AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Trenger alt av tips! Begynner å bli desperat klarer ikke pugge mister fokus med en gang prøvd å pugge mens jeg gjør andre ting også men ingenting funker Anonymkode: 33a9e...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Del Skrevet 27. september 2022 Jeg tok kun tester på teoritentamen sin app. Åpna knapt boken, men tok testene mange ganger. Det satt seg en del iallefall. Samt et kurs via kjøreskolen. Besto iallefall på første forsøk. Anonymkode: c4a32...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #3 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 22.23): Trenger alt av tips! Begynner å bli desperat klarer ikke pugge mister fokus med en gang prøvd å pugge mens jeg gjør andre ting også men ingenting funker Anonymkode: 33a9e...8d3 Jeg har samme problem. Har ADD, men likevel, så er det ingenting som fester seg oppi topplokket her. Har appen, og tok tester på Teoritentamen. Men likevel har jeg aldri bestått. Har prøvd meg 4-5 ganger. Skal prøve meg en gang til nå i midten av oktober. er nok ikke relevant, men jeg er jo 35år i tillegg, så jeg vil gjerne klare dette snart også.. Men tipset mitt er å ikke stresse, ta deg tid, og prøv den appen til Teoritentamen. Good luck Anonymkode: cf60d...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #4 Del Skrevet 28. september 2022 Kan du snakke med kjøreskolen? En ting er å stå på teoriprøven, men du må jo faktisk kunne disse tingene for å være en trygg sjåfør... Hvordan tilegner du deg vanligvis kunnskap? Hvordan vet du at du ikke er en fare på veiene? Anonymkode: b07b8...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #5 Del Skrevet 28. september 2022 Teorien til lappen er jo stort sett bare sunn fornuft da. Anonymkode: 98dd9...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6 Del Skrevet 28. september 2022 Kan alt det viktige men navnene på linjene å om det er varselskilt, oppmerksomskilt osv vet jeg ikke. Lærer mye når jeg kjører men de små tingene man ikke prater om er vanskelige. Forsvinner ut etter 3 spørsmål på appen så den funker ikke. Blir tilogmed distrahert av veggen 😂 tenkte å prøve å få ei veninne til å ha med lapper når mi er ute å komme med stikkprøver til meg får å å prate kan jeg alltids 🤪 kjørelæreren prøver å ta opp det meste har sagt i fra at jeg har problemer med pugging men hun blir også distrahert Anonymkode: 33a9e...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå