Gjest Svimle Skrevet 9. mai 2006 #2201 Del Skrevet 9. mai 2006 Åååhhhh!!!! Så flott dere må ha hatt det!!! Helt rørt jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 9. mai 2006 #2202 Del Skrevet 9. mai 2006 Så fiiine bilder, også så det kysset a Syns du var utrolig vakker Epica. Helt naturlig, og den kjolen var bare DEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #2203 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja den dagen skal jeg leve leeenge på... Gled dere! Bryllupsreisen var helt heeerlig! Avslappende, mye strand & shopping & endel gåing. Spiste ute flere ganger, og tok en dag til Valencia da vi leide bil. Nøt kjærestetiden..... Forsetter dagboka mi under Gravid... Stenger denne nå. Håper dere vil besøke meg der også! Jeg lover å komme innom deres dagbøker snart, lenge siden nå!! Håper dere nyyyter sommerværet! Tenk at nå er jeg kone! Tiden frem mot bryllupet går fort, særlig mot slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg