Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2006 #1081 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Kvelden var litt kjedelig Olava, men greitt at det var endel å se på tv Så MadTV, så snakte jeg med sambo igjen. Fikk skallebank ganske tidlig på kvelden, har vart helt til nå. Fikk kjøpt paracet endelig. Hadde du en koselig kveld? Hørtes ut som en fin kveld veslo. Jeg var skikkelig selskapssyk, holdt på å gå på veggene igår Idag kjørte svigermor meg til salongen så jeg fikk henta kjolen. Hun er bare den kuleste svigermor jeg kunne fått! Har vert på systua, de ska sy inn på begge sidene. Hun stakk nåler i sidene på kjolen & den så helt perfekt ut nå! Skal prøve den igjen, og hente den 1. april. Da må jeg huske å ta med skoene. Nå har jeg kjøpt pizza og eplejuice, må ha noe mat. Var litt kaldt ute men fint vær. Herlig å komme seg opp tidlig i helga for en gangs skyld. Ringte sambo tidligere, han skulle bare gjøre seg ferdig på jobb så er han på vei hjem. Får håpe alt går greitt så han kommer hjem idag, men regner med det. Ikveld er det fest hos et vennepar, drar vel dit i syvtiden, blir koselig. Må ha meg en hvil før det. Angrer på jeg tok de øla igår. Skulle ikke tatt flere når skallebanken kom. Lærer aldri Endret 11. februar 2006 av Epica
Skytte Skrevet 11. februar 2006 #1082 Skrevet 11. februar 2006 Heia du! Takk for god bedring hilsning i boka mi! Det var koselig! Og tror det har hjulpet for nå er jeg feberfri og på tur opp igjen!! Kule svigermødre er supert! Og veldig befriende og lettvint! Ha en kjempefin dag nå! Og kos dere på fest!!
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2006 #1083 Skrevet 11. februar 2006 Så godt at du er bedre Skytte! Hatt en fin helg så langt? Venter på svar fra sambo.. Ser ut som jobben drøyer litt ja. Ha en koooselig helg!
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2006 #1084 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Ser på Dr. Phil og venter på tlf fra sambo som er på vei hjem snart. Må på butikken å kjøpe ingredienser etterhvert, så jeg kan lage fastelavensboller imorgen, hvis jeg er i form til det da! Endret 11. februar 2006 av Epica
Gjest Chrizzy Skrevet 11. februar 2006 #1085 Skrevet 11. februar 2006 Uff så kjedelig at han ikke kom i går! Du kom det godt gjennom kvelden alikevel ser jeg Ja jeg er litt redusert i dag, ble litt vin i går. Jeg logget meg på nettet og skrev et eller annet tull i en idiotisk debatt som jeg startet her. Var nesten redd når jeg våkna, jeg husket at jeg ikke postet innlegget, men jeg var usikker og stolte ikke helt på det. Heldigvis så hadde jeg ikke gjort det Jeg liker å lese blader men det blir ikke så mye lesing, burde kjøpe mer. Woman er bra, KK, TIQUE leser jeg nå og da, liker å se på klærne, blir inspirert av det Det engelse Cosmopolitian brukte jeg å lese før, .. Også CUPIDO å LEK da He he, neida Har du bestilt kjolen på nettet og så må du tilpasse den? Jeg så også litt på Dr Phil her, syk historie det der, han der mannen og damene, uff
Mart`n Skrevet 11. februar 2006 #1086 Skrevet 11. februar 2006 Hei vennen Nå følte jeg det var leeeenge siden jeg hadde vært inne hos deg Har du det bra? Ser du tok noen øl i går Min kjære kjøpte seg cognac glass i dag, så han måtte teste de i kveld sa han. Tror dermed det blir noen drinker på meg i kveld også Kos deg på fest i kveld da
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. februar 2006 #1087 Skrevet 11. februar 2006 Bare innom med en til deg. Tusen takk for alle fine innlegg i dagboka mi. Håper du får en fin lørdag!
