minnimy Skrevet 10. mars 2006 #1681 Del Skrevet 10. mars 2006 GRATULERER SÅ KJEMPE MASSE. høres dette kjent ut?det kommer når du minst venter det? det skal nok gå bra ang bryllup,selv om ølen din må gies til andre,veldig bra at du også slutter å røyke,imponert, veldig glad på dine vegne,masse gøyt å se frem til, HVA FØLER DU NÅ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1682 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Jeg er så glad minnimy ............. Avslappet og glad på en måte... Og når jeg begynner å tenke at jeg er gravid, så er det sånn "hva, JEG?!?!?!" Jeg kommer aldri i livet til å tenne opp en røyk igjen, når jeg har en liten i magen... Og øla får stå i butikken eller kjøpes av andre, for jeg skal bare ha Munkholm fra nå av.... *mobil ringer* Ååå, så koselig. Ei venninne som ringte og gratulerte meg. Hun bor ikke her lenger men kommer i bryllupet. Hun har to barn selv & ble kjempeglad over å høre at jeg var gravid. Endret 10. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 10. mars 2006 #1683 Del Skrevet 10. mars 2006 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1684 Del Skrevet 10. mars 2006 Takk Markblomsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1685 Del Skrevet 10. mars 2006 Fortalte det til mamsen nå, hun ble kjempeglad. Blir så koselig, hvis spiren holder seg fast, så blir det bare 1/2 års forskjell mellom min & søsteren min sin baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 10. mars 2006 #1686 Del Skrevet 10. mars 2006 Er det fullt offisielt allerede eller? Må kanskje det pga bryllupet...? Hva sa sambo da??? Må bare litt for deg nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 10. mars 2006 #1687 Del Skrevet 10. mars 2006 spiren skal holde seg fast..... alle har vel godt å ventet på dette EPICA SKAL BLI MAMMA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1688 Del Skrevet 10. mars 2006 Klarer ikke holde det hemmelig Markblomsten Og snart er utdrikningslaget, og bryllupet ja... Har ikke sagt det til sambo enda! .... Vil se han når jeg sier det.. Skal gi han en konvolutt med testen oppi.. Å, jeg håååper den klamrer seg fast minnimy!! Mamma?!....... WOW!!.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1689 Del Skrevet 10. mars 2006 Er du gravid? Jeg trodde ikke dere prøvde en gang jeg Gratulerer så mye snuppa Og da er det sikkert ikke nødvendig å si det men....ha en fiiiin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1690 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Vi prøvde ikke ~Alwa~ Jeg begynte å teste fra dag 13.. Og ingen positiv el test.. Så da tenkte jeg det var safe å ha sex. Men hva visste jeg at el var tidligere.. Selv om jeg har hatt sykluser på ca 30 dager... En time til jeg skal innom butikken å kjøpe middag.. Hjem til sambo å lage mat, og vise han testen.... Lurer på hva han sier og gjør.. Og hvordan ansiktsuttrykket hans blir... God helg vennen! Håper du har det bra Endret 10. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1691 Del Skrevet 10. mars 2006 Fikk telefon fra senteret istad. Ringene er klare, så de skal hentes senere! For en deilig og rar dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1692 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Leste at første legekontroll ikke er før i uke 12. Ganske logisk, ettersom spiren kan falle fra... Jeg kommer til å være nervøs for at det skal skje.. Endret 10. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. mars 2006 #1693 Del Skrevet 10. mars 2006 Hva er det jeg leser?!? Er du gravid vennen!? Så fantastisk! Gratulerer! Gleder meg til å høre hvordan sambo reagerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 10. mars 2006 #1694 Del Skrevet 10. mars 2006 Hva ? Jeg hadde en følelse på dette her altså,heeelt merkelig,når du har skrevet at du ikke fikk utslag på EL så tenkte jeg at NÅ er du gravid GRATULERER!!! GRATULERER!!! KJEMPE glad på dine vegne Gleder meg til å høre hva din kjære sier!! Håper du ikke blir dårlig til bryllupet,det går sikkert kjempe fint Ååååå,såååå glaaad jeg ble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 10. mars 2006 #1695 Del Skrevet 10. mars 2006 Gratulerer så masse Epica! Lykke til fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1696 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg er så spent på reaksjonen til mannen jeg da. Kom å oppdater da Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 10. mars 2006 #1697 Del Skrevet 10. mars 2006 Gratulerer! Så utrolig moro da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. mars 2006 #1698 Del Skrevet 10. mars 2006 venter spent på reaksjonen til mannnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 10. mars 2006 #1699 Del Skrevet 10. mars 2006 *venterventer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2006 #1700 Del Skrevet 11. mars 2006 OJ OJ OJ!!!!!!!!!!!!! (måtte berre nett snike meg innom ein liten tur...) GRAAAAAAAAAATULERER vennen min!!!!!!!!!!! Så vanvittig fantastisk ubeskriveleg herleg!!!!!!!!!!!!!!! Så gøøøøy!!!!!!!!!!! Kva sa mannen? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg