkret svar da? Han har jo sagt at han ikke har følelser. Anonymkode: fc1d8...ba7 Det var det jeg svarte hun andre på som ønsker en "fin" avslutning. Hun ønsket svar. Mens jeg da svarte at jeg har heller ikke fått et mer svar enn at følelsene ikke var der, noe jeg mener er et godt nok svar. Jeg tror hun som ønsker et konkret svar, tenker på noe konkret som ble galt, at han ble lei av at hun snakket om sine interesser for mye, at hun var rotete, eller noe sånt. Dette var bare eksempler på hva noe helt konkret svar kunne være. At ikke følelser er til stede, er vel egentlig ikke noe konkret svar, men et svar godt nok. Som sagt, følelser er ikke lett å sette ord på. Endret 28. september 2022 av exictence
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #31 Skrevet 28. september 2022 exictence skrev (5 minutter siden): At ikke følelser er til stede, er vel egentlig ikke noe konkret svar, men et svar godt nok. Jo, det er da virkelig et konkret svar. Anonymkode: fc1d8...ba7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #32 Skrevet 28. september 2022 exictence skrev (18 minutter siden): Det var det jeg svarte hun andre på som ønsker en "fin" avslutning. Hun ønsket svar. Mens jeg da svarte at jeg har heller ikke fått et mer svar enn at følelsene ikke var der, noe jeg mener er et godt nok svar. Jeg tror hun som ønsker et konkret svar, tenker på noe konkret som ble galt, at han ble lei av at hun snakket om sine interesser for mye, at hun var rotete, eller noe sånt. Dette var bare eksempler på hva noe helt konkret svar kunne være. At ikke følelser er til stede, er vel egentlig ikke noe konkret svar, men et svar godt nok. Som sagt, følelser er ikke lett å sette ord på. Men svar om at følelser ikke er der er ett klinkende klart svar. Og det er faktisk ett rettferdig svar og. Anonymkode: a34f8...465
exictence Skrevet 28. september 2022 Forfatter #33 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men svar om at følelser ikke er der er ett klinkende klart svar. Og det er faktisk ett rettferdig svar og. Anonymkode: a34f8...465
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå