Gjest Markblomsten Skrevet 15. mars 2006 #1781 Del Skrevet 15. mars 2006 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1782 Del Skrevet 15. mars 2006 God morgen Markblomsten! Og grattis med 4 mnd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1783 Del Skrevet 15. mars 2006 Igår fikk jeg confettien jeg skal bruke som bordpynt, så bra ut! Og lovehearts til bordkort-posene. De 10 LoveHearts - engangskamerane var stilige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. mars 2006 #1784 Del Skrevet 15. mars 2006 Utrolig aktiv bryllupsdagbok du har... Jeg ga helt opp å prøve å lese alle sidene! Tenkte bare jeg måtte inn og gi et lite hint om at jeg har vært her... Hadde litt lyst til å kjøpe lovehearts til bryllupet vårt selv, da jeg fant lovehearts med "Just married" på alle... (På ebay) Men det ble litt dyrt bare for noe jeg "fikk lyst til"... Tenkte de kunne strøes utover bordet, eller legges som pynt på hver tallerken... (Men det skjærer vel i farge med det rød-grønn-hvite temaet jeg har sett for meg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1785 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Det hadde nok blitt kjempefint Sensommerbruden Uff ja, blir dyrt med bordpynt og alt man kan bestille av ting & tang. Noen ganger tar fristelsen overhånd.. Er jo bare en gang i livet. Hvordan skal du pynte bordet forresten? Blir mer bryllupsting neste uke.. Må ringe prest & innom blomsterbutikken. Denne uka er det pause Endret 15. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 15. mars 2006 #1786 Del Skrevet 15. mars 2006 Ha en fin gravid-dag Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1787 Del Skrevet 15. mars 2006 Er så lykkelig Mart'n... Ha en suuuper dag! Det virker som noen av venninnene mine er litt misunnelige.. Siden de ikke nevnte noe igår, etter de nettopp fikk høre at jeg var gravid. To av de sa gratulerer, da vi kom på foreningen. De andre kom etterpå og nevnte ikke et pip om det... Rare venninner.. Men vet hun ene ønsker seg sårt barn. Uansett, hadde det vert MEG hadde jeg spurt masse og gledet meg på andre sine vegne.. Rart. Ble litt lei meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. mars 2006 #1788 Del Skrevet 15. mars 2006 Ikke ver lei deg du Men skjønner hva du mener,følte det slik når vi sa vi skulle gifte oss .... Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1789 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Ja noen var litt sånn når jeg fortalte jeg skulle gifte meg også Jettes. Merkelig.. Uansett hvor misunnelig jeg hadde vært hadde jeg klart å glede meg på deres vegne.. Godt jeg har dere på KG vertfall, litt mer normale! Endret 15. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 15. mars 2006 #1790 Del Skrevet 15. mars 2006 Så utrolig dårlig gjort Epica Skjønner godt at du ble lei deg. Det hadde jeg også blitt. Gode venner har evnen til å glede seg over vennen sin uansett hvor misunnelig man er, mener nå jeg. Jeg drømte om deg i natt kom jeg på....jeg så på at dere giftet dere, også når du snudde deg hadde du diiiiiger mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. mars 2006 #1791 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja noen var litt sånn når jeg fortalte jeg skulle gifte meg også Jettes. Merkelig.. Uansett hvor misunnelig jeg hadde vært hadde jeg klart å glede meg på deres vegne.. ← Ja,enig !!!! KJEMPE søt den bebisen som tar rundkast i tickeren din da Jobber en del med den tickeren du for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. mars 2006 #1792 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg drømte om deg i natt kom jeg på....jeg så på at dere giftet dere, også når du snudde deg hadde du diiiiiger mage ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. mars 2006 #1793 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Det hadde nok blitt kjempefint Sensommerbruden Uff ja, blir dyrt med bordpynt og alt man kan bestille av ting & tang. Noen ganger tar fristelsen overhånd.. Er jo bare en gang i livet. Hvordan skal du pynte bordet forresten? ← Hi,hi.. Ja, det er mye morro å finne både på nett og i butikker... Jeg og forloveren fant noen flotte røde hjerte-stjerneskudd jeg bare måtte kjøpe en dag... Vet ikke hva de skal brukes til da... Er usikker på hvordan vi skal pynte bordet, men vi har tenkt å trekke med oss denn røde rosen fra innbydelsen. (Derfor rødt, grønt og hvitt) Er jeg heldig får jeg en enkel "roseoppsats" på bordet. (Hvis svigermor klarer å få tak i det hun trenger for å lage den.) Blir spennede og følge deg og den lille spiren framover! Skulle ønske det var meg... Men min tid kommer vel også! Endret 15. mars 2006 av Sensommerbruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1794 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Mart'n Godt noen forstår meg.. Du drømte om meg?! Stilig! Håper du har rett i at magen vokser.. Men ikke at den vokser såmye til bryllupet.. Håper du får en super dag! Jettes Ja jeg falt pladask for den lille babyen... Har fått dilla på tickers.. Og disse sidene: http://www.pinkyblinkies.lunarpages.com/ Ha en fin dag! Hørtes ut som bordet deres blir kjempefint Sensommerbruden! Jeg er hekta på nettbutikker.. Ganske greitt nå når jeg ikke har røyke og alkohol-utgifter på en stund. Da føler jeg at jeg kan bruke litt penger på shopping! Oi... Er dere prøvere? Masse ****babystøv til deg!! Endret 15. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1795 Del Skrevet 15. mars 2006 Mailte med ei venninne nå.. Uff .. Tror hun ble litt sint.. Jeg tok opp at jeg ble litt paff ang igår osv.. Men hun visste ikke om jeg ville snakke om det & om de som var på foreningen før de kom, visste det.. Jaja, ser ut som de ikke mente noe vondt. Hun ene er det nok litt sårt for siden hun har hatt lyst på baby lenge.. Rart de ikke gratulerte meg face 2 face (Hun ene kun på mail).. Men.. Det blir vel mer normalt å snakke om etterhvert, hvis jeg ikke mister, og magen vokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. mars 2006 #1796 Del Skrevet 15. mars 2006 Takk for babystøvet! Har prøvd en stund nå, men vi jobber ikke så hardt med det. (I senere tid har jeg jo blitt redd for å vokse ut av den perfekte brudekjolen min...) Skjer ikke noe før bryllupet så blir det nok utredning på meg/oss etterpå. Har venninne som har mistet jeg da, så jeg er litt redd for å bli gravid før henne. Det kan jo være litt sårt. (Hun har masse venner som får barn uten problemer, og så sitter hun midt i det og opplever bare vonde ting!) Du får kose deg med graviditeten, og ikke bekymre deg så mye for venninner som tar det litt rart. Kanskje de sliter og ikke vil fortelle om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1797 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg overreagerte nok litt Sensommerbruden. Når man ikke vet hva de tenker & bare hva en selv tenker, da er det ikke alltid like lett. Håper det klaffer for dere til bryllupet!! Er nok lurt med utredning. Spennende da, kanskje du får deg bok i Graviditetsdagbøkene snart ? Stakkars venninna di.. Må være så vondt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. mars 2006 #1798 Del Skrevet 15. mars 2006 Er det noe bryllupssnakk her også, eller blir det bare baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1799 Del Skrevet 15. mars 2006 Vel Ithaca.. Blir bryllupssnakk også Men denne uken er det pause fra planlegging.. Er i 7. gravidhimmel....... For å snakke om noe HELT annet.. Gleder meg til Dreamfall kommer ut i sommer: http://www.dreamfall.com/downloads/screens....html?s=36&i=37 Adventure spill. Jeg spiller veldig sjeldent, men digger adventurespill selv om det er få bra som kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1800 Del Skrevet 15. mars 2006 Leste at nikotinen er ute av kroppen etter 3 uker. Dvs sånn ca 1. april.. Er så deilig å ikke være avhengig av den dritten lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg