Gå til innhold

My Universe

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal få lagt ut bilder når kamera virker igjen Maibrud'06 :kyss:

Nå skal jeg snart til tannlegesjekk.... :tunge1:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Flott med null hull, du har vært kjempe flink å børste tanna di :ler::klappe:

Hvordan går det?

Jeg har akkurat kysset sambo avgårde på jobb, nå blir han borte i 12 dager igjen :tristbla:

Men det går bra, så klart :)

Har akkurat ringt en campingplass, det er helt nydelig der. Like ved siden av en foss, nydelige lokaler, hytter og natur. Har hørt på pris for opplegg der til bryllupet. Mat, servering og overnatting. Skal bli sååå spennende å høre på prisen, håper sånn at det ikke blir for dyrt!

Det eneste som plager meg er at vi ikke vil få råd til å spandere alle drikkevarene (bare noe til middag og sånn), ellers har vi jo tenkt å ha bryllupsmiddagen på fredag, og for de som blir igjen vil vi ha båder frokost og middag på lørdag. Men kanskje folk syns det er kjiipt å måtte betale for endel drikkevarer selv??? Vi spurte om vi kunne ha egen drikke, men det var de ikke positive til så det går visst ikke. Jeg har aldrig vært i et bryllup der man betaler for endel av drikkevarene selv. Men jeg har heller ikke fått overnatting og mat utover bryllupet heller. Vet ikke riktig. :forvirret:

Er så barnevennlig der, med stor veranda, man åpner bare dørene og ungene leker fritt. Slipper å tenke på barnevakt til de som kommer reisende også. Ja ja, nok om det. Skal få svar innen onsdag :)

Håper du har det fint, har ikke tatt meg tid til å lese så mye i dagboka di, men det skal jeg, må jo se hva som har skjedd :)

Håper du har en super fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig når han reiser, og er borte så lenge chrizzy :klem:

Men da blir det jo deilig når han kommer hjem og dere tar igjen det tapte.. :sjarmor::ler:

At du ikke kjøper bonger? Det er vanlig.

Uansett, hvis dere betaler for overnatting så er det jo forståelig at det blir for dyrt å betale all drikken.

Det hørtes forresten ut som en :hjerte: deilig plass dere skal ha middagen.. ;)

Jeg må stikke innom dagboka di :kyss:

Ha en super dag! ;)

Deilig Jettes, og overraskende! :ler:

* som regel veeldig godtesyk *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Har du peiling på hvordan man får skrift på begge sider av arket? Holder på med sanghefta,og dei skal jo ver avlange,så det er litt av ett puslespill og få sidene til og gå sammen.

Røde calaer hørest kjempe fint ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går på Print Setup Jettes, velger Egenskaper -> 2 sidig ;)

Sente deg PM :klem:

Ja, jeg tror det må være de fineste blomstene jeg vet om.. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrekk og gru...har du vært til tannlegen :overrasket:

Får vondt nedover beina bare jeg tenker på det!! Det er det absolutt værste jeg vet altså. En operasjon er ingenting i forhold til et tannlege besøk altså

:redd: Men så bra det ikke var noen hull i tennene da Epica. Har du vært flink med fluor kanskje? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kjempeflink å pusse tennene Mart'n.. :hoppe::ler:

Uff ja... Grøss og gru ... Hater bedøvelsen hos tannlegen..

Blir svimmel og kaldsvetter nesten hver gang.

Så DEILIG å ha null hull! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Bonger?

Hvor mange ca til hver?

Vi hadde jo tenkt å ha hele festen et sted å ha all drikke og all mat selv. Men føler at vi har mer å tilby gjestene om de får et slikt opphold som vi tenker på nå. Er bare den drikkingen som kan spolere hele greia, for det må jo bli sinnsykt dyrt om man skal betale alle drikkevarene på restaurant. I samme tiden så høres det bare skikkelig kjiipt ut at folk må betale selv! Folk er glade i å drikke her, og jeg ser for meg at de holder på til i 5-6 tiden på morgenen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...