Gå til innhold

My Universe

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Åhh, jeg vet godt hvordan det er å skulle på bursdagfest og ikke ville..

Men det er ofte da det blir gøy da ;)

Ha en vidre fin helg da Epica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men han har jo ikke sett sønnen sin vokse opp på samme måte som han vil med deres felles barn! Det blir noe helt nytt for han vet du! Og ha barnet rundt seg 24/7..

Nå vet jo ikke jeg hvor lenge han var sammen med barnemoren..men siden sønnen bare er 4 år..så er det sikkert mange "første ting" han ikke har opplevd med han.. men som han sikkert vil oppleve sammen med deres felles barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men bare barnet deres kommer blir det jo også pefekt for han!

Selv om stesønnen kun er en del av han og eksen er det jo sønnen hans.. og da er jo han natruligvis glad i han. Men han vil nok være like glad i deres barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følte jeg måtte slette det jeg skrev nå..

Meldte sambo istad.

Han skrev tilbake nå, at han blir så irritert når jeg hele tiden trenger bekreftelse på at han gleder seg til å få unger og at vi blir en familie..

Han skrev han gledet seg, og elsker meg.

Gjorde godt..

Skrev tilbake at jeg har følt meg satt i skyggen når han har stesønn, at det gjør meg så usikker.

Sambo har nok ikke ment noe vondt med det, men føler han må gi mye oppmerksomhet til stesønn siden han har han sjeldent..

Jeg føler bare vi ikke er så kjærester vi pleier å være disse helgene..

At det blir mye han og stesønn og meg utenfor.

Prøver å involvere meg, og det går greitt, men av og til føler jeg meg utenfor.

Jaja.. Skal snart ta en hvil med sambo, når han kommer hjem.

Han leverer stesønn idag siden han reiser imorgen tidlig.

Fikk sms av noen venninner, de hadde kjøpt presang, og jeg skal være med å spleise.

Tror det blir godt å treffe de ikveld, drikke & ha det gøy.

:danse::perebrus::danse::perebrus::danse::Hehe:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. trist å høre at det blir så mye gnisninger når stesønnen er på besøk..

Har dere vurdert et par timer med familieterapi sammen? Det kan gjøre underverker på hele situasjonen, hvis dere finner en god terapaut!

Håper det ordner seg for fremtiden!

God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighetscruise Mart`n??  :hoppe:

Vi skal se Idol og Senkveld og kose oss hjemme i sofaen ;)

Imorgen skal jeg kanskje være med ei venninne på bursdagsfest. :danse:

Ja, du får gleeede deg til neste helg!

Håper jobbehelga går fort! :kyss:

Sambo skal også reise med jobben, søndags morgen til mandags kveld.

God helg! :kose:

Sorry sent svar Epica :sjenert:

Ja, vi skal på "kjærlighetscruise" med....danskebåten :roll: Men jeg gleder meg kjempe mye. Vi får en kjempe fin luger med dobbelseng. Sjokolade og champagne på rommet og greier :sjarmor: Også får vi jo noen timer i køben da :hoppe:

Håper du koser deg på fest i kveld da...og du, jeg skjønner at det må være slitsomt med stesønn, men sambo gleder seg garantert til å få barn med deg også.

Kjærlighet er noe man kan gi til mange heldigvis ;)

Ha en god kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff kan sjønne at d ikke er så festelig med dette med ste-sønnen til samboeren å sånn.... vet ik om jeg hadde takla en sånn situasjon så bra.. :forvirret: Hvorfor må de ha en i fra før liksom.. :sur: Nei nå er jeg dum her.. men særlig gøy er ik sånne situasjoner værtfall... :sjenert:

Men du må kose deg når du skal ut idag då... :sjarmor: Må ha ei flott helg... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du sliter med stesønnen din. Tror nok du og din samboer burde få satt ord på hvorfor ting blir som de blir i de helgene stesønnen din kommer. Det er nok mye følelser hos dere begge to som tydeligvis er årsaken til gnisninger. Skal ikke så mye til, så er alt i orden! Ofte hjelper det med en prat under 4 øyne i rolige omgivelser!

Lykke til Epica, og kos deg masse i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så gode ! ;)

Tinkerbelle

Litle Lady

Mart'n

Maibrud'06

Får ikke skrevet såmye nå siden jeg snart skal på fest, men..

Ville bare si at det har vert mye opp & ned, bølgedaler ang dette.

Er sårende for sambo at jeg har slitt med det, og han har ikke den samme tålmodigheten når ting gjentar seg..

Forståelig..

Og jeg vet jo han må gi stesønn mye oppmerksomhet disse helgene, men at han bør også tenke at jeg fremdeles eksisterer likevel.

Syns det er vondt at han har opplevd endel med stesønn, men kan ikke gjøre noe med det.

Får bare håpe, og jeg tror jo innerst inne at det VIL bli litt mer spesielt å få barn med den du elsker & leve som en familie sammen 24/7 ... ;)

Nå er sambo på vei, skal hente meg & kjøre meg til festen.

Ha en suuuper helg!

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Det blir sååå bra skal du seg :klem:

Satt akkurat nå å tenkte på at det er dette som er så herlig med å ha dagbok her, man har folk rundt seg som er positive, som forstår og støtter. Virker noe uklart, så spør man bare :) Vet du, du skal ikke tenke på sambo engang, for når du blir gravid nu snart så skal du se at det enorme han føler bare er en selvfølgelighet, og du er bare helt opptatt av deg og det som skjer med deg og ditt barn som vokser inni deg :klem: Den lille personen som dere får sammen vil være så viktig for han, slik det skal være. Han beviser egentlig dette nå, han beviser at han er en mann som vet hva det vil si, som tar ansvar, for et lite liv som er hans. Jeg lurer på om det ikke hadde vært lurt at du hadde hans sønn alene litt, bare dere to, at dere gjør noe sammen, du og han :Nikke:

Jeg har hatt noe lignende problemer med sambo, på grunn av en sønn som faktisk ikke er hans, men som har blitt fortalt at min sambo er far (noe han ikke er). Har tenkt på guttene mine som ikke har noen, hvorfor skal han være så mye for denne sønnen som ikke er hans? Når han gjør så lite for mine gutter! Men dette har forandret seg så mye med tiden nå. Din mann elsker deg og det vil han fortsette å bevise for deg. Du skal bare slappe av slik en dronning skal så ser du at ALT ER SÅ BRA :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste meg igår veslo, var kjempegøy ;)

Men koser meg ikke idag, er i skikkelig bakrus :tunge1:

Skulle egentlig møte mamsen og broren min, men orker ikke..

Håper du har hatt en fin helg! :klem:

Takk chrizzy :klem:

Jeg gleder meg til jeg blir gravid, og vi får et barn sammen som er VÅRT.

:hjerte:

Gleder meg til å få en familie med sambo..

Jeg er sikker på jeg forstår alt bedre når jeg blir mor, som du sier ;)

Ja, jeg trenger alenetid med stesønn, så jeg må prøve å få det fremover, så jeg kan finne en rolle etterhvert.

Håper du har hatt en fin helg! :kyss:

Idag skal jeg bare slappe av.. Håper bakrusen forsvinner snart!

Fint vær ute.

Ser på Dr. Phil nå.

Får ta entur innom dagbøkene deres imorgen, eller senere ikveld.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt du koste deg i går!! Bakrus er ikkje gøy nei.. Hehe.. Her har vi nokre flaske bryllupsvin som er klar for prøve-smaking, så berre eg får avkrefta denne innbilte graviditeten min, så blir det rett på flaska! ;)

:ler:

Tenk, de skal snart prøve de!!!!

Wheeeee!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med prøvesmaking veslo! :sjarmor:

Har du testa? ;)

Ja, snart prøvere! :hoppe:

Må tipse meg om god vin! :klem:

På torsdag skal sambo prøve dress. Blir spennende!

Ååå, jeg har så lyst på junk food, men vet ikke om jeg orker å bevege meg ut..

Jo jeg måå ha noe mat. Og cola! :sikle:

Jeg får prøve å komme meg på bensinstasjonen snart.. :sprettoy::sprettoy:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikkje testa, får vente på bortfallsblødning først. Om det ikkje kjem noko, får eg heller teste... Men er er overbevist om at det ikkje er noko i magen min altså... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde du reagert om det hadde vært noe der...? :sjarmor:

Vi skal være forsiktige ut denne mnd, og neste, men så kan vi endelig begynne å prøve.. ;)

Lurer sånn på hvor fort det vil klaffe.

Jeg har heldigvis regelmessige sykluser & testa positivt for el.. ;)

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...