Mart`n Skrevet 27. februar 2006 #1441 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har vært kjempeflink å pusse tennene Mart'n.. Uff ja... Grøss og gru ... Hater bedøvelsen hos tannlegen.. Blir svimmel og kaldsvetter nesten hver gang. Så DEILIG å ha null hull! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 27. februar 2006 #1442 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Å, du må legge ut bilder av seviettene med bånd rundt ja!! Bra at det funka da! Hvordan festet du båndene? Knøt du sløyfe eller bare tok det enkelt en gang rundt og "limte" fast? Har ikke funnet noe bånd som jeg falt helt for enda jeg, men er på utkikk Vet ikke om vi skal ha lyse (hvite) bånd eller noen med rosa eller sølv i..tror vi må prøve ut litt forskjellig og se hva som er finest Flink som har null hull, tror karius og baktus har gjort jobben sin hos meg.. Planer for kvelden da? Endret 27. februar 2006 av Litjtuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 27. februar 2006 #1443 Del Skrevet 27. februar 2006 Hm.. savner deg her i kveld jeg! Er liksom så vant med at du er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1444 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) To bonger til hver chrizzy? Det spørs hvor mange dere blir, hvor dyr drikken er. Ah, kjipt at det blir så dyrt, men gjestene bør jo være kjempefornøyde med at de får gratis overnatting! Litjtuppa Jeg bandt rundt en gang, og knyttet, men lagte ikke sløyfe. Skal ha annenhver med rødt bånd tror jeg, siden det ikke var nok bånd. Vi kjøpte gardinstang til kjøkkenvinduet, og hang opp gardiner igår. Ble kjempefint. Så ble det film .. igjen Kommer ikke på noe å gjøre om kveldene, så det blir masse film. Går nok ikke glipp av såmye når vi får unger! Hva du gjorde igår da? Fremdeles ikke positiv el test denne syklusen.. Hmm.. Endret 28. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1445 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Igår skrev vi en liste over hva vi skal spørre om når vi møter ang lokale igjen. Og litt om hvor mye drikke, og hva.. Tenker å kjøpe snacks før middagen; konfekt & frukt kanskje. Jeg skal kontakte de denne uken og avtale en dag. Prestekontoret fikk jeg beskjed om å ringe først rundt 20. mars. Hos blomsterbutikken må de bestille blomster, så jeg må gå innom en dag ca 3 uker før. Tror jeg går innom den siste uken i mars. Ellers er det ikke noe som haster de kommende ukene.. Skal hente kjolen 1.april, og ha prøvetime hos frisør 4.april. Må få ringt fotograf også, når det nærmer seg.. Skal begynne å ta sol etterhvert, få litt sol på kroppen før dagen. Endret 28. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 28. februar 2006 #1446 Del Skrevet 28. februar 2006 Begynte å ta sol i god tid jeg også... men jeg blir ikke så lett brun, så spraytan ble løsningen for meg! Funket veldig bra! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1447 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, har hørt det funker bra cons. Men eeelsker å ligge i solsengen og kjenne varmen, og drømme meg vekk Blir deilig etter en kald vinter. Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #1448 Del Skrevet 28. februar 2006 Å, solarium er herleg... Er sjeldan eg tar meg tid til det, men når det er ein del av bryllups-førebuingane skal eg nok greie å få meg ein omgang.. Elles ser det ut som du har full kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1449 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, det blir deiiilig å ta sol veslo! Heldigvis kontroll.. Er så godt at det begynner å nærme seg og det meste er i boks! Nå har jeg starta en tråd på bryllupsforumet.. Sikkert mange gjester som er enige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1450 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg hater kulde og snø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #1451 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg hater kulde og snø! ← Eg eeeelskar det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1452 Del Skrevet 28. februar 2006 Eg eeeelskar det!!! ← Jeg fryyyyyser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. februar 2006 #1453 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg skal også i solarium når det nermer seg,gleeder meg Her er det flott sol,men myyyye snø. Jeg er hjemme i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1454 Del Skrevet 28. februar 2006 Er minsta syk enda Jettes? Å, jeg vil sooooove..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. februar 2006 #1455 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja Jeg og Men men,hjemme på andre dagen fra jobb i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1456 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Jettes Kald snø - Endret 28. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1457 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Har ikke gjort nooooe fornuftig idag.... Tirsdager må være den verste dagen! Så utrolig laaaaaang..... Ikveld får jeg sikkert besøk av ei venninne. Har blitt en tradisjon på tirsdager. Endret 28. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1458 Del Skrevet 28. februar 2006 Der fikk jeg ordna møte ang lokale, neste tirsdag etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #1459 Del Skrevet 28. februar 2006 Der fikk jeg ordna møte ang lokale, neste tirsdag etter jobb. ← Endeleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1460 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) veslo 7. mars - Møte med lokale 20. mars - Ring prestekontoret Slutten av mars - Innom blomsterbutikken igjen 1. april - Hent kjolen 4. april - Prøvetime hos frisør Ringe fotograf igjen? Vi bestillte ringer for ca en mnd siden. Så nå får vi de nok snart! Endret 28. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg