IdaC Skrevet 18. april 2006 #2081 Del Skrevet 18. april 2006 4 dager igjen til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. april 2006 #2082 Del Skrevet 18. april 2006 4 dager igjen til bryllupet ← :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2006 #2083 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Så koselig med besøk! Lover å vise dere bilder, men de kommer først etter bryllupsreisen, 2 uker etter Da var påsken over, ganske så avslappende. Har dessverre liten tid å være på KG nå.. Er litt stressa denne siste uken før bryllupet... Skal være glad når dagen er her! Det som skal gjøres fremover: Idag - Møte med lokale kl. 1630+prøvetime hos frisør 1830 Etterpå får vi besøk av et vennepar. Guttene skal teste anlegget, om det kan brukes i bryllupet. Imorgen - Siste dag på jobb før bryllupet. :-D Må betale kakene & gi beskjed til blomsterbutikken at alt må være klart dagen før, til å hentes. Få printa meny m/ monogram, gjort ferdig gavekort-navn på lapper & ringe organist ang marsj. Print kirkeprogram med monogram. Torsdag - Negletime kl 1200 + Prestemøte kl 1515. Kjøp inn alt vi trenger, bla sko til sambo + bånd + få tak i et flagg til + snacks før maten + diverse.. Fredag - Pynte lokale, og hente blomster (ta med). Pakk koffert! Siste forberedelser. Hent kjolen. Nå har jeg snakt med systuen, ang at de må sy den noe ut.. Jeg er hjemme fra jobb idag, ettersom jeg sov kun 2 timer.. Sambo sov også lite, det er nok pga døgnrytmen i påsken.. Tenk at jeg skal gifte meg på lørdag!! Og imorgen er jeg 10 uker på vei! Endret 18. april 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. april 2006 #2084 Del Skrevet 18. april 2006 10uker?!?!? Alt nå..... Herregud så fort det går.... Og så moro det er at bryllupsdagene din snart er.. Gleder meg masse tilå se bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. april 2006 #2085 Del Skrevet 18. april 2006 Herreguuuud Her inne blir man jo glad av å være!! 10 uker på vei, OG 4 dager til du blir fru Ser ut som du har kontroll Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. april 2006 #2086 Del Skrevet 18. april 2006 Gleder meg til bilder og referat Visst jeg ikke ser så mye mer til deg før bryllupet ,så lykke til,kommer til og tenke myyye på deg Og slapp av, her er ett tips som jeg fant på en side her inne,fra en mor til en datter på bryllupsdagen : På hvert sted du er imorgen, vær på det stedet og ikke tenk på hva som skal skje neste gang du forflytter deg. Når du sitter hos frisøren, ikke tenk på hvordan det blir i kirken, men konsentrer deg om å være der du er. Når du sitter i kirken, ikke tenk på hva som kommer til å skje hos fotografen, vær i kirken 100% osv. Slapp av og nyt dagen, den kommer til å bli den beste i ditt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 18. april 2006 #2087 Del Skrevet 18. april 2006 WOW!!! Du er jo snart gift! Har ikke gått opp helt for meg enda! Lykke til med siste innspurt da, skjønner at det er en del å gjøre de siste dagene nå ja! Gleder meg til bilder og referat Veldig glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 18. april 2006 #2088 Del Skrevet 18. april 2006 Tenk på det a, bare 4 dager igjen til du er gift Og etter bryllupet, kan du bare kooose deg med lille nurket i magen Hvor skal dere på reise hen, og blir det på søndagen dere drar?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 19. april 2006 #2089 Del Skrevet 19. april 2006 Sender deg MASSE og , og håper at du nyter de siste dagene og ikke minst bryllupsdagen. Skal tenke HARDT på deg på lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. april 2006 #2090 Del Skrevet 19. april 2006 Hvordan er det med nervene nå da? Det er jo helt utrolig, jeg synes ikke det er lenge siden det var ett år igjen jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. april 2006 #2091 Del Skrevet 19. april 2006 Oj, så fort tiden går!!! Gratulerer med 10 uker, og masse lykke til nå i innspurten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #2092 Del Skrevet 19. april 2006 Hektiske dagar? Lykke, lykke, lyyyyyyyyyyyyyyykke til!!!!!!!!!!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. april 2006 #2093 Del Skrevet 19. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 19. april 2006 #2094 Del Skrevet 19. april 2006 må inn å ønske deg og din kjære kjempe masse lykke til,dete må jo være de gøyeste dagene(selv om det er stress) da du kan kan få gjordt alt og ikke bare bestille og vente.......ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sååååååå heldig du er. tenk 10 uker på vei også,kan det bli bedre. lykke lykke lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. april 2006 #2095 Del Skrevet 19. april 2006 Kjære Epica! Du er inne i dine siste dager som ugift! Snart skal du møte din utkårede ved alteret, se ham inn i øynene og inngå selve ekteskapet! Husk å være tilstede, stopp opp og trekk pusten og kjenn etter hva du føler akkurat NÅ. Også i disse siste dagene, kjenn forventningen og spenningen! Vær tilstede og ikke la stresset løpe av med deg. Lykke lykke til med de siste forberedelsene og alle gode ønsker for dagen deres på lørdag! Ha en flott bryllupsreise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 19. april 2006 #2096 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Lykke til på lørdag! Håper dagen blir like flott som dere håper på. Og så håper jeg dere får en flott bryllupsreise, husk at i Spania er det nærmest status å være gravid. Skyt magen frem, og forlang sitteplassen på bussen som er reservert for gravide eller parkeringsplassen på kjøpesenteret som er reservert for gravide. Det er også veldig mange flere butikker som har mammaklær, så du kan nok gjøre mange gode kjøp. Men, ikke minst, kos dere masse på bryllupsreisen deres! Endret 19. april 2006 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. april 2006 #2097 Del Skrevet 19. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 19. april 2006 #2098 Del Skrevet 19. april 2006 Tenk at jeg skal gifte meg på lørdag!! Og imorgen er jeg 10 uker på vei! ← Nyt det! Kos deg masse Epica - og gratulerer på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. april 2006 #2099 Del Skrevet 20. april 2006 TUSEN TAKK ALLE!! Lover å komme sterkere tilbake!! Har det så travelt om dagene,, Igår fikk jeg gjort ferdig, og printa meny & kirkeprogram & bordkart. Jeg skal prøve kjolen om en time.. De hadde sydd den ut det lille de kunne, ekstra, uten noe mer stoff så jeg hååååper den passer. Hvis ikke blir det snøring.. Jeg skal definitivt sende systuen takkekort, de har vert så hjelpsomme!! :-D Etter det skal jeg fikse negler. Så er det prestemøte 1515.. Må huske ta med kirkeprogram. Gabriels Obo som inngangsmarsj & Ave Maria som utg.marsj, håper det er ok. Salmene er Gje meg handa di ven & Å leva det er å elska. Så er det shoppingrunde av bla. sko til sambo, forskjellige bånd til servietter & bordkortposer og annet. Imorgen er det pynting av lokale. Svigers kommer med drikke og kaker. Og en kompis av sambo kjører på plass anlegget. Jeg må komme meg i dusjen nå.. Guuuuuuuuud... tiden går fort!! Kan ikke fatte at jeg skal gifte meg på LØRDAG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 20. april 2006 #2100 Del Skrevet 20. april 2006 oi! tenk på lørdag blir du fru!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg