Gå til innhold

My Universe


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, så godt å høre at alt stod bra til med den lille! :klem: Tenk bare 1.5 cm, helt utrolig at det blir til et fullkomment barn! :overrasket:

Forstår ikke det der helt jeg.. :ler:

Men for en fin termindato da, på bursdagen min faktisk!! :hoppe::danse:

Ha ei fin helg og god påske vennen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nå har jeg sitti her og :klø: meg i huet en stund..

Leste i graviddagboka di i stad og kunne ikke skjønne hvor inlegget mitt var biltt av.. Men jeg hadde jo skrevet det i denne dagboken..

Håper på å hoppe over i gravid dagbøkene snart, bare 8 piller igjen nå... :)

Ingen store planer for helgen, jobbe i dag og i morge så får jeg nesten bare se ann. Har ikke sett sambo noe særlig denne uken så jeg blir vel liggende i hans armkrok fra i morgen kveld og til mandag morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig at alt sto bra med lille nurket! En ubeskrivelg følelse det å se hjerte slå på et så lite foster. Nå kan du vel slappe litt mer av Epica?!

Ang kakene, skal dere betale 3000,- for 3 kaker :overrasket: Hvis det, så må det være råbillig! For 1 troikakake med lys sjokoladeglasur, skal de ha 3200,- på nærbakeriet her i byen! Og det er kun 1 kake :forvirret: Ikke rart at jeg dropper den kaka vel ;)

Gleder meg til å lese om hva du gjør i dag Epica. Her regner det, får håpe det er bedre vær der du er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Koselig med besøk! :klem:

Referat fra utdrikningslaget igår!! :sjarmor:

Et Suuuuuuuuupert utdr.lag! :hoppe::danse:

Først kom jentene her sånn i 12-13 tiden, ringte på, og hadde en god frokost her. Da var sambo allerede dratt på sitt u-lag.

( han koste seg kjempemasse han også :) )

De skremte meg litt og skulle gjøre meg nervøs for det som skulle skje, spurte om jeg ble

lett kvalm, hehe...

Kjørte to biler, jeg satt i den ene som ble kjørt te byen, og endte opp i en butikk der jeg fikk falske negler, ble kjempefine! perfekt nå til bryllupet :-)

Så blei jeg henta og kjørt til forlover, der alle jentene var.

Tok så taxi til en plass typen til en av venninnene var kokk.

Vi fikk servert dødsgode veggis retter, mange retter :) og en fantastisk sjokolade dessert!!! nam!

Vi var med å laget noen retter og, kjempemorsomt!

Var der til ca 20 tiden før vi dro til forlover etterpå.

Jeg hadde munkholm heile dagen, godt å ha ølsmaken i det minste! :)

forlovervenninna mi hadde skrevet navnene til eksene mine, og andre "flings" jeg hadde vert med, på ballonger, og folk spurte om det de ville vite

ang forholdet & han jeg hadde vert med.. hehe.. ganske morsomt;)

Så va det om sambo tilslutt, og noen spørsmål om han.

Så spurte forloveren meg endel spørsmål om sambo, hva han hadde svart på .. forskjellige ting, og jeg fikk masse rett ;) han skulle finne 5 ting å beskrive meg med, også lage dikt me de ordene,,hehe.. fikk nesten klump i halsen... han va så flink å dikte.. romantisk! ;)

jeg ble me jentene ut i 2330 tiden, var så gøy UTEN alkohol! herlig å ha kontrollen for en gangs skyld ;) Var på et kult utested. 0130 åpna nattklubben oppe, og vi va der oppe en stund før det va snakk om et nachspiel med kurt nilsen.......?!.....

jeg bare ....hæ? hehe... vi gikk rett bak utestedet og noen meter til vi var der, en murbygning der vinduene va spikret igjen me planker.. spesiell men kul undergound plass.

vi så kurt nilsen og espen lind og senere aleandro fuentes (idol) - de hadde spillt konsert tidligere. Endel andre folk, og kul musikk :) all drikken va gratis. bare brus til meg da ;)

Ei venninne hadde nappet tak i kurt og sagt jeg skulle drikkes ut idag, og om han kunne hilse på meg. fikk ikke med meg det ;) han stod rett bak meg. jeg hilste på han. han sa han og skulle gifte seg hehe.. ;) var der heilt te 0330, kjempegøy!!

Iløpet av kvelden sa venninnene at de syns det va SÅÅÅ kult at jeg var med ut og så lenge edru. Jeg koste meg kjempemye, gjorde absolutt ingenting! :-D

så va det hjem.. typen va på nachspiel hos en kompis og var hjemme ca 0630.. ;) hadde kost seg masse. Ikke så mye så skjedde utenom paintball for han, men stor fest med masse kompiser, det va det han ønskte seg.

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som et FANTASTISK utdrikningslag!

Du har nok herlige venninner som fant på alt dette til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

For et koselig utdrikningslag, du er heldig som har så gode venninner som ordnet det så fint for deg! Og deilig at du nøt dagen da, og at du husker alt fra den ;)

Fytterakkern, nå er det like før du går opp kirkegulvet!!!

:klem: til gode du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA for et perfekt utdrikningslag!! Høres jo ut som en kjempedag!!