MiNNieMooSe Skrevet 11. februar 2006 #1088 Skrevet 11. februar 2006 Hei Epica.. Jeg sitter nå i det gamle huset, her er det dødsiskaldt!!!! Brrr... Leste revet ditt... Det virker ikke særlig koselig at det skal bli sånn når dere har stesønn Jeg skal skrive mer til deg så fort jeg får tid g nett, har en utålmodig mann som stamper å venter på at vi skal dra her... Stor
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2006 #1089 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Hører på cover av Hurt av Sevendust & Nine Inch Nails.. Helt nyyydelig fantastisk skjønn låt Snart er sambo hjemme. Gleder meg å se han igjen! Må komme meg i etterhvert før vi drar på fest senere Godt du kooste deg igår chrizzy Ja, kom meg gjennom kvelden selv om det var litt kjedelig & jeg savna sambo sånn.. Jeg kjøpte kjolen i brudesalong, men den var litt stor, selv om det er str 36! Så jeg skal få den mer skreddersydd. Gleder meg å prøve den igjen når den passer! Var deilig å ha på kjolen igjen.. Eeeelsker den! Har hvilt litt nå, trengte det! Gjort noe spesielt idag da? Høres koselig ut med en cognac kveld med mannen Mart`n Kose dere masse! Det skal vi også! Ha en fortsatt fin helg! Mrs. Potter!! :klem: Ta vare på deg selv Godt å lese du er rundt folk, det hjelper kanskje litt. Tenker på deg! Vet hva du mener med kaldt Bethina Vi bor i et gammelt hus, gleder meg til å finne noe nyere Gleder meg til å høre om flytting, må være gøy! Ja stemorstilværelsen er ingen dans på roser gitt! Men gjør mitt beste, så håper jeg ting bare blir bedre & bedre. Deilig å fokusere mer på vår fremtid, bryllup & prøving snart.. Gleder meg Har du en fin helg? Endret 11. februar 2006 av Epica
Gjest Chrizzy Skrevet 11. februar 2006 #1090 Skrevet 11. februar 2006 Heia Nei har ikke gjort så mye, var litt dårlig i dag. Vi har nu vært ute en tur med sparken i dag også. Så har vi sett film og spist masse godt. Så har guttene besøk også. Snakket med mannen, han jobber med fiske oppdrett, han er hjemme 9 dager og borte 12 dager. De bor ute på en båt, mærene med fisk ligger et lite stykke unna båten. Da han hadde vært ute for å mate de i dag stoppet plutselig lille båten som han dro ut med. Det er katastrofe, faktisk livsfarlig, det er jo kaldt nå også. Men heldigvis fikk han start på båten igjen. Er mange slike nesten ulykker der, det er litt ekkelt Jeg har ikke fått helt med meg hvordan det er med stesønnen din, er han mye hos dere? Ja nå er du kanskje dradd på fest, håper det blir gøy å hæla i taket
Gjest gjesta Skrevet 12. februar 2006 #1092 Skrevet 12. februar 2006 Å så redusert jeg er... Sambo sover nå, men jeg fikk ikke sove mer. Var gøy igår chrizzy! Vi dro ikke til venneparet siden sambo kom hjem i 20 tiden og var ganske så sliten & venneparet bor et stykke unna. Vi inviterte opp to kompiser av sambo og drakk og hadde det morsomt. Var ute på byen, hæla i taket ja Uffda så ekkelt med båten til mannen din.. Kan godt forstå du blir skremt.. Godt det gikk bra! Stesønn er her annenhver helg, og sambo har han en ettermiddag i uken. Er på en måte litt godt, så det kan bli litt nytt og spesiellt når vi får barn, siden de vil være her hver dag. Men er litt kjipt at han har opplevd å bli far allerede, og oppdratt en sønn.. Og at ikke jeg fikk gi han hans første. Eneste trøsten er at vi elsker hverandre, og vil ha en fremtid sammen. Mens med eksen ble alt en vane & hun nesten maste seg til barn.. Hadde du en fin lørdag? Ååå klarer såvidt å skrive Jettes.. Er ør i hodet.. Hadde du en koselig kveld igår? Idag har jeg lyst å bare slappe av å se film.. Har laget bolledeig, siden det er fastelaven. Fatter ikke hvorfor jeg gjorde det, har ikke krefter til å rulle boller Nei jeg får prøve å lage boller nå. Så skal jeg vekke sambo og friste han med film!
Jettes Skrevet 12. februar 2006 #1093 Skrevet 12. februar 2006 Jeg kooooste meg med å sovne i sofakroken sammens med min kjære klokken ti,han vekkte meg klokken halv tolv og spurte om vi skulle legge oss Var jo koslig det håpe du er bedre nå da og at bollene er frdige og spist opp
Gjest gjesta Skrevet 12. februar 2006 #1094 Skrevet 12. februar 2006 Jettes Deilig å sove, ikke sant? Bollene ble bra! Har sett filmer og spist masse digg & kost oss. Hatt en fin søndag? Håper du får jobben! På torsdag har jeg tatt meg en fridag, siden vi skal på konsert onsdag, gleder meg! Blir konsert om 2 uker også. Mååå komme meg på blomsterbutikken til helga.. Høre om priser.. Så var det snart mandag & jobb igjen.. Helgene går altfor fort!
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2006 #1095 Skrevet 13. februar 2006 Regner med sminken kommer i posten denne uken. Begge nettbutikkene hadde sendt det mandag, en fra USA og en annen innenlands. ÅÅå, hardt å stå opp idag.. Kanskje jeg og sambo klarer å komme oss ut og gå en tur idag. Trenger å trimme litt, sitter formye i ro.. Glad jeg ikke legger på meg lett kan man si..
Jettes Skrevet 13. februar 2006 #1096 Skrevet 13. februar 2006 Hadde en fin søndag med bolle og greier Konsert ja,det er det lenge siden dere har vert på eller?! Syntest det var ens rund dere gikk hver helg jeg Jeg er ikke så veldig ofte på konsert kan man si...er mer et revy menneske Vi skal på Rune Andersen på fredag og gjett om jeg gleder meg Da blir det hela i taket Synest mandager er greie jeg,har mer problem med og komme meg opp til lenger ut i uka vi kommer og merker det på jobb også. Mandag er den beste dagen på jobb Håper du får en finfin dag
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2006 #1097 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Oppdatert liste... FEBRUAR 13 ma - Høre om X kan filme 14 ti - VALENTINES DAY 18 lø - Hør om pris på 6-7 calla liljer, steelgrass & bånd + dekorasjon + knapphullsblomst til sambo og forlover. 23 to - Sambo avtale tid hos salong. 24 fr - Ring lokale, få alt klart med bordplassering, antall gjester, om de har servietter osv.. MARS CA.''' får ringene'''?? 1 on - Ring og avtal møte med prest! Ta med kirkeprogram - forslag. 12 sø - TR? 23 to – Ring å få avtalt møte med fotograf. 29 on – Ring å avtal prøvetime for frisør og sminke 30 to – Fotogratifme (gratis bilde) kl. 16 hos FAME. Finn ut: Hvem tar bilder, filmer, pakker opp gaver etc. APRIL 1 lø - Hente (og prøve) kjolen hos sydama. Ta med sko! Vær der før kl 15. Endret 13. februar 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2006 #1099 Skrevet 13. februar 2006 Har vært lite konserter i det siste, stemmer det Jettes Så jeg gleder meg! Ja revyer burde vi sett mer, men er ganske dyrt! Rune Andersen ja Han er morsom! Så gøy da! Vi kommer nok til å gå mer på revy og teater når jeg blir gravid og ikke kan drikke mer.. Det er sant som du sier med mandager, jeg føler faktisk de går veldig fort! Tirsdager syns jeg er gruuusomme, den verste dagen, er ekstra trøtt & dagen føles meeegalang.. Ha en super mandag! Håper våren kommer snart. Idag var det ganske mildt vertfall!
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2006 #1100 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Ikke lenge til nå nei ← Ikke lenge til du skal gifte deg heller!! Bare en mnd etter meg Endret 13. februar 2006 av Epica
Anbefalte innlegg