Så herlig at det gikk så bra å være edru hele natta da, det er jo ikke alltid det er like lett når de andre begynner å bli på en snurr. Kjempeglad på dine vegne!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann,alt bra?trøtt ;)

håper jeg får ett like fint utdrikningslag som deg,da slipper jeg å grue meg når den tid kommer, :ler:

det hørtes ut som en kjempe koselig kveld i allefall.

ikke lenge igjen nå,er det ikke litt rart å tenke på? heldiggris :klem:

jeg skal begynne å spørre samboer etter dato nå etterhvert.... :sjarmor:

ellers alt bra her selv om jeg har mine gravide plager som er vanlig nå,rastløse bein,halsbrann og ryggplager,er forresten 100% sykemeldt nå pga ryggen.

ellers så er jeg veldig overasket over at det er mulig å gå ned i vekt når en er snart 7 mnd på vei,500 gram minus på meg,gjør ikke meg noe,har en aktiv baby inni meg som spiser meg opp :ler: håper hun roer seg ned når hun kommer ut :ler:

vi reiser på fjellet på onsdag,har dere planer?

ønsker deg en riktig god påske. :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Mandag 17/04 - Betal kaker, og be blomsterbutikken ha blomster klare kl. 0900 dagen før.

Tirsdag 18/04 - Møte med lokale kl. 1630 & prøvetime hos frisør 1830.

Onsdag 19/04 - Kjøp 5 vaser til lokalet. Kjøp rødt bånd til servietter & hvite til bil, evt flagg.

Bånd til bordkortposene (skriv navn på båndet)

Torsdag 20/04 - Negletime kl. 1200 & Prestemøte kl. 1515.

Fredag 21/04 - Pynt lokale

_________________________________________________________

Ja jeg ble kjempefornøyd med utdrikningslaget! :hoppe:

Helt perfekt! :sjarmor:

Har dere hatt en fin helg Mart`n *MissS* Sensommerbruden BecomingBride Jettes Floja Felíz & minnimy ? :klem::kyss:

GOD PÅSKE!! :klem:

Er ganske opplagt idag minnimy! ;)

Men dager jeg har vert veldig trøtt, som oftest på kveldene.

Men kan ikke klage sålenge det er milde plager.

Håper du føler deg bedre snart!! :klem:

Ryggplager kan ikke være noe særlig godt.. :forvirret:

Så fort tiden går!!

Har allerede vert på UL, og bestillte time hos jordmor istad.

Hun skulle ringe meg, ang time, og håper jeg får i uke 12. :)

Det frister å reise på fjellet å stå på ski en dag..

Får se hva det blir til! :-D

Kooooose dere masse på fjellet!!

Tenk at du er snart 7 mnd på vei! :overrasket::)

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fin helg ja. Sambo har jobbet mye, så jeg har fått goood tid til små gjøremål i huset som skulle vært gjort for lenge siden.

På fredag var jeg ute og frisket opp et gammelt bekjentskap, på lørdag formiddag møtte jeg en venninne som var innom med hurtigruten, og på lørdagskvelden gikk vi på et lite besøk til foreldrene mine. Veldig koselig. :)

Søndag ble det langtur med hunden og kosekveld som vanlig.

Nå sitter jeg bare og tripper og gleder meg til sirkeltrening etter jobben. Snart påskeferie, så jeg må trene meg opp til å fortjene litt påskegodt! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

Høres ut som en koooselig helg Floja Felíz ;)

Ja, søndag er typisk kosekveld, deilig det!

Ooops, jeg holdt på å glemme å prøve kjole igjen imorgen etter jobb..

Skal til mamsen entur etterpå. :)

Har du noen planer da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i dag har jeg byttet ut bryllupstanker med syden-tanker. Vi planlegger tur til Spania og Portugal i sommer, så jeg får vise sambo "mitt andre hjem" (rakk å forelske meg totalt i Andalucía da jeg bodde Sevilla) og vi får utforske Algarvekysten.

Jeg liker best backpacking på måfå og han vil ha litt mer tradisjonell sydentur, så vi har inngått et kompromiss (øver oss til ekteskapet :ler: ) og skal leie :reise: og kjøre rundt i en uke, og så ha en uke på hotell.

Herreguuud, så lyst jeg har på SOL!! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fin helg, men det ble ikke gjort stort, siden jeg sover hele tiden. ;)

Lykke til med kjoleprøving imorgen da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Skal bli godt å slappe av etter jobb..

Og ta fri fra bryllupsplanlegging denne uken.. :)

Eneste er at jeg skal prøve kjole imorgen.

Håper magen ikke presser formye på.. :sjenert:

Høres deilig ut Floja Felíz... :hjerte:

Drømmer meg vekk til Syden når du skriver! ;)

Skal bli skjønt å reise bort!! :sjarmor:

Har vert på backpacking, det var veldig gøy!

Men nå vil jeg bare være et sted, å nyyyte sola & kjæresten! ;)

Håper du kvikner til etterhvert Sensommerbruden

Kjipt å være mye trøtt!

Er trøtt nå kjenner jeg..... :Gjesp:

Et kvarter igjen på jobb bare! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